Een vriend van mij is een valsemunter!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:32

Ff nog een nieuwsgierig vraagje Marije, in welke kroeg was dit eigenlijk?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 20:54

In Assen - Beefeater Schijnheilig

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 22:23

Cody"]

Ten eerste was hij niet serieus aan het betalen met dat briefje, hij had namelijk in zijn andere hand al echt briefgeld.
[/quote]

Hmm, ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen in een rechtzaak. Misschien wel iets voor Kayla of zo Verward Als hij een goede advokaat heeft, kan hij zich er misschien wel uitlullen.

[quote="Cody"]
En dat hij gedronken had en dat het dus openbare dronkenschap was...sjah dan kun je op zaterdagavond toch wel overal de kroegen leeghalen of niet?
[/quote]

Ja, dat kan. Hebben we helaas niet genoeg gevangenissen voor.

[quote="Cody"]
Over dat biljet van die link hierboven.... bedrukt.
[/quote]

Maakt niet uit, al had hij met WC papier willen betalen...


[quote="Cody"]
En nee, die jongen haalt heus nooit weer zo'n geintje uit, die baalt er ontiegelijk van.
[/quote]
Heeft dat ook weer gewerkt Haha!

[quote="Cody schreef:
en dan voor zoiets onbenulligs een strafblad krijgen.

Als ik sommige bokkers hoor, dan is dat zelfs een voordeel om een baan te krijgen.. Er zijn strafbladen en strafbladen trouwens. Er komt heus niet op zijn strafblad te staan dat hij een postkantoor heeft beroofd of zo. Ik heb ook bijna een strafblad gehad, doordat ik de ruiten ingooide van een buurman. Ja, ik ben ook ooit jong en bezopen geweest. Ik nam wel de verantwoordelijkheid voor mijn daden. Ik deed het toen expres en veel mensen hebben me er toen voor bedankt dat het het aandurfde. Achteraf denk ik toch wel dat er betere mogelijkheden zouden zijn geweest om desbetreffende figuur op zijn wandaden te wijzen.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 23:42

Jezus wat een overdreven reactie zeg om gelijk 112 te bellen! Hahahaha tja sommige mensen......