ideeën om te organiseren voor iemand die 50 wordt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

madjeicos

ideeën om te organiseren voor iemand die 50 wordt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 14:45

De vriendin van mijn vader wordt eind mei 50 en ik wil wat leuks organiseren.
ook mijn vader wordt in juli 50 maar dat vieren we apart

weet iemand leuke ideeën??
of heeft iemand al wat leuks meegemaakt die 50 werd wat misschien ook leuk is om te doen??

groetjes madelon

Manou

Re: ideeën om te organiseren voor iemand die 50 wordt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:23

He, ik zit met het zelfde.
Mijn ouders worden ook beide 50 dit jaar.
En zo'n pop hoeven we echt niet in de tuin te zetten, dat vinden ze afschuwelijk.
Wij gaan waarschijnlijk een sketch doen, in de stijl van een favoriet progamma. Met allemaal maffe gebeurtenissen.
Maar hoeveel wil jij gaan organiseren? Een heel feest of gewoon wat leuks en waar houdt ze van?

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:47

Ik heb bij mijn vader de wind van voren gekregen omdat ik een pop had en een mosterdboom. Mosterdboom kon hij nog waarderen maar de pop niet.

Mijn moeder wordt dit jaar 50 en ik ben al druk bezig. Ben bij opa's oma's ooms en tantes allemaal banketstaaf lieve en leuke foto's van vroeger aan het vragen.

Ik laat de foto's opnieuw afdrukken en maak daar een hele collage van. Ook heb ik een boek gemaakt met van ieder jaar een foto. (Sommige jaren heb ik niet maar toch 45 bladzijden dik).

Aangezien mijn moeder gek is op oude foto's weet ik dat ze dit kan waarderen. Wellicht een idee voor jullie.

O ja op de dag zelf komt er ook weer een mosterdboom hoor.

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:51

hele lange waslijn make en daar spullen aan hangen van toen hij geboren werd (dus een ooievaar) tot abraham... hebbe we nu 2 keer gedaan en dat was heel leuk!!

tusse de ooievaar en de abraham doe je dan bijvoorbeeld een schooltas..zn eerste schaatsen...een brommer van toen die 16 werd...een bord van zoveel jaar getrouwd... 1e kind 2e kind...en zo kun je heel veel bedenke!

veel plesier!!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 23:04

Vastbinden en 50 taarten op hem gooien Haha! Heb het al eens vaker genoemd, hebben wij ook al eens gedaan bij mijn vader. Een zo'n grote opblaasabraham huren, valt goed op Haha!

shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 08:52

een stripper laten komen !

ik heb voor mijn schoonvader een striptease laten komen en hij vond dit super !!! hihi

madjeicos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 19:04

ik ben net terug van italië en heb toch nog dezelfde vraag of mensen nog wat weten
het zijn al leuke ideeën wat hier staan hartstikke bedankt!! Clown

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:08

Wij hebben vorig weekend een trike gehuurd voor een oom die 75 wordt. We hebben echt een geweldige dag met dat ding gehad en leuk dat hij het vond !

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:17

Koop 50 kadootjes, is erg leuk en hoeft niet duur te zijn.

Voor mensen die geen pop willen regel een echte abraham of sara, dit kun je doen door hiervoor een persoon te benaderen die je vader of moeder al in jaren niet gezien heeft. Verkleed deze persoon als abraham of sara en laat hem/haar in de loop van de avond binnen komen. De jarige moet raden wie het is en mag alleen vragen stellen die met ja of nee beantwoord mogen worden, dit is echt heel erg leuk.

Probeer wel goed te achterhalen waarom ze elkaar al zo lang gezien hebben, bij mijn schoonvader was het een groot succes maar bij mijn schoonmoeder bleek later dat ze met de dame in kwestie behoorlijk woorden gehad had in het verleden (ons had ze dit nooit verteld om ons er niet mee lastig te vallen Bloos ) en de sara in kwestie leek het wel een leuke manier om het goed te maken Verward

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 09:01

Wij hadden bij de verj. van mijn vader een pop gemaakt en daar allemaal foto's van gemaakt. De pop achter de computer (computergek) de pop bij de wok met de peper in zijn hand Clown (gek op wokken en gebruikt altijd te veel peper =P) de pop in zn auto, enz.
Die plaatjes overal gehangen waar hij 's ochtends komt, dus eentje naast zijn bed, op zn kleren, boven de wc, boven de wasbak, enz.

Vond 'ie echt heel erg leuk Haha!