OPGELET!!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 13:43

kim,(nimber) heeft een virus binnengekregen op haar vaders adres w.telgen@chello.nl. er zijn een aantal bokkers onder ons die wel eens van haar een mail hebben gehad op dat adres.
er kan nu dus een mail naar je toe worden gestuurd (gebeurt automatisch, kan kim niks aan doen) met iets van sorry heb je een virus gestuurd. OPEN die NIET. anders ligt dus je hele computer plat.
dat is bij kim ook het geval.
moet van haar zeggen dat ze hoopt vanavond weer op bokt te kunnen komen.
en natuurlijk sorry voor het ongemak.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 13:47

Kijk, dit is nou een virusmelding waar we iets aan hebben! Ik hoop dat ik niet in dat adresboek sta, maar tot nu toe heb ik nog niets binnen. En voor degenen die dat wel hebben (en Kim natuurlijk): sterkte... Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 14:13

euh je hoeft daarvoor niet in het adresboek te staan heb ik gemerkt want als je in de verzendlijst staat krijg je het al doorgestuurd.Mensen in de adreslijst krijgen delen van mijn vader zijn mail toe gestuurd.
Oja aan de buitenkant is het niet te zien dat er een virus in zit is geen mail met een bestand dus.
wij kregen 'm van mijn tante die dus ook van niets wist.
inmiddels ligt mijn hele comp plat dus als ik op het aanknopje druk kan ie niet eens opstarten:(
Hoop dat mike er wat aan kan doen. voor nu mag ik me even behelpen met Akerna d'r comp tot ze eindelijk klaar is om bij vrielink te gaan shoppen Lachen
groetjes
Kim (nimber) vanaf de comp van renate

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:15

Oh ja, die hebben jubileumweek ofzoiets, toch? Ik las het in de Paardenkrant geloof ik. Shop ze! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 16:31

mmm ik (renate dus) was al klaar, maar kim zag een blauw scherm op mijn comp. het is wat ze deed dus toen ze hier binnenkwam, was ervoor duiken en een berichie plaatsen. *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 17:01

mmmzz klote.. dat dat zo makkelijk gaat eigenlijk he...

xxx

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liiene, CalipsoLover, DDD3, Esther, flash40, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Lugea, sietske83, wonanda en 54 bezoekers