af en toe heb ik echt een hekel aan mensen!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

af en toe heb ik echt een hekel aan mensen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 22:54

en dan met name die mensen die denken dat het lollig is om dieren te mishandelen!!!!!!! Ik las vandaag in de krant dat een kat was mishandeld door deze rondjes te laten draaien aan zijn staart. Heyt beezie was verlamd en moesten ze waarschijnlijk in laten slapen!!!!! Boos! Boos!
ik haaaaaaaat die mensen!! Je hoort ook vaak zat dat paarden zijn bewerkt met een mes... jezus dat is tog niet te geloven??? Hoe kan iemand zo ziek zijn!!! Wat hebben die beesten ze in godsnaam gedaan?! Ik zou zeggen: bewerkd de daders met hetzelfde als wat ze die beesten hebben aan gedaan!!!!! Boos!
van mij mogen ze die mensen allemaal afschieten!!!! Ik haaaaaat ze!!!!! Lips are sealed

Onderschriftloos :Y)


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 22:59

Inderdaad, verschrikkelijk, walgelijk gewoon... Hoe komen ze erbij? Die mensen zijn echt gek in hun hoofd... Een onschuldig dier dat moeilijk voor zichzelf op kan komen kwaad doen zonder reden Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 08:31

Inderdaad! Die 'mensen' zijn echt walgelijk! Misselijk Vaak zie je ook dat sommige van hen seriemoordenaars worden. Of verkrachters. Dus eigenlijk zouden ze mensen die dieren mishandelen niet alleen gevangenisstraf moeten geven, maar ook gelijk een aantal jaren TBS eraan vast. Maar ja, ik weet niet of dat helpt....

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 13:48

O wat een walgelijke mensen zijn er toch he.....ik zal ze ook wel zelf willen afschieten...

Boos!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 15:34

ik walg echt van zulk soort mensen.
poedersuiker bij ons in de buurt hebben mijn kat ook een keer achterna gezeten op de FIETS nota bene, nou je zult wel zien dat die een flinke snauw hebben gehad, ben naar hun ouders gestapt, als er niemand bij geweest wa shad ik ze persoonlijk in elkaar gerost.

Ik haat die mensen echt, bij ons in de straat is een keer een konijn doorgeknuppelt, nou ik zet mijn konijnen nou ook enit voorhuis neer maar als ze dat bij mij gedaan hadden oh ik ahd er alles aangedaan om hun te kunnen vermoorden Boos!

Ik kan me daar zo ongelovelijk kwaad om maken! Dat kan ik beter nu neit doen i.v.m. mijn rug maar ik aaahhhhhh Lips are sealed er zijn geen woorden voor zo erg vind ik dat!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:56

Ik heb hier nix meer aan toe te voegen... Ben het helemaal met jullie eens, het is gewoon onbeschrijvelijk dat mensen dat kunnen doen, hoe zouden de gedachten van die mensen zijn... of kunnen ze uberhaupt wel denken?! Boos! Huilen

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 21:04

ben blij dat jullie er ook zo over denken!!! Ik moer er egt niet aan denke dat ze mijn poesjes of mijn hond wat aan zouden doen!!! En dan niet te denken aan me paardje!!!! Niet te geloven wat mensen allemaa doen om maar een beetje adrenaline in hun lijf te krijgen!!!

Onderschriftloos :Y)

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:23

ik heb een keer ergens gelezen, dat 2 jongens waren gaan overgooien met een hamster. Een jongen stond boven op zolder bij het raam en de anders stond beneden in de tuin, en dan gingen ze overgooien met die hamster, en dan lieten ze hem af en toe met opzet vallen. Hij was na een paar keer dood, al zijn botjes waren gebroken. Huilen Huilen Huilen dan vraag je je toch echt af wat die mensen bezield, die zijn dus écht ziek in hun hoofd bah walgelijk gewoon, ze zouden ze inderdaad op dezelfde manier moeten vermoorden als hoe hun de dieren hebben vermoord.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 09:37

Dit zou je altijd blijven hebben Verdrietig Zulke mensen zijn er nou jammer genoeg eenmaal. Het is vreselijk wat sommige mensen met hun dieren doen. Zo ontschuldig zijn die dieren, die kunnen niet om hulp roepen, niks.. Huilen *snik* Huilen

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 19:37

oooooow ik haaaaaaaaat ze!!!!! Ik vind het zoooo vreselijk om dat te moeten lezen!!! Dat is toch niet normaal??? Zo'n hamster mag danw el klein zijn, maar dat wil nietz eggen dat ze geen gevoel hebben???? Ik zou eigelijk eens met hun over moeten gooien en hem een paar keer "per ongeluk" uit het raam moeten laten vallen!!!!!

Onderschriftloos :Y)

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 19:53

ik ben het helemaal met je eens!!!
Ik vind het ook altijd super zielig als ze zout over slakken heen gaan gooien ofzo!!!
als je er dan iets van zegt zeggen ze; ja het is toch maar een slak!!
maar het is ook een dier!!! somige mensen bergijpen dat niet ofzo, zijn die dan gewoon dom of doen ze maar net alsof Verward Verward Verward Verward
ik walg echt van zulke mensen Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:47

Munji schreef:
Dus eigenlijk zouden ze mensen die dieren mishandelen niet alleen gevangenisstraf moeten geven, maar ook gelijk een aantal jaren TBS eraan vast. Maar ja, ik weet niet of dat helpt....

Gevangenisstraf??? Die krijgen ze dus niet! Alleen maar een of andere boete. Een dier mishandelen is nl gelijk aan het mollen van een voorwerp (heeeel zwart wit gezegd)

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 21:47

en zelfs die boete krijgen ze dus niet!!!!
In de meeste gevallen kan dat gewoon ongestraft gebeueren omdat niemand er wat van af weet!!!! Ik bedoel, dat met die hamster zal egt nix tegen zijn gedaan!!! Belachelijk!!!! Eigelijk moet er een dierenbrigade bestaan!!! haahah net als in een tekenfilm, dierenbrigade bestaande uit dieren.. maar goed tis niet grappig...

Egt zwaar kl*te dat er gewoon nix aan gedaan kan worden!!! Al die zieke mensen kunnen dat gewoon maar ff ongestraft doen... Ik wou dat ik het ze allemaal terug kon doen!!!!! Boos!

Onderschriftloos :Y)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 23:09

Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het rechtsysteem in dit kromme land totaal niet werkt. Dieren zijn totaal niet te vergelijken met voorwerpen. Weten ze hier dan ook helemaal niets van gevoel?

Maar mensen, we kunnen ons er boos om blijven maken, maar veel zal het niet veranderen. Ik vind het ook schandalig. Een aantal jaar terug hadden een paar jongens in de straat de cavia van hun zus tegen het plafond lopen gooien. Het diertje had ook alle botjes gebroken en was na een aantal worpen ook overleden...volgens mij heb ik de oudste daarvan later nog in elkaar geslagen. En mijn broer was over hem heen gereden met de fiets Haha! (eerst stomp in buik...creperen op de grond...met de fiets eroverheen hahaha)...naja...de jongen heeft het naar mijn weten nooit meer gedaan.

Ook verhalen gehoord over konijntjes op een kinderboerderij die met veters opgehangen waren...ze zouden bij hen allemaal de botten 1 voor 1 moeten breken...dan halen we hun huid eraf en laten we ze doodbloeden. Ik denk dat de volgende randdebiel wel 3 keer nadenkt voor hij zoiets uithaalt.

Dit soort verhalen herinneren me aan de fantasische man Pistolen Paultje die dierenbeulen om liet brengen door zijn 'mannetjes'...ik heb heel veel bewondering voor die man!! Hoeveel geld hij daar wel niet aan heeft uitgegeven...het wordt tijd voor een nieuwe Pistolen Paultje...weten jullie trouwens waar hij gebleven is?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

RSN

Berichten: 11
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 15:20

Ik ben het echt helemaal eens met de dingen die je zegt op alleen één punt na: het zijn geen mensen die zoiets doen maar beesten!

Ik heb dan ook snel de neiging om ontzettend kwaad te worden op dit soort ''beesten'' die dat doen, maar aan de andere kant moet je er ook weer medelijden mee hebben, want wie zoiets doet is gewoon ronduit zielig!

Je weet pas wat je mist wanneer het er niet meer is!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie