Clubblad voortaan via website?

Moderators: Neej, Dani, Murthul, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dees

Clubblad voortaan via website?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 22:29

Onze vereniging is klein maar overweegt om voortaan het op papier uitgebrachte clubblad op een website uit te brengen of via e-mail.

Een website is natuurlijk prettig als je dat eenvoudig kunt bijwerken op het moment dat je er even tijd voor hebt.
Er zijn heel veel mensen die web-logs houden enzo... dus ik vraag me het volgende af:

Hoe kundig moet je zijn om een eenvoudige website af en toe iets te wijzigen kwa platte tekst en af en toe een plaatje?
Is het inhoudelijk moeilijker dan pak-em-beet een reactie met foto op Bokt te zetten?
Waar zou je standaard site-layouts kunnen vinden die je eenvoudig zou kunnen bewerken en online kunt hebben?

Wie heeft hier een beetje kijk op en kan mij (en dus mijn vereniging) iets op weg helpen?

pony

Re: Clubblad voortaan via website?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:37

ja hoor, dat is een prima en goedkoop, gemakelijk alternatief.
kijk eens bij lycos daar kan je gratis een site maken maar er zijn er heel veel waar dat gratis en gemakkelijk kan.

Yeahaa!
Pony heeft een pony.

pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:51

Yeahaa!
Pony heeft een pony.

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:07

Daar hoef je helemaal niet kundig voor te zijn; het opzetten is misschien even werk, maar daarna is het nog makkelijker als een plaatje op Bokt zetten Haha!

Er zijn allerlei programma's voor zodat je als leek gewoon kunt knippen en plakken en niets van HTML ed hoeft te weten.

Ik houd 2 sites bij, een van mijn rijvereniging, en een van het kringbestuur, de ene doe ik gewoon met Word, de andere met FrontPage. Bij FrontPage zit ook een soort Wizard om een eerste opzet te maken, maar die zijn vast met een beetje zoeken ook wel ergens anders te vinden.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:49

templates veelal ook gratis.

Die mag je gewoon gebruiken om je site te maken en je kunt wat dingen eraan veranderen om het meer jezelf te maken.

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie