aaah zo pijnlijk.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eljubo

Berichten: 2201
Geregistreerd: 26-07-03

Re: aaah zo pijnlijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:33

Bokt zal toch weer eens niet aanvallen. Het lijkt mij dat een reactie al genoeg had geweest voor Billy, maar nee hoor, als er een schaap over de dam is volgen er meer. Ik zou dit zelf ook nóóit op bokt neerzetten, maar goed, dat terzijde.

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Re: aaah zo pijnlijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:25

eljubo schreef:
Bokt zal toch weer eens niet aanvallen. Het lijkt mij dat een reactie al genoeg had geweest voor Billy, maar nee hoor, als er een schaap over de dam is volgen er meer. Ik zou dit zelf ook nóóit op bokt neerzetten, maar goed, dat terzijde.


tja..of je het er zelf op zou plaatsen is een ander verhaal. Ik zou het ook niet zo gauw doen, maar ik vind niet dat dit zo erg is dat het er niet op zou kunnen staan!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: aaah zo pijnlijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 15:24

eljubo schreef:
Bokt zal toch weer eens niet aanvallen. Het lijkt mij dat een reactie al genoeg had geweest voor Billy, maar nee hoor, als er een schaap over de dam is volgen er meer. Ik zou dit zelf ook nóóit op bokt neerzetten, maar goed, dat terzijde.


Billy viel aan. Anders gezegd: ze kaatste de bal. En wie de bal kaatst, kan m terug verwachten Knipoog

[Edit] Ik heb hier laatst ook een topic over geplaatst (half februari) en kreeg gelukkig normale reacties Knipoog

Bonny
Berichten: 4731
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Twente

Re: aaah zo pijnlijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:56

WHAHAHAH IK LACH ME KAPOT HIER!!! ROLT VAN HAAR STOEL AF ***

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Re: aaah zo pijnlijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 17:33

Jezus mensen.. wat een ophef over een topic. En waarom mag deze vraag niet gesteld worden? Het is een lastig probleem hoor..

Probeer eens Senna bonen, al weet ik niet of jullie die daar hebben? Dat schijnt namelijk echt een wondermiddel te zijn..

Saar4
Berichten: 2348
Geregistreerd: 26-11-02

Re: aaah zo pijnlijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:55

Arme Billy wordt waarschijnlijk gewoon strontziek van dit topic. Haha!

@ Billy, no offense, ik kon het gewoon niet laten Knipoog

Anoniem

Re: aaah zo pijnlijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:34

gelukkig is ie eruit! Wat kan dat een pijn doen he....probeer een beetje op je eetpatroon te letten, veel bruin brood, vezels en water en veel bewegen, ik heb dit ook te vaak mee moeten maken, en het doet echt RETE pijn!

marleen_usar

Berichten: 24668
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: aaah zo pijnlijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:01

Weten jullie waarom het andere woord voor drol ontlasting is????? Het gaat namelijk om ontlasten, als men schijt dan gaat het er niet om hoe het eruit komt of met welke snelheid. Het gaat er om dat het eruit komt, anders krijg je daar veel last van eigenlijk logisch want je ontlast jezelf niet voldoende. Iets er voor innemen helpt maar tijdelijk. Waar het dus echt om gaat is dat je iets vasthoud, dat kan van alles zijn. Angst of een ander probleem wanneer je jou probleem loslaat dan kan die goudbruine rakker heerlijk in het water plonzen. Olie ofzo versneld alleen maar de snelheid waarmee hij in het water glijd. Dus ga bij jezelf te rade waar je eventueel mee zit (behalve dat volle gevoel). Jeetje je zal in india wonen en geen drogist bij de hand hebben. Nou simpel gewoon niet meer eten dan hoef je ook niet te drukken.