- Een outfit bedacht (niet te casual, niet te net, helemaal precies goed voor het concert en geschikt om met Bob en zijn vrienden van te voren nog een borrel te gaan drinken

- De bijpassende schoenen gekocht (kaki broek met zwarte schoenen is not done he:n, en verder had ik alleen maar roze/rode. Stad en land afgelopen, en uiteindelijk witte strappy sandals op de kop getikt

- Een digitale camera aangeschaft

- Een uitgebreide manicure/pedicure gedaan (voor de strappy sandals)

- ’s middags vrijgenomen omdat Bob graag wilde dat ik om 5u al klaar was. Had ik iig ruim de tijd voor het omkleden + preistamppot en speculaasjes te maken voor de komende twee bbqs dit weekend (je moest iets uit je eigen land meenemen

Oftewel, ik was er helemaal klaar voor…

Kleine kink in de kabel alleen….
Belt Bob om 12 uur op ‘Hey, whats up. Listen, I’m still in Arkansas, so I’m not gonna make it tonight’

??!!!! oliebol…. Nouja….. Okee…, dan maar even iemand anders charteren om met me mee te gaan
“So I gave my tickets to a couple of friends of mine”
.............
EHHHH? Sorry???!!!!!!!!!!!

Okee, ik verwacht niet veel, en heb helemaal geen dure Sting tickets nodig ofzo, maar als je dat belooft, dan moet je het NIET OP HET LAATSTE MOMENT afzeggen!!!!! GVD GVD

Dus toen zat er niks anders op

Ohja, ik heb trouwens VIP kaarten voor de 'hollywood'-premiere van 'The Game of Their Lives'(www.gameoftheirlivesmovie.com) en guess who ik NIET uitnodig als mijn date.....

Bah.
Nouja, ik ga mijn agressie even eraf crosstrainen en dan met mijn nieuwe camera spelen.