Laura is BOOS

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Laura is BOOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 00:06

Heb je een leuke vent die je vraagt of je mee wil naar het concert van Sting (kaarten a $100 Wow! ); seems to good to be true, huh? Nouja, ik had me dus al helemaal voorbereid. Ik had:

- Een outfit bedacht (niet te casual, niet te net, helemaal precies goed voor het concert en geschikt om met Bob en zijn vrienden van te voren nog een borrel te gaan drinken Ja )

- De bijpassende schoenen gekocht (kaki broek met zwarte schoenen is not done he:n, en verder had ik alleen maar roze/rode. Stad en land afgelopen, en uiteindelijk witte strappy sandals op de kop getikt Geld, geld! )

- Een digitale camera aangeschaft Geld, geld! (om te laten zien dat het ECHT waar was; voor de ongelovige Thomassen. Ohja, en om te laten zien dat Bob een Thorne v The Bold-lookalike is Bloos Haha! )

- Een uitgebreide manicure/pedicure gedaan (voor de strappy sandals) Cool

- ’s middags vrijgenomen omdat Bob graag wilde dat ik om 5u al klaar was. Had ik iig ruim de tijd voor het omkleden + preistamppot en speculaasjes te maken voor de komende twee bbqs dit weekend (je moest iets uit je eigen land meenemen Gestoord )

Oftewel, ik was er helemaal klaar voor… Hyper!

Kleine kink in de kabel alleen….

Belt Bob om 12 uur op ‘Hey, whats up. Listen, I’m still in Arkansas, so I’m not gonna make it tonight’ Bloos!

??!!!! oliebol…. Nouja….. Okee…, dan maar even iemand anders charteren om met me mee te gaan

“So I gave my tickets to a couple of friends of mine”
.............
EHHHH? Sorry???!!!!!!!!!!! Huilen

Okee, ik verwacht niet veel, en heb helemaal geen dure Sting tickets nodig ofzo, maar als je dat belooft, dan moet je het NIET OP HET LAATSTE MOMENT afzeggen!!!!! GVD GVD Frusty Frusty

Dus toen zat er niks anders op Boos! dan een hoop koolhydraten naar binnen te werken (bagelssss) en gaan shoppen (rok, twee truitjes, broek en tas gekocht. Lekker PUH. En nu ga ik naar de sportschool om dat atletische lijf van mij (quote van Bob. Ugh Misselijk ) in shape te houden. En Bob hoef ik voorlopig even NIET TE ZIEN. De enige manier waarop ie dit een beetje kan verzachten is om me in zijn Porsche te laten rijden…. Bloos

Ohja, ik heb trouwens VIP kaarten voor de 'hollywood'-premiere van 'The Game of Their Lives'(www.gameoftheirlivesmovie.com) en guess who ik NIET uitnodig als mijn date..... Extreme duivel Jammer, Bob... Doei!

Bah.

Nouja, ik ga mijn agressie even eraf crosstrainen en dan met mijn nieuwe camera spelen.

050206051012

Re: Laura is BOOS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 00:10

Bah, mannen...! Misselijk

We kunnen niet met ze en niet zonder ze Clown

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 00:24

Jeetje wat een dropstaaf.
Je kan je onderhand gaan afvragen of dit niet een staaltje was van de beroemde amerikaanse opschepperij, waarbij als puntje bij paaltje komt vaak wordt afgehaakt. (maw, hij had misschien niet eens kaartjes)
Walgelijk, maar laat je niet op je kop zitten Laura. Kan je hem niet een koekje van eigen deeg geven?

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 00:29

Dropstaaf? Is die zelf verzonnen of een noch niet gevonden censuur? Verward

In elk geval, das niet zo mooi.

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 00:51

Citaat:
Dropstaaf? Is die zelf verzonnen of een noch niet gevonden censuur?

Maakt dat wat uit dan? Verward

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 01:00

carien schreef:
Citaat:
Dropstaaf? Is die zelf verzonnen of een noch niet gevonden censuur?

Maakt dat wat uit dan? Verward

haha ik vind hem wel goed verzonnen Haha!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 07:57

Hé bah, da's balen...
Ok, hij kan er misschien niet aan doen dat ie het niet haalde, maar leuk is anders als ie 't zo laat pas laat weten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 08:43

Hmmmm.... hij belde vanavond om te vragen of ik mee uit eten wilde. Maar ik had al een bbq, dus nee sorry. Vervolgens was het of ik zaterdag met hem wilde eten. Heb ik weer een bbq, dus helaas... ook niet. Zondag? Eh, dan ben ik in St. Louis naar de moviepremiere.
Haha! En niet eens gelogen. Genoeg opties hier, moet ie zijn afspraken maar nakomen.... Ja
Afijn, heb hem verteld dat ik hem van de week wel bel als ik ergens weer eens tijd heb en dan kunnen we wellicht wel uit eten. Als het me schikt. En misschien bel ik dan op het laatste moment wel af. Grinnik *LOL*

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:48

Op het laatste moment afbellen Laura,je hebt helemaal niks aan die Thorne looke a like met een spuuglok Clown Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:30

Tsja, als hij het niet haalt (werk?), kan gebeuren toch? Heeft hij vast niet express gedaan. Dat hij die kaarten niet aan jou geeft snap ik ook nog wel, het zijn niet de goedkoopste.

Dus of je zegt hem eerlijk dat je hier vreselijk kwaad over bent, of je accepteert het. Door spelletjes te gaan spelen geef je eigenlijk wel aan dat je eigenlijk heel erg kinderachtig bent en last hebt van het "ik ben een prinsesje"syndroom

*krijgt visioenen van laura in Klokhuis als prinsesje Petronella*

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:33

Aangezien jij daar pas net bent mag ik aannemen dat jullie elkaar nog niet zo goed kennen? Dan is het toch logisch dat hij die kaartjes aan zijn vrienden geeft, die kent hij immers al veel langer.

eliaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:46

nou ik vind het wel mooi banketstaaf, je voelt je ook zo dom dan (ik tenminste wel altijd) aaaarg echt heeeeeeeeeeeel vervelend hoor je

Tygo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:48

Dumpen Haha!

Maar idd eerst in zijn Porsche rijden Clown

Terecht dat je boos bent. Jongens pfffffffffffff Slapen

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:57

En dan de Porsche even tegen een boom parkeren.
Oeps, sorry Bob...

Laura! Wat kl#te dat je zoveel moeite voor die avond doet en dan ie je dan zo laat zitten Boos!
Maak maar een foto van je mooi gepedicuurde voetjes als je dan toch aan het spelen bent met dat ding!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:46

vervelend is dat he?
Ik heb jarenlang zo'n vriend gehad, helemaal gepland dat we iets leuk gingen doen, ik me erop verheugen enzo, heeft ie eenmaal als het avond is geen zin meer.... Boos!

nou gelukkig heb ik die vriend niet meer Whoosh!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:51

Ik ben het in dit geval eerlijk gezegd helemaal met faye en twister eens. Als die Bob door zijn werk of welke andere reden dan ook opgehouden is en het niet kon redden dan is dat heel jammer maar wel heel begrijpelijk. En dat hij de kaartjes niet aan jou heeft gegven vind ik ook heel normaal (wellicht zou hij niet eens in staat zijn geweest om die kaartjes uberhaupt aan jou te geven om de simpele reden dat hij er niet is en de kaartjes en jou niet binnen handbereik heeft... ) Tevens heeft Bob jou niet gevraagd om zoveel werk van het geplande uitje te maken, daar heb je zelf voor gekozen... Jammer dus. Ik vind dat je je een beetje laat kennen door 'boos' te zijn en je laat zo imo geen aangename kant van jezelf zien. Jammer. Ik denk dat Bob beter af is zonder date met Laura als je om deze reden geen afspraak met hem wil maken of een evt. nieuwe afspraak op het laatste moment af zou willen zeggen... Je kent de arme man net, het is nou niet alsof hij voor de zoveelste keer een zoveelste afspraak heeft afgezegd. Soms hebben mensen nou eenmaal andere verplichtingen die voor (plezier) gaan.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 15:20

faye schreef:
Tsja, als hij het niet haalt (werk?), kan gebeuren toch? Heeft hij vast niet express gedaan. Dat hij die kaarten niet aan jou geeft snap ik ook nog wel, het zijn niet de goedkoopste.

Dus of je zegt hem eerlijk dat je hier vreselijk kwaad over bent, of je accepteert het. Door spelletjes te gaan spelen geef je eigenlijk wel aan dat je eigenlijk heel erg kinderachtig bent en last hebt van het "ik ben een prinsesje"syndroom

Dat is wel heel toevallig, wij hebben (ik en mijn toekomstige schoonzusje) een naam voor een syndroom bedacht dat we het Prinses Petronella Syndroom noemen Tong uitsteken

In Amerika lopen allemaal van die 'prinsesjes' rond dus, ach, hij zal het wel gewend zijn.

Daarbij, stel ik koop twee kaarten voor een concert waar ik iemand mee naar toe wil nemen die ik niet goed ken maar beter zou willen leren kennen en je gaat er van uit dat die persoon mee wil grotendeels omdat het om jou gaat en niet zo zeer waar je heen gaat (dat is dan mooi mee genomen). Dan gebeurt het dat je door je werk echt niet weg kunt, waar je vreselijk van baalt... Dan zou je ook aannemen dat die persoon liever een andere keer ergens met jou heen gaat dan alleen naar dat concert... en dat vrienden stel van hem een leuke avond samen uit heeft. Dus zo raar gedacht vind ik het niet.

Ik denk dat ik boos zou zijn als ik 2 kaarten van 100 dollar koop en degene waarmee je zou gaan zegt dezelfde dag 'pas' af...

Het gedrag dat je hier op schrijft, lijkt zo regelrecht uit zo'n amerikaans boek genaamd 'the rules' te komen.

Ik kan begrijpen dat je baalt dat je avond niet door ging en dat je er veel voorbereidingen voor getroffen had, echter dat weet hij ook niet.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 18:05

*grinnik*
Orri, mijn vriendin had het nou net over dat 'The Rules' boek. *LOL* Had er nog nooit eerder van gehoord, maar het blijkt dat Bob inderdaad de regels overtreden heeft Cool

'vreselijk kwaad' ben ik ook niet, had me alleen verheugd op een leuke avond, dus teleurgesteld is een beter woord. Maargoed, heb gelukkig nog steeds een leuke avond gehad, zij het zonder Sting en Bob.

Prinsessengedrag? Maar ik ben toch ook een prinsjesje? *LOL* heb alleen klokhuis nog nooit gezien, verdorie Haha! - en die prins op het witte paard ook niet... *LOL*

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:21

Laura schreef:
Ohja, ik heb trouwens VIP kaarten voor de 'hollywood'-premiere van 'The Game of Their Lives'(www.gameoftheirlivesmovie.com) en guess who ik NIET uitnodig als mijn date..... Extreme duivel Jammer, Bob... Doei!

Of juist wel, en dan een uurtje van te voren afbellen, en lekker met een vriendin gaan Vork wraak is zoet

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:31

Bah, mannen af en toe Scheve mond

Ik zal wraak nemen Whoosh!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:12

Men, dan baal je, en HARD! Gatverdarrie he! die vent zou bij mij afgebrand zijn hoor! Dat zou die porsche niet meer goed kunnen maken!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:38

Desiree schreef:
Dat zou die porsche niet meer goed kunnen maken!

nooou, daar zou ik nog een keer over na denken Vork

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:46

Heel fijn. Boos!
Lekker asociaal van 'm, zeg.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:49

faye schreef:

Whahaha, geweldig is dat kind hè Haha!

Verder ben ik het wel met je eens eigenlijk, al is het wel 'dropstaaflig' voor Laura

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:12

Tja Lau, ik ben ook BOOS!!!!!

Whoosh!

Die verschrikkelijke mannen!!!! Ben er vreselijk boos om, geen man voor mij meer voorlopig....

FF wachten tot augustus, dan gaan we hier de mannen gebruiken en laten zitten, ok!!?!!