Stafford bul terrier

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Wat vind jij van de Stafford bul terier?

Poll eindigt op

Super gaaf!
16 (100%)

Totaal aantal stemmen: 16


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 18:23

sorry, maar wat is in godsnaam een Amerikaanse staffordbulterier? heb je geen foto ofzo?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 19:37

owwww wat stoerrr een stafford!!!!!Wij hebben zelf ook een stafford,een engelse dan.Het zijn zulke stoere honden,en het is soms best lachen omdat veel ze eng vinden. Die achterlijke regering wil ze verbieden, daar zijn ze mee bezig geloof ik(ik had het eerst fout neergezet,ik dacht dat ze al verboden waren Bloos )

flubke,dit is een engelse stafford,amerikaanse is wat groter en breder maar verder ong hetzelfde
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Missy op 27-01-02 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:29

Mijn mening

Ik vindt het geen mooie honden, vindt ze er eng uit zien. Maar het is harstikke leuk dat joun zus een hond krijgt! Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:03

Eng vind ik ze er niet uit zien, maar mijn type hond is het niet. Is heel persoonlijk, ik houd niet zo van die brede koppen en kleine oogjes.
(dat hebben ze toch vaak, of haal ik nu twee rassen door elkaar Verward )
Ik moet trouwens zeggen dat de hond van de onderste foto wel een hele mooie kleur heeft!

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:27

k thanks, ik vind hem (of is het haar Verward ) er wel lief uitzien, ik vind hem (haar) er niet eng ofzo uitzien, ik vind die dobbelmans of is het dobbermans Verward zoooooo'n afschuwelijk enge honden hè. Jakkie, maar deze is wel lief

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 22:33

Ik vind ze niet eng hoor maar het is niet mijn type hond, geef mij maar labies (labrador).

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:40

flubke schreef:
ik vind hem (of is het haar Verward )


[offtopic]de bovenste is een hem,de onderste een haar.Ik zeg het maar ff Haha! [/offtopic]

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:49

Ik vind ze er niet eng uitzien, ik vertrouw ze alleen voor geen meter! Al kunnen jullie me 100.000 voorbeelden noemen, over Staffords die nog nooit wat gedaan hebben, ik heb het nu 4 keer van (meer of minder) dichtbij meegemaakt dat het fout ging Verdrietig . Het ging om alle 4 de keren om honden die op een hele normale manier opgevoed waren (dus nix met agressief maken e.d.!!!!) door mensen met gezond verstand en honden.ervaring. De leeftijd van de honden varieerde van 2,5 jaar, tot 8 jaar dat ze voor de eerste keer begonnen te bijten.
Ik ben zelf een absolute honden-fan, maar zulke honden ga ik gewoon uit de weg!
Dat heb ik trouwens ook met Dobermans en Rottweilers (het favoriete ras van mijn dochter Knipoog )

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 11:26

ik vind het echt leuke honden
ze zien er wel eng uit, maar wel heel mooi!
denk dat als ik later op mezelf woon er ook zo eentje neem, of een golden retriever.

Esther

Berichten: 4141
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 13:13

Ik vind het lelijke honden, vind ze niet eng maar sympathiek vind ik ze ook niet overkomen. En dan de reacties, stoer zo'n hond, hallo een hond heb je toch niet om een beetje stoer te kunnen doen? Verward
Doe mij maar een misschien in andermans ogen een sulletje, een vriend / maatje waar ik van opaan kan. Met een wat hoger knuffelgehalte. Lachen

Sprakeloos

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 15:00

Esther schreef:
Doe mij maar een misschien in andermans ogen een sulletje, een vriend / maatje waar ik van opaan kan. Met een wat hoger knuffelgehalte. Lachen


ow maar met zulke honden kun je enorm goed overweg. Het zijn echt allemansvriendjes. En ze hebben ook een gigantisch hoog knuffelgehalte Lachen

maar goed, veel vinden ze nog best wel eng eruit zien

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 09:50

Ik vind het grappige honden om te zien. Maar het is wel heel erg dat zulke honden door mensen als wapen worden gebruikt. Wat zullen de eigenaars van zulke honden over het algemeen voor type zijn? De meesten zullen zo'n hond hebben omdat het stoer staat. Heel fout argument.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:21

Ik vind het hele mooie honden hoor! En de staffords die ik ken hebben allemaal een gouden karakter, voor eentje heb ik nog steeds een plekje in mijn hart al heb ik al jaren geen contact meer met haar baasje (was de ex van een vriend van mijn ex...hihihi, dat verwatert he...), maar wat een top hond was dat! Lovers Steffi heet ze...ik weet eigenlijk niet eens of ze nog leeft, maar goh, wat een heerlijk ding was dat...Volgens mij was de liefde stiekem wel een klein beetje wederzijds hoor...*grinnik* als ik namelijk bij haar baasje op bezoek ging (woonde op een zolderetage in hartje Amsterdam) dan moest ik me met beide handen stevig vast houden aan de tarpleuningen omdat Steffi naar beneden kwam denderen en zo in mijn arme vloog...*schatje* Wel grappig, want ik ben daar ook wel met anderen opo visite geweest en die zeiden de eerste keer: Hey, Steffi komt naar beneden, dat doet ze anders nooit...*lol* deed ze bij mij altijd. Oeps...sorry...ik raakte geloof ik een beetje mee gesleept. Maar ik vind het dus fantastische honden, alleen vind ik persoonlijk een retriever of een huskie NOG iets mooier. Ik heb zelf trouwens nog nooit een hond gehad...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:27

Ik heb een kruising tussen een teckel en een staffordshire Bull; een gouden hond, zo een krijg ik er nooit meer. Dat moet Staffordshire invloed zijn, want ze lijkt helemaal niet op mijn teckels qua gedrag Haha!

Voorzitster AFM

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:30

Wat een kruising!
Geweldig!

Je zou echt eens foto's moeten plaatsen ik ben heel benieuwd wat voor hond het is geworden PUCK!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:32

Mijn ouders hebben dankzij mij een vuilnisbak. op de paardemarkt in Utrecht liep iemand met een puppy in zijn jas. Ik vreog wat het er voor 1 was en ze zeiden een JackRussel, ...sure!!!!
Hij had een lange staart en leek voor de rest net een rotweiller qua kleur en aftekeningen en hoofd.
Nu hij volwassen is is het net een kleine rotweiller maar dan iets groter en steviger dan een jackrussel maar wel een lange rug en charlie tjepling voeten . Dus ik denk dat het een mengelmoesje van rotweiler, jackrussel en teckel is. het is wel een hele stoere en trouwe hond hoor.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:32

Het is eigenlijk een hele mooie hond, vooral de kop die erop zit. Ze heeft bij de vorige eigenaar(heb haar uit het asiel) gefietst met een champagne kleurige poedel, en haar puppies leken op Golden Retrievertjes........

Voorzitster AFM

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:57

Geweldig mooi ras!! Ik ken er een paar persoonlijk en ze zijn allemaal heel lief en dol op aandacht en heel trouw aan een persoon.

Ik heb vorig jaar 5 maanden stage gelopen op de administratie van een hele grote wasserette. De hond van de baas was een Amerikaanse Staffort terrier. Gabber heette hij en hij was goudkleurig. Toen ik daar voor het eerst aankwam wist ik niet wat mij overkwam hihi, luid blaffend kwam ie op mij af om mij vervolgens omver te stormen en mij af te lebberen (jakkie Tong uitsteken )
Wat een lol heb ik daar beleefd om die hond! Ben je bezig met je werkt komt ie om aandacht vragen...eerst gewoon naast je zitten. Ondertussen ga jij gewoon verder met je werk en besteed geen aandacht aan de hond. Dan komt die kop opschoot en vervolgens klimt ie gewoon helemaal op schoot haha... Pfff das zwaar!

Ik vond het echt jammer dat ik daar na 5 maanden weer wegmoest, niet om het werk...nee dat had ik wel weer gezien, maar die hond was zo leuk *snif* Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:59

PUCK schreef:
Ik heb een kruising tussen een teckel en een staffordshire Bull; een gouden hond, zo een krijg ik er nooit meer. Dat moet Staffordshire invloed zijn, want ze lijkt helemaal niet op mijn teckels qua gedrag Haha!


Ja, een echt kanjer!!! Zou ik zo mee naar huis willen nemen... Lovers maar ja, gaat vast nooit lukken want dan is Puck haa kruikje gelijk kwijt...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 12:30

vikki"]
[quote="PUCK schreef:
Ik heb een kruising tussen een teckel en een staffordshire Bull; een gouden hond, zo een krijg ik er nooit meer. Dat moet Staffordshire invloed zijn, want ze lijkt helemaal niet op mijn teckels qua gedrag Haha!


Ja, een echt kanjer!!! Zou ik zo mee naar huis willen nemen... Lovers maar ja, gaat vast nooit lukken want dan is Puck haa kruikje gelijk kwijt...
[/quote]

hahaha thx Vik! En idd ik geef mijn kruikje niet weg!

Voorzitster AFM

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 12:51

btw, de titel moet eigenlijk zijn "stafford SHIRE bull terrier"
ik vindt het steeds zo heel gek lezen; stafford bul terrier.
Persoonlijk erger ik me er dood aan. Ja ik weet het,heel erg vreemd Verward Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 11:30

't Is alleen StaffordSHIRE bullterrier.... Maar oké, ze zijn superstoer. Met mijn ex-vriend (langlang geleden) ging ik altijd naar hondenshows en daar rende ik altijd als eerste naar de Am-staffs (die zijn zo lief en leuk).
als ik dan op mijn hurken ging zitten, werd ik helemaal omgelopen en afgelebberd. Zoooooo leuk, alleen wil ik zelf een hond die iets groter van formaat, zoals bijv. een Bull-Mastiff of een herder. (goede waker die je niet snel over het hoofd ziet)

Toos paardloos

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 13:26

ik ken mensen die ze fokken en ik kwam daar regelmatig thuis. De mama hond was echt een schat van een beest, daar kun je echt alles meedoen.
Een goeie vriend van mij heeft nu ook een pup gekregen. Dat is echt een draakie, maar wel heel lief.
Ik vind het leuke honden, had er zelf ook bijna een gehad
(ze heette humpiedumpie) maar mijn mams vond het niet goed, omdat we al een klein scheiterig hondje hebben.
Ze zijn heel macho om te zien, maar als je ze met respect behandeld krijg je ook veel respect terug!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, annaxmaex, Berdien, Besje, Britta31, c_alsemgeest, CarpeDiem_, Celebi, daiswees, DDD3, Dees, Eva1975, GrapeshotBot, Jacquelinee_, Jive03, Larissa123, limagirl, Luna_Rose, maava, Mutti, Natascha, rien10, Unit, Winged, xdniesje en 47 bezoekers