today's hero

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

today's hero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 21:59

Afbeelding

ik heb zonet een spin uit de badkuip gered... ik die mijn hele leven lang bang voor spinnen is... ik leer het nog wel eens Cool

ik zou hem bijna doorspoelen maar mijn hart werd week toen ik naar zijn zwarte oogjes keek... ik heb hem zelfs met mijn handen opgepakt... ik voel mij dus een held, een grote held...

wat was jou heldendaad vandaag?

nienke07

Re: today's hero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:04

Pellie... ik ben trots op je!!! En dat terwijl je ook al 'het NB-zinnetje' gepost hebt net... Go jij! Go jij! het kan niet op met jou helden daden vandaag! Haha! Haha! Haha!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:05

Dan maar geen held, ik had 'm mooi verzopen Vork

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:05

Heel goed van je. je kan trots op jezelf zijn. Ik zou hem doorgespoeld hebben Bloos

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:08

Heel goed!

Ooit zou ik eens een muis moeten verwijderen ,maar dat durf ik echt niet!

Mij heldendaad:
mijn contract tekenen, terwijl ik pislink was over de arbeidsvoorwaarden. Ik ben niet boos geworden ,niet gaan huilen, dus ik ben ook een beetje trots op mezelf!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:08

Haha, wat goed van je.. Ik zou hetzelfde gedaan hebben....
Beestje kan je nu v.d zomer weer tegen de nare vliegen beschermen Pling

Mijn heldendaad vandaag was een half brood dat mijn collega weg wilde gooien, onderscheppen en heb dat aan de manegepaardjes gevoerd. Pling

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:11

Ik heb er hier nog een een maatje groter zitten, durf je die nu ook aan?
Nee hoor, ik vind het altijd erg knap als iemand z'n angsten overwint.

Helden daad, euhm, ik vind vreemden bellen/mailen en vragen of ze iets voor je willen doen doodeng, dat heb ik vandaag heel veel gedaan.
Allemaal voor de paardjes!!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:16

Euhm..... heb een spin van formaat 2-3 cm die in de spoelbak in de keuken zat doodgedrukt met een leeg vleeswarenbakje Clown En 5 minuten daarvoor me heel snel om de slaapkamer omgekleed en de deur dicht getrokken want er zat zo'n zwarte renspin van formaat 5 cm en groter hoog op de muur vlak tegen het plafond aan Lips are sealed Heb er over nagedacht om hem met een bezem ofzo dood te meppen maar we hebben witte muren en dan krijg je zo ontzettend grote vieze vlek van Tong uitsteken

Itsme86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:17

Mijn heldendaad van vandaag..
De schuurdeur eruit breken om de honden uit te kunnen laten Vork
Mn vader had de sleutel meegenomen en zou pas om 17.30 weer thuis komen en zo lang kan ik ze toch niet in de schuur laten zonder eten? Dus heeft de buurman de pennen uit de scharnieren geslagen en ben ik de deur daarna met een koevoet te lijf gegaan Haha!
Maar... de hondjes zijn uit geweest en hebben eten gehad!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:18

Vickylover schreef:
Mn vader had de sleutel meegenomen en zou pas om 17.30 weer thuis komen en zo lang kan ik ze toch niet in de schuur laten zonder eten? Dus heeft de buurman de pennen uit de scharnieren geslagen en ben ik de deur daarna met een koevoet te lijf gegaan Haha!

En wat zei je vader van de kapotte deur???

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:19

Vickylover schreef:

Kijk dat vind ik nou ook zo'n fantastische actie.
Was je vader boos?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 22:41

*gniffel*... jeej wat een helden op bokt! _/-o_

het weke hart was dit keer groter dan de angst.... hij was ook nie zo groot Bloos misschien 1 cm. ø met pootjes??

flets als ik ze van jouw formaat zie gooi ik er een emmer overheen ofzo... en wacht tot vriend-held komt om ze weg te halen Vork

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:49

Pellie schreef:
*gniffel*... jeej wat een helden op bokt! _/-o_

het weke hart was dit keer groter dan de angst.... hij was ook nie zo groot Bloos misschien 1 cm. ø met pootjes??

flets als ik ze van jouw formaat zie gooi ik er een emmer overheen ofzo... en wacht tot vriend-held komt om ze weg te halen Vork

In het tuincentrum waar ik eerst werkte, was eens zo'n dikke zwarte. Ik heb er een plastic zak opgegooid en plat gestampt. Hij kraakte Nagelbijten / Gniffelen brrrrrr

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 23:05

Haha, die Pellie, dapper hoor. Die kleintjes(let op, alleen de onbehaarde) durf ik tegenwoordig wel met n handdoek te pakken, maar voor die grotere ren ik weg, vraag om hulp, is dat er niet, desnoods moet ik op de hal slapen als die bij mn bed zit, maar echt niet dat ik in dezelfde ruimte ga slapen hoor Knipoog

Mijn heldendaad vandaag? mmm, wat slecht, geen 1 geloof ik..Oh jawel, tegen de kapper gezegd(waar ik nooit eerder ben geweest) : "Doe maar wat jou denkt dat leuk bij me staat". Das best wel een heldendaad, haha, gezien ik kappertrauma's heb.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 23:10

Kappersvrees ken ik ook wel ja, knap hoor dat je dat durft.
Dat zeg ik echt nooit meer tegen een kapper.

Mijn dochter heeft een vogelspin en die durft ze zelf niet eruit te halen, dat mag moeders doen.
Dus angst voor die kleintjes heb ik al niet meer.

Dit word echt een leuk topic, super Pellie!!

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 23:16

knap hoor! zou ik niet durven!!
mijn heldendaad heb ik net afgerond..
vriendje was spoorloos,moeder ongerust,ik heb vriendje opgespoort en weer veilig naar huis laten gaan..
moeders weer blij Haha!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 08:25

Mijn heldendaden komen nu niet verder dan een paar keer per dag naar de peerdjes hobbelen in de tuin met een schuif hooi en hun voerbak maken vrees ik Bloos

Van spinnen ben ik niet echt bang, maar zal ze maar zelden met de blote hand nemen. Meestal neem ik een potje, hou het over de spin en "schuif" er wat mee dat hij of zij erin valt, doe er een papiertje over en zet die dan buiten Ja Spinnen zijn nuttige dieren (eten mugjes en zo Ja), ze zijn alleen zo snel als ze het op een lopen zetten en ik wil echt niet dat ze IN m'n mouw gaan rennen BV Clown
Een tijd terug zat er zo'n model-JOEKEL boven ons bed, ik wil die in een inmaakpot vangen (die als fruitschilbakje diend bij t' bed in de mandarijnen-tijd), trek ik die pot weg, zat de spin nog op de schuine wand boven ons bed. Blijkbaar was die nogal hard geschrokken van mij, want hij viel zo ons bed IN ... en zette het op een lopen. Kon die nergens meer vinden. Dus ik weer in bed en licht uit (vent lag er nog in), voel ik een tijd later iets over het donsdeken lopen ... Je wil niet weten hoe snel ik uit bed was Bloos! Nagelbijten / Gniffelen Lips are sealed

Een tijd terug nog ergens gelezen dat een mens in z'n leven gemiddeld een halve kilo insecten verorberd in z'n slaap Vingers aflikken Schijnheilig Haha! Bon-Apetit *LOL*

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:00

Pellie schreef:

Vriend-held heeft mega-spin gisterenavond alsnog doodgemept Haha!

Itsme86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:16

coydog schreef:
Kijk dat vind ik nou ook zo'n fantastische actie.
Was je vader boos?

Uhm.. Eerst niet (op zn werk), want toen had ie nog niet gezien dat de koevoet het deurkozijn had vermorzeld Tong uitsteken

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:46

Bonte schreef:
In het tuincentrum waar ik eerst werkte, was eens zo'n dikke zwarte. Ik heb er een plastic zak opgegooid en plat gestampt. Hij kraakte Nagelbijten / Gniffelen brrrrrr

Dat was de plastic zak hoor, die je hoorde Haha! Haha!

Ik heb vanmorgen mijn vriend wakker geroepen, dat is wel een heldendaad met zijn ochtendhumeur Hamer

Meestal doe ik het veilig van een afstand (telefonisch, al zit ik beneden)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:29

Dapper hoor Pellie.

Mijn heldendaad van vamorgen is het redden van een 5 cm klein padje dat was verdwaasd in de ren van het kippenhok zat. Hij hiled zich erg dood. Nadat ik hem bij de vijver had gezet kroop hij snel naar het water.

Daarna heb ik per vergissing een paar regenwormen opgevoerd. Die zaten onder de drinkbak van de kippen. Leg ik ze buiten in het gras zijn ze in een minuut opgegeten door de kippen. Zielig.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 19:27

hahaha ja karuna, die kippen zijn me daar een vleeseters als ze de kans krijgen... Nagelbijten / Gniffelen

kim, wat voor kapsel heb je nu gekregen? wijkt het erg af? fotooooo Cool

oei ik vind dat zowiezo al goor om aan te horen, krakende beestjes Misselijk