katten en Bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 11:49

Nou, dan maar even wat opheldering meteen over een topic van gisteren, wat verwijderd werd. Ik schreef over een zwart poesje en spelen met vingers... nou dat is dus echt zo.

Ik heb er drie, een rood/witte, een cyperse en een zwarte. De zwarte is het jongst (wordt 5) en totaal gestoord. Wij hebben een open trap, en ze vindt niks zo leuk als mijn vingers vangen langs de traptreden. Doet gruwelijk zeer wannt ze wordt echt bloedfanatiek... maar ja, ze vindt het zoooo leuk... Tweede favoriete spelletje is een prop papier vangen van bv een zak waar broodjes ingezeten hebben. Helemaal leip wordt ze dan, en dan is het hele huis niet meer veilig, want dan gaat ze gegarandeerd in de miepmiep-stand en dat betekentL Dekkiiiiiiiiing!!!

De rood/witte en de grijze worden dit jaar 15. De grijze heeft dat zelf nog niet door en doet nog zwaar maf met de zwarte. Maar de rood/witte is echt oud. Die eet, slaapt, ligt op schoot en miauwt gruwelijk hard, maar meer niet meer. Hij heeft wel een eetobsessie, en vangt zelfs zilveruitjes als ik wat laat vallen. En denk maar niet dat dat vies is, want als het op is, bedelt hij om meer....

Heerlijke maffe beesten zijn het, katten!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 14:00

*LOL* Ik verdenk Ukkie ervan dat ze denkt dat ze een hondje is Haha!
Noujaa... ze heeft wel kattetrekjes, maar verder is ze precies onze hond.
Ze ligt bijna niet op de bank of stoel, ze ligt veel liever samen met Waldi voor de openhaard. Echt zoooo schattig!!
Dan liggen ze elkaar te wassen. Ukkie slikt dan waldi's toet af en Waldi wast Ukkies buik. Lovers

Samen in de tuin? Feest!! Samen de kippen de stuipen op het lijf jagen! Haha!
Of snuffelen met zijn tween in de bosjes, ook leuk!
Met zijn tween drinken uit 1 waterbakje en kattenbrokjes delen ze ook.
Het kan allemaal, wie zou nou wat denken? Zou de kat zich als hond voelen of de hond als kat? *LOL*

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 14:31

Ik heb jammergenoeg geen katten...

Dees

Berichten: 18913
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 12:20

Je gelooft het niet, maar eh...mijn rode kater [naam verwijderd], geod voor een kilo of 5, ligt nu bovenop mijn computerbeeldscherm te slapen!

Hoop maar dat mijn schermpje daar wat tegen kan.....
Ik heb gewoon het hart niet om de kat eraf te jagen.....Veel te skattig Lovers

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 23:00

De kater van een vriendin van mij zat steeds met zijn pootje tegen de muisaanwijzer op het beeldscherm te meppen. Raar beest... Haha!