*GRMBL* wat een rotdag

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast654

*GRMBL* wat een rotdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-02 20:31

Soms heb je van die dagen...
Ik ben nu helemaal moe en GRMBL. Ik had vanmiddag een hertentamen wat ik moest halen om te kunnen afstuderen...maar wat een achterlijke vragen waren dat. Je kreeg allemaal stellingen en dan moest je zeggen of ze juist, onjuist of weet niet waren. En dat ging over theorie van zo'n 200 blz. Echt heel vaag want bij sommige stellingen wist ik wel zeker dat het ongeveer klopte maar dan stond er weer nog wat bij waarvan ik niet zeker wist of dat ook klopte. Echt heel onduidelijk en ook veel irrelevante vragen. Het vak ging over merkbeleving en dan zaten er van die belachelijke stellingen in over of het onbewuste onder korte termijn geheugen of onder lange termijn geheugen viel terwijl dat in het boek maar in 1 alinea wordt genoemd en dan stond er nog bij dat er ook andere ideeen over waren....
Uiteraard zijn sommige geheugendingen wel belangrijk voor merkbeleving maar dan meer op het vlak of je een merk spontaan herinnert en wat je dan herinnnert en op welke wijze en hoe je dat als marketeer kan beinvloeden enzo. Echt een heel frustrerend tentamen dus. Wat ik ook heel raar vond was dat je voo relk fout antwoord een punt aftrek kreeg. Als je alles fout deed kon je een -3,5 krijgen terwijl je voor elk -weet-niet- antwoord gewoon 0 punten kreeg.
Ik baal echt want ik had er heel veel voor geleerd en ik weet nu heel veel over verschillende positioneringsmodellen en dat soort gedoe maar daar heb ik niks aan gehad terwijl dat wel ook was opgegeven als leerstof.
Uiteraard had ik op de heen en terug weg ook vertraging met de trein zodat ik ruim 5 uur in de trein heb gezeten.

Ik had vanochtend de trein van 10.10 gepakt en daarvoor Pablo gelongeerd. Uiteraard had Pablo helemaal geen zin om te lopen en liep hij wat irritant te sjokken terwijl ik maar knalde met de zweep. Ik was 18.30 weer terug in Geleen en toen stond Pablo uiteraard heel wakker in zijn stalletje. Ik kon nog een kwartiertje met hem aan de hand wandelen in de binnenbak (uiteraard regende en stormde het) en was hij heel fris dus maar het touw om zijn neusje gedaan omdat hij mij mee wilde sleuren om even met een nieuw paard kennis te maken.

Toen ik weg wilde gaan hoorde ik allemaal rumoer in de binnenbak toen ik daar langs fietste. Ik keek wat er was en toen kwam er al een ambulance het terrein oprijden. Een jonge vrouw (van mijn leeftijd en op rijdt altijd de handelspaardjes van mijn springinstructeur en ik klets vaak met haar) was met een paard gevallen en was bewusteloos. Zag er heel eng uit want ze kwam maar niet bij. Mijn maag draaide zich al om maar gelukkig kwam ze na 10 minuutjes toch weer bij en wist ze nog wie ze was maar niet dat ze was gevallen. De ambulancemensen hebben haar supervoorzichtig een kraag omgedaan en vastgebonden op een brancard. En nu is ze dus in het ziekenhuis. Ik hoop maar voor haar dat ze alleen maar een hersenschudding heeft want het zag er heel akelig uit hoe ze daar op die brancard lag.

En ik bel morgen maar eens de huisarts want ik heb nog steeds veel pijn aan mijn enkel, ik denk dat het een schieffel is maar hij moet er naar eens naar kijken. Ik was op 15 december omver getrokken door een idiote Pablo dus dat nu wel al best lang pijn.

En de oma van mijn vriend is eergisteren opnieuw opgenomen in het ziekenhuis vanwege een verstopte darm (ze heeft vorig jaar een half jaar in het ZH gelegen en allemaal enge operaties gehad aan haar darmen). Vandaag hadden ze weer een onderoek gedaan maar de uitslag was er vanavond nog niet. Verdrietig

En ik weet ook nog niet of mijn scriptie is goedgekeurd want school heeft wel al 2 keer gebeld maar mijn voicemaik niet ingesproken. Ik wou het vandaag dan maar aan mijn afstudeerbegeleider vragn maar hij was er niet vandaag dus zit ik nog een dag in spanning. Frusty
Gelukkig komt straks Frasier en ga ik daar nog lekker even naar kijken.

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie