Belastingdienst... makkelijker kunnen ze het ook niet maken?

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laura

Belastingdienst... makkelijker kunnen ze het ook niet maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-02 18:17

Wat een ellende zeg. Ik krijg net m'n jaaropgave binnen dus denk 'ik zal even een TJ biljet electronisch invullen'
Dus ik download dat ding, geeft ie eerst 4 errors ofzo.. ik computer herstarten...
EĆ­ndelijk doet ie het zonder te crashen (en dat ding is ook nog eens niet makkelijk... hoe kan ik nou ruiken of VO18+ toelage onder de 'uitkeringen' valt ofzo?? Verward ) Maargoed. Ben ik eindelijk klaar met invullen...

WERKT DAT DING NIET met de kabel. Moet je een modem hebben... GRRRR
Dus ik heb hem nu maar gewoon als papier aangevraagd. Hoezo, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker? Dat schijnt ook erg moeilijk te zijn. Wat een gedoe hee,

Ben blij dat ik enkel een TJ biljetje hoef in te vullen. Moet er niet aan denken om een hele boekhouding te doen.... Frusty

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie