Dat roddelblad gebruikt bokt.nl dus als een bron waarop hun 'nieuws' gebaseerd wordt (oftewel: als degene die dat schreef toevallig een schaduwac.je en een levendige fantasie had... Go figure!).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mandyy schreef:Yes bokt heeft de roddelbladen bereikt
Rainie schreef:Ik vraag me echt af hoe ze die berichten kunnen vinden. Zouden ze alle fora afzoeken van heel nederland voor dat soort dingen?
Ellende schreef:Woohoo, we worden beroemd
Werd er vorige keer niet uit een topic over een ongewenste zwangerschap gequote in de volkskrant?
axeltje schreef:Maar wat Tessebes zegt, tja ik kan me voorstellen dat bepaalde dingen niet fijn zijn om zo weer tegen te komen.
Gelukkig zet ik zulke dingen niet op bokt
knightloekie schreef:jip straks we moeten nog allemaal handtekeningen gaan uitdelen
Annechien schreef:knightloekie schreef:jip straks we moeten nog allemaal handtekeningen gaan uitdelen
dan mogen ze wel een flink pak papier mee nemen hahaha
Tessebes schreef:Ik vind het eigenlijk jammer dat dingen zo makkelijk via Google te vinden zijn. Ik heb heus wel eens dingen hier geschreven die niet iedereen aangaan,
mensen hier op bokt mogen het weten
, maar de hele buitenwereld gaat het niets aan. Ik denk eerlijk gezegd dat er meerdere met mij zijn. Er komen hier nogal wat priveproblemen voorbij, die je zou van google af kunt halen.