Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tessebes schreef:Ja hoor, kan best. Waarschijnlijk heb je ook nog een proeftijd van 1 of 2 maanden bij dat bedrijf, dan kun je in die periode ook zonder opgaaf van reden ermee stoppen.
Antheman schreef:Maar een mondelinge afspraak is toch ook afspraak??
Arabesk schreef:Ik heb op dit moment ook twee opties lopen min of meer. Eentje als analist bij een andere afdeling (katalytische emissiereductie) en eentje bij mijn eigen afdeling (risico beoordeling milieuverontreiniging) voor een promotieplaats. Hoewel die eerste meer zekerheid biedt, heb ik al aangegeven dat ik liever voor de tweede kies (ik doe veel liever iets met milieu en liever promoveren dan analistenwerk).
Tenminste dat heb ik op mijn éigen afdeling gezegd in elk geval. Mijn lieve, schattige afdelingsleider heeft wel even fijntjes verteld tegen de leider van katalytische emissiereductie dat ik liever bij milieu ga werken. Hmpf! Dat had ik liever zelf gezegd maar goed.
Ik denk dat je gewoon moet zeggen dat je nóg een sollicitatie hebt lopen. En dan hoef je nog niet eens te verklappen dat je daar líever gaat werken.
Arabesk schreef:en dan nog, als je ja zegt tegen baan 1 en twee dagen later krijg je baan 2 aangeboden, vind ik wel dat je baan 1 mag afzeggen hoor! Dat is toch hún probleem, jij bent gewoon goed, logisch dat meer bazen je willen hebben, pech voor hun, en geluk voor de mensen van baan 2 toch?
Antheman schreef:![]()
![]()
![]()
Hopenlijk geldt voor jou hetzelfde!!
Antheman schreef:Dank je Nicole!
Maar nogmaals;: ik moet de salarisonderhandelingen nog doen!
hoe is t met jou sollies?