N.a.v de komende verkiezingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7703
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 17:50

Dan wil deze Groninger er nog even aan toevoegen dat de media ervoor zorgt dat LN zoveel stemmen krijgt. Tenminste... er wordt door de media gezegd dat er volgens opiniepeilingen een groot gedeelte van Nederland op LN gaat stemmen. Hierdoor gaan mensen nadenken (goed of fout) en meelopen met het zogenaamde grote deel dat op LN gaat stemmen.
De zogenaamde selffullfilling prophecy...

Frusty

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 17:56

Nou Desiree, het feit dat veel mensen een bepaald idee hebben wil niet zeggen dat dat per definitie terecht is. Helaas zijn daar genoeg voorbeelden van!

En nee ik denk dat het niet niet meevalt (dus wel), lees de berichten van Joost ook nog maar eens goed. We zijn hier naar mijn mening allemaal strontverwend en te beroerd om de delen of een ander wat te gunnen. Ik bedoel, als mensen bij HET huwelijk gaan lopen gillen dat het ook ‘hun’ huwelijk is want het is mede betaald van ‘hun’ belastingcenten, dan word ik een beetje misselijk.

Ga eens in een asielzoekerscentrum kijken (misschien heb je dat al wel gedaan) kijken hoeveel mensen profiteren van de positieve discriminatie.

Of mensen die gillen dat Maxima de zóveelste asielzoeker is….nou jaa….

Maar wie legt me nou uit wat voor zinnige dingen PF dan wel verteld, want ik heb nog niks zinnigs gehoord!

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 18:02

Als ex- Groninger vind ik Pim Fortuyn een relnicht en een blaaskaak.
Hij weet het allemaal leuk te vertellen, maar gelukkig liet hij op tijd zijn ware aard zien.
Ik hoop dat dat een hoop mensen aan het denken zet.
Zelf stem ik Christen Unie, de samenvoeging van GPV en RPF. Voorheen stemde ik altijd GPV dus het is ff wennen nu.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 18:04

Sjongejonge die Grunnegers toch Haha! Ook Grunnegers pro PF?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 18:37

ik stem in ieder geval op Pimmetje met zijn eigen lijst!!!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 19:21

Denk dat ik ook maar naar groningen moet verhuizen Haha!

Maar wat ik me nou afvraag; hoe wil Pimmetje die gezondheidszorg dan meer geld geven? ten koste waarvan? En hoe denkt hij de criminaliteit op te lossen, ddor even met zijn vingers te knippen?
Ik bedoel er zijn nu al te weinig politie-agenten en dan nog alle buitenlanders die we weggaan pesten eruit. Ik ben erg benieuwd hoe hij dat wil oplossen. Misschien dat een van de pim aanhangers me dit uit kan leggen Verward Verward
Ik heb me eigenlijk niet verdiept in z'n verkiezingsprogramma Schijnheilig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 19:25

Gail schreef:
In ieder geval niet tussen jou en de asielzoekers, die al helemaal geen ruimte hebben in die lekker volgepropte hokkies.


Nee, die hokkies proppen ze vol met asielzoekers en jou rest...... niets. Knap frusterend hoor, als je in het woningbouwvereningsblaadje voor de zoveelste keer leest dat het hokkie waar jij op ingeschreven hebt is toegewezen aan een (ex-)asielzoeker. En wat kan jij doen met je woningnood? Je spullen verkopen en bij familie gaan wonen.....
Oh, nu snap ik het..... dat is integratie alleen dan andersom.... Hele familie's bij elkaar in een huis proppen....... omdat ze dat in diverse 'verre' landen ook zo doen. Frusty

Smokey

Berichten: 223
Geregistreerd: 31-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:57

[/quote]

grappig dat je dat zegt, want ik denk er echt TOTAAL anders over dan mijn ouders, sterker nog ze denken er allebei over om Fortuyn te stemmen en ik dus absoluut niet!
ik ben ook geworden door de manier waarop in ben opgevoed, maar gelukkig heb ik wel een eigen mening.
[/quote]

Zoals je het beschreef in je laatste regel, zo was het ook bedoeld. Is heel gezond een eigen mening te hebben. Ik denk er ook totaal anders over. Ik weet nog goed dat toen ik de eerste keer mocht gaan stemmen mij gezegd werd waarop te stemmen. MOOI NIET dus.
Nog sterker, ik heb over bijna alles een kompleet andere mening, maar daarom heeft mijn opvoeding dus wel te maken met mijn normen die ik nu hanteer.

Pim is best leuk, maar ik stem dus NIET op Pim. En ik geloof er niks van dat hij het nu nog voor elkaar krijgt om een partij uit de grond te stampen en een zetel te veroveren.
Waar ik het wel mee eens ben is dat het hier in ons landje op vele fronten goed fout zit. We hebben dus met z'n allen onze eigen mening niet duidelijk genoeg laten horen! Daarom zitten ze in Den Haag gezellig op het pluche en houden het koste wat kost lekker warm, daar hebben ze dus schijnbaar dagtaken aan.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:19

Quote: "En nee ik denk dat het niet niet meevalt (dus wel), lees de berichten van Joost ook nog maar eens goed. We zijn hier naar mijn mening allemaal strontverwend en te beroerd om de delen of een ander wat te gunnen."
Joost vindt het wel meevallen dat er "slechts" 2 vrienden van hem in het ziekenhuis zaten met messteken, dus daar zou ik niet te veel op af gaan, grinnik.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:35

ik ben nog minderjarig maar als ik kon kiezen zou ik me volkomen bij buitenzorg aan sluiten, SP!!!!!!!!! die doen tenminste wat, ze hebben bv alle lonen van al hun leden ( die in de kamer zitten en daarbij helpen) in 1 grote pot gedaan en er allemaal even veel uit gehaald!!!!!! dat is pas streven naar gelijkheid!!!!!

PS ik haaaat Pim Fortuyn!!!!!!!! gelukkig is hij er uit gegooid!!!!!!!!!

Dees

Berichten: 18934
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:58

JAren geleden, toen [naam verwijderd] nog een 17 jarig Deesje was, had zij problemen thuis. [naam verwijderd] moest het huis uit.
Ik was nog minderjarig, maar de situatie dwong me op mezelf te gaan wonen. Aangeklopt bij Sociale dienst, riagg, en weet ik niet wat voor stichtingen nog meer om een woning en een inkomen ERGENS weg te halen. Mijn ouders waren zojuist failliet gegaan met hun eigen bedrijf, er waren veel spanningen. Dus zij konden mij niet helpen. Nou, de rest van Nederland kennelijk ook niet, watn ik had het maar te doen met een bedrag van kinderbijslag (ongeveer 100 gulden was dat toen, kan je nogal een huis van huren). ik ben toen noodgedwongen van school afgegaan om te werken om in mijn eigen levensonderhoud te kunnen voorzien....

In diezelfde periode stond er een advertentie in ons regionale krantje, geplaatst door een kerkgenootschap. Er zou een gezin asielzoekers komen en om die op een fatsoenlijke manier op te vangen had het genootschap de volgende zaken nog nodig: een vrijwel kompleet interieur met koelkast, bankstel, kleurentelevisie en ook nog een tweetal fietsen. Ales moest wel in mooie staat zijn, want ze wilden het gezin wel fatsoenlijk kunnen ontvangen....

Ja werkelijk! en daar zat ik dan. Nergens om fatsoenlijk uberhaupt te kunnen wonen, en al helemaal geen geld voor een bank, een koelkast, een fiets of, laat staan, een kleurentelevisie....
Het was bijzonder kwetsend voor mij als jonge Nederlandse in echte problemen om te constateren dat NIEMAND uit mijn eigen land mij kon of wilde helpen, maar dat komplete woningen worden ingericht voor mensen uit een ander land....

Vertel mij nog eens wat er zo menslievend is aan positieve discriminatie ten gunste van 'buitenlanders'.....
Waarom waren die hypocrieten er toen niet voor mij, en waarom zijn ze er niet voor jonge mensen nu, in nood?
Ben nog steeds boos hierover. Snap heel goed dat mensen die in nood hierheen vluchten daar niets aan kunnen doen, maar Nederlanders die zo graag willen helpen, moeten eens goed om zich heen kijken. Er is ook nog zo veel te doen ook voor de oorspronkelijke bevolking..

Maar dat 'staat' kennelijk niet interessant genoeg....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:06

sjezes dees, dat vind ik echt heel erg. DAt is niet normaal meer. Ik kan me levendig voorstellen dat je daar een beetje bitter over bent. En het is zeer beslist een vorm van discriminatie. MAar ja, die asielzoekers werden niet alleen voorgetrokken t.o.v jou hoor. Kijk eens naar bejaarden die hun leven lang gewerkt hebben en belasting betaald? die hebben ook geen rechten. Een bed met een gordijntje erom heen kunnne ze krijgen. Triest hoor.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:16

Ja zo te horen en te zien schort er nog wel het een en ander in Nederland.

Dees

Berichten: 18934
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:24

Ben gelukkig wel goed terecht gekomen hoor Haha!

Ik schreef mijn verhaaltje om aan te geven dat je Of bereid moet zijn om iedereen te helpen Of helemaal niemand...
Tuurlijk ging de hulp naar dat vluchtende gezin niet ten koste van mij, mij hadden ze ook niet geholpen als dat gezin niet zou komen.
Nederlanders gunnen elkaar gewoon helemaal niets, anders dan onheil en rampspoed, watn dat geeft lekker roddelmateriaal....

Het is een schande dat oude mensen achter de geraniums zitten te bedenken hoe warm ze hun huisje kunnen stoken zonder in geldnood te komen. Het is een schande dat transportbedrijven failliet gaan omdat ze voortdurend in de file staan en zo dus geen omzet meer kunnen draaien. Het is een schande dat boere-gezinnen gaan emigreren omdat hun levenswerk in nederland wordt gedemotiveerd met belachelijke wetgeving. Het is een schande dat er miljoenen wordt gestoken in een Olympische afvaardiging van Vips richting Salt Lake City terwijl er geen leraar meer voor de klas wil staan wegens slechte arbeidsvoorwaarden. En het is een schande dat we miljoenen steken in F16 vervangers zodat we de blits kunnen maken naar de VS toe als die weer eens een oorlog willen aanvangen, als er vele wachtlijsten in de medische wereld met datzelfde geld te verhelpen zijn.....

Maar of Pim Fortuyn daar nu wat aan kan doen...?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:31

Ze KUNNEN er wel wat aan doen Dees, maar ze hebben allemaal de verkeerde prioriteiten op hun lijstje staan. Ze zijn met andere dingen bezig, met andere mensen. Alleen andere mensen zijn belangrijk en nederland niet. maar als nederland niet voor zichzelf zorgt, komt er een dag dat anderen ook niet meer geholpen kunnen worden .En inderdaad, nederlanders zijn ook stik afgunstig op elkaar.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Het is een schande..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:14

Dees"]
Het is een schande dat oude mensen achter de geraniums zitten te bedenken hoe warm ze hun huisje kunnen stoken zonder in geldnood te komen.
[/quote]
Klopt, een groot schandaal. Nederland heeft de grootste pensioenfondsen op de hele wereld per hoofd van de bevolking Verward

[quote="Dees"]
Het is een schande dat transportbedrijven failliet gaan omdat ze voortdurend in de file staan en zo dus geen omzet meer kunnen draaien.
[/quote]
Ja, laten we van heel Nederland maar een snelweg maken, dan zetten we de paarden wel in Duitsland neer.

[quote="Dees"]
Het is een schande dat boere-gezinnen gaan emigreren omdat hun levenswerk in nederland wordt gedemotiveerd met belachelijke wetgeving.
[/quote]
Die boeren die nou naar Canada gaan hebben het op korte termijn goed, maar gaan als ze ouder worden voor de bijl. Hopelijk kunnen ze dan nog Geraniums betalen. Ook daar gaan boeren failliet...

[quote="Dees"]
Het is een schande dat er miljoenen wordt gestoken in een Olympische afvaardiging van Vips richting Salt Lake City terwijl er geen leraar meer voor de klas wil staan wegens slechte arbeidsvoorwaarden.
[/quote]
Klopt, commercie, commercie. We willen toch allemaal een graantje meepikken van de Olympische spelen? De onderwijskwestie is erg vervelend, we moeten daar iets aan doen, voordat Nederland afzakt naar het niveau van, zeg maar Amerika. Nederland loopt al achter op Finland (zeg nooit tegen mijn vrouw dat ik dat gezegd heb)

[quote="Dees"]
En het is een schande dat we miljoenen steken in F16 vervangers zodat we de blits kunnen maken naar de VS toe als die weer eens een oorlog willen aanvangen, als er vele wachtlijsten in de medische wereld met datzelfde geld te verhelpen zijn.....
[/quote]
O, dat krijg je als we met zijn allen met afgrijzen naar twee instortende torens in Nieuw-Amsterdam kijken.

[quote="Dees schreef:
Maar of Pim Fortuyn daar nu wat aan kan doen...?

Goeie vraag. Zijn grootste verdienste zal waarschijnlijk zijn dat de grote partijen die argumenten serieus nemen en dus iets aan hun verkiezingsprogramma moeten doen.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:28

Inderdaad Joost dat bedoelde ik nou ook met dat beetje tegengas voor de grote partijen *LOL* Om die argumenten zullen ze ook niet meer heen kunnen. Hopenlijk zet dit ze aan het denken *LOL* Dus het is toch wel goed dat hij even om het hoekje gekeken heeft

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:46

Nou Dees, dat is een klote verhaal en ik snap je frustratie. Kijk maar naar wat de MKZ boven tafel heeft gebracht: al dat gesjouw met dieren door Europa en waarom? Voor de handel en de poen.

Maar het feit dat jij niet geholpen bent komt niet door dat gezin asielzoekers. Het is niet hun schuld, wij stellen onze prioriteiten verkeerd. En het is zó makkelijk iemand de zwarte piet toe toeschuiven, maar dan moeten we die wel in de goede richting zoeken!


Dees schreef:
Ik schreef mijn verhaaltje om aan te geven dat je Of bereid moet zijn om iedereen te helpen Of helemaal niemand...


Nou daar ben ik het dus écht niet meer eens! Tuurlijk moet je doel zijn iedereen te helpen die dat nodig heeft, maar kennelijk gaat dat niet zonder slag of stoot. Maar waarom kijken wij toch al-tijd naar mensen die het beter hebben, zelfs al is het maar op een heel klein vlak en zijn ze voor de rest helemaal niet beter af?

Kom op zeg, we hebben het over een idioot die Moslims wil weren uit Nederland....en hoe zit dat dan met vrijheid van Godsdienst?

Ik vind het zo gemakkelijk, de manier waarop bijna alle Nederlandse misere wordt afgewenteld op buitenlanders...we hebben echt niet meer door hoe goed we het hier hebben hoor! En dan heb ik het over de meeste van ons (met eigen paardje of iets dat dicht in de buurt komt) en natuurlijk niet over bijstandsmoeders met 4 kids of andere mensen onder de armoedegrens).

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:52

"Ja, laten we van heel Nederland maar een snelweg maken, dan zetten we de paarden wel in Duitsland neer. "
Een baantje erbij op de snelweg wil niet gelijk zeggen dat de paarden naar duitsland moeten he, waar is jouw relativeringsvermogen nu plotseling gebleven joost? En wat jij zei over over het serieus nemen van die argumten van Pim, dat is eigenlijk ook alles wat de mensen willen die op hem stemmen. Denk je nu werkelijk dat er iemand op zit te wachten dat de wet op discriminatie wordt afgeschaft?
En wat betreft vrijheid van godsdienst Lot, leg dat de moslims eens uit! Het moet wel van 2 kanten komen he. ER zijn te veel radicale moslims, ze moeten zich matigen of ophoepelen. Het streng belijden van de moslimgodsdienst past niet in de nederlandse maatschappij die zoals deze nu tot stand gekomen is door de eeuwen heen. Weg met die hoofddoekjes dus, die zijn voor buiten, niet voor binnen. Zo is onze cultuur nu eenmaal. En weg met het gebrek aan respect voor vrouwen, die zodra ze niet doen wat manlief wil, afgemaakt worden als slachtvee! DAt is OOK discriminatie! En wij willen toch geen discriminatie?

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:03

Aiaiaiai....mag het woord generaliseren zeker niet in de mond nemen?

Stel dat 4 % redelijk radicaal is (dat percentage heb ik ergens bij Nova voorbij horen komen), gaan we door de bevolkingsgroep op veroordelen? Dacht het niet!

Ik woon in een heel christelijk dorp! Bijna allemaal GPV-stemmers (hhet nu geloof ik anders maar dat doet er even niet toe). Stal dat 4 % (lijkt me redelijke schatting) van die GPV-mannen niet wil dat vrouwen stemrecht hebben. Ik bedoel, bij ons gaat de stem van de vrouw van een GPV-man sowieso ook naar de GPV, da's logisch! Moet ik dan alle christenen veroordelen omdat ze vrouwen het kiesrecht af willen nemen? En ze achter het aanrecht willen? En niet willen laten werken? En omdat het een vorm van 'onderdrukking' is moeten de vrouw in mijn dorp neit verplicht meer in een rok rondlopen! Vrijheid voor de vrouw! Ze moet een broek aan! Verplicht!

Laat ze toch lekker, waarom zou je je in Godsnaam storen aan het hoofddoekje van een ander? Live and let live, da's mijn motto.

En voor de duidelijkheid: een ieder die een ander wat dat betreft beperkingen oplegt is fout, ook de moslim die dat wel doet, ook de christen, ook de tukker, de putjesschepper of de minister president.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:21

Gail schreef:
Sjongejonge die Grunnegers toch Haha! Ook Grunnegers pro PF?


Nope, Groningers zijn verstandige mensen... Haha! misschien wordt het es tijd om onafhankelijk te worden Haha!

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:36

na wat ik gister op het regionale nieuws hoorde is dat we ons geen zorgen meer hoeven te maken over pim fortuyn!
het is namelijk zo dat de ADO een aanklacht tegen pim heeft ingediend op grond van discriminatie. En voor zover ik weet is het zo dat als er zo'n soort onderzoek tegen iemand loopt hij zich niet verkiesbaar mag stellen voor de politiek. dus da's mooi opgelost! Pling

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:42

Hmm, wat gebeurt er als we Wim Kok van zoiets aanklagen? Interessant

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:52

Ook Christenen worden afgerekend als ze te fanatiek zijn Lot. Godsdienst en staat is nu eenmaal gescheiden hier. De katholieke kerk gaat (te) langzaam mee met de tijd. Ze zijn al wat aan het meegaan, maar intussen hebben al een hoop mensen de kerk de rug toegekeerd. De meeste moslims die hier gekomen zijn, hebben last van een cultuurshock; van het ene uiterste (hun platteland) in het andere uiterste (de westerse vrijheid). Ze hebben daarom erg moeite met integreren en keren zich daarom tegen de maatschappij. De moslims die in hun land zijn gebleven zijn mee ontwikkeld in hun land en die zouden daarom eigenljik nog beter passen hier dan degenen die hier zitten. Dan heb je ook nog enkele moslims die hier goed meegaan in de samenleving en die een goede opleiding genieten en een goede baan hebben.

Dees

Berichten: 18934
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 14:25

[quote Lot]

[naam verwijderd] schreef:
Ik schreef mijn verhaaltje om aan te geven dat je Of bereid moet zijn om iedereen te helpen Of helemaal niemand...


Nou daar ben ik het dus écht niet meer eens! Tuurlijk moet je doel zijn iedereen te helpen die dat nodig heeft, maar kennelijk gaat dat niet zonder slag of stoot. Maar waarom kijken wij toch al-tijd naar mensen die het beter hebben, zelfs al is het maar op een heel klein vlak en zijn ze voor de rest helemaal niet beter af?

[/quote]

Tja, de ene groep verkiezen om te helpen boven de andere groep. Dat vind ik discriminatie, of je het nu goed bedoeld of juist niet.
Daarom, je bent Of bereid een ieder te helpen, of helemaal niemand. Anders ben je de ene problematiek belangrijker aan eht vinden dan de andere.

Voorts, vaak word je verkeerd begrepen als je opschrijft wat je vind. altijd is er een jamaar, en vaak is dat van degene die verkeerd leest danwel verkeerd interpreteerd.
Voor de goede orde: het maakt mij niet uit hoe mijn buurman eruit ziet, en als hij de hele dag aan zijn waterpijp zou zitten gorgelen, hij gaat zijn gang maar. Ieder zijn eigen. Ik ben geen rascist en ik ben geen PF-fan. Lijkt me duidelijk als je mijn eerdere reacties leest.

Ik ben het dus totaal niet eens met alle tegenwerpingen van Joost. het is kennelijk makkelijk praten van een afstand. Maar oudere mensen die hier heel hard gewerkt hebben om deze welvaart die we in Nederland kennen, hebben in mijn ogen VEEL MEER recht op wat dan ook, dan ieder ander. Zij hebben hun lichaam ervoor versleten, mag daar ook wat tegenover staan? In andere landen wordt beter voor de ouderen gezorgd, in ieder geval een stuk socialer. En wat de kachel betreft: het is misschien in andere landen wel wat reuma-vriendelijker van klimaat, mogen de ouderen hier de kachel aub zo hoog zetten als zij zelf willen?

Voorts Joost, wij hebben een eigen bedrijf en om heel eerlijk te zijn; wij pikken geen graantje mee van die IOC...ik denk dat dat voor heel veel midden en klein bedrijven geld....Laat Philips en ABN cs, die er wel van profiteren het aub zelf betalen!

Er zijn gewoon veel dingen krom in onze sameleving. Probeer maar eens over de snelweg te rijden alhier...of eh...ergens parkeren zonder Eurodubbeltje.... Of aan kontant geld komen in kleine dorpjes (de bank is 30 km verderop, leuk als je op de fiets bent en de bus alleen in de randstad rijdt). ER is een boel te doen.....