de gebeurtenis van sandra

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kerstkrans
Berichten: 2918
Geregistreerd: 19-10-01

de gebeurtenis van sandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 19:38

ik zelf kende het meisje niet,
maar ik denk dat het voor vele (ook die haar niet gekend hebben een pijnlijke gebeurtenis is) Huilen
laatst 10 jan. is er ook een meisje bij ons op school overleden, ze was pas 16 en nu sandra, ook pas 23, het is allemaal heel erg, dat je op zo'n jonge leeftijd sterft.
Frusty ik heb er nooit over nagedacht dat je bij je lievelings hobby dood kan gaan, en al helemaal niet op zo'n manier............ Verdrietig
ik snap het gewoon niet,
ik wens iedereen die haar heeft gekend( en ook niet heeft gekend)
heel veel sterkte toe met haar overlijden, en het verwerken van de dood van haar, ookal zal je haar nooit vergeten......
gecondoleerd

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 23:22

Ja het is inderdaad erg, en zeker als het zo 'dichtbij' gebeurd voor sommigen. Maar sterven met je hobbie is helaas niet iets wat zelden gebeurd. Zo gaat het ook wel eens fout in de autosport of met wielrennen. En dan kun je wel zeggen dat het risico met die auto's veel groter is, maar dat is niet zo. Die auto's zijn tegenwoordig gebouwd om de coureur veilig uit de wagen te krijgen bij de hoogste topsnelheid. En je ziet wel dat dit ook niet voor zekerheid kan zorgen. Alles wat we nu nog kunnen doen, is dat we hopen dat zoiets nooit meer zal gebeuren....

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 12:33

Dit is echt schrikken.
Ik had het bericht van haar in de krant gelezen, en echt elke paardenliefhebster wist ervan, nu lees ik ineens dat het Xandra was!!
Nee, dit had ik echt niet verwacht!
Ik wens echt de familie en vriendin veel sterkte met dit grote verlies.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 13:20

laatst is er bij ons in het dorp ook al een jongen overleden maar die had zelfmoord gepleegd.... Huilen en van sandra Huilen waarom?