wie weet er een goed middel om af te vallen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

wie weet er een goed middel om af te vallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 13:04

hoi hoi,
ik ging op de weegschaal staan en zag dat ik van 61 kilo naar naar 58 kilo was gegaan,weet alleen niet hoe Verward
zal waarschijnlijk wel door de stress zijn gekomen.

maar nu wil ik het bijhouden,het liefst nog 3 eraf en dan ben ik blij Haha!
wie weet nog iets om af te vallen.
geen pilletjes ofzo hou ik niet van,maar iets natuurlijks ofzo.
nou alvast bedankt
xx diana

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:06

Ik weet niet hoe lang je bent, maar 58 kilo lijkt me licht genoeg.
En tsja, het is misschien heel afgezaagd, maar de beste manier om af te vallen is en blijft toch: veel sporten, gezond eten en zo min mogelijk tussendoortjes nemen.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 13:15

ik ben 1.70
ik fiets elke dag bijna 20 km.
naar de pony 7km heen en 7km terug naar werk heen en terug is al bijn 20 km.
ik ben ook niet echt dik ofzo,maar wil graag m,n kont en benen dunner hebben.
heeft iemand daar tips voor???

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:19

Nou, ik ben 1.64 m. en weeg 60 kg. Ben ik dan te zwaar? Ik denk dat je te zwaar bent als je je te dik begint te voelen. Maar 1.70 m. en dan 58 kg. vind ik weer dun. Tsjah, meningen verschillen Lachen

Toos paardloos

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 13:21

ja noh de een weegt veel en is dun,is altijd verschillend met je spieren botten enz
de een heeft meer en dus zwaardere spieren,en/of botten
maar dat is bij mij niet het geval.
ik voel me zo niet goed ,daarom wil ik afvallen.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:30

je kan niet zeggen: ik wil nou wat van mijn kont af, of wat van mijn benen. je zegt dat je veel fiets, nou dan heb je het al. Ik sport zelf best veel. Ik voetbal drie keer in de week, rij zovaak als ik kan paard, als het mooi weer is skeeler ik veel, ik fiets vaak. Ook heb ik van die ongelooflijke voetbal benen, gewoon allemaal spier }> . (ik krijg het bij mijn paard niet erop die spieren). Zodra ik stil zit, een week of wat, is het weer een heel ander gezicht. Minder sporten dan maar he?! Tong uitsteken

Maar wat ik me afvraag. Je bent hartstikke licht, wil je nog lichter worden? JIJ hoeft er toch niet tegen aan te kijken? Maar goed, dit is weer errug off-topic.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:43

een natuurlijke tip: zelfmoord plegen. Dan heb je geen last meer van honger en dan val je optimaal af. Vrouwen moesten eens ophouden met zeiken over hun gewicht. Ze zijn toch nooit tevreden. Als je nu 55 kilo had gewogen was je toch weer niet tevreden geweest en hadden er ook weer een paar van af gemoeten. Veel damesbladen zijn best leuk, maar omdat vrouwen zo zeuren over hun gewicht moet er in iedere wekelijkse uitgave van ieder damesblad een dieettip in staan die weer enkele pagina's vulling in beslag neemt.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 13:46

nou nou,dat is denk ik ook geen oplossing hoor.
het is niet zo dat ik zwaar op dieet ben hoor,zou het leuk vinden om iets eraf te willen.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:47

jep, mee eens. ik wou het alleen nog iets vriendelijker houden Knipoog

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:04

Ik zou gewoon zeggen: Hoe zou je het bij je paard doen?
Antwoord: Minder eten geven. En wat als hij dan honger heeft? Ja, pech........... Haha!
Zo werkt het toch echt het beste. Gewoon minder eten, elk pondje gaat door het mondje.
En daarbij is veel bewegen natuurlijk goed, veel water drinken.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:24

Ik pleit dan vooral meer voor beweging dan voor minder eten. DAarbij vind ik hongerlijden wel het stomste wat je kunt doen. Maar bewegen is zo belangrijk om op gewicht te blijven, ik denk dat dat nog meer invloed heeft dan dieeten.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:52

Ik zweer bij het VDH dieet.
Oftewel: Vreet de helft!
Als ik stop met het tussendoor eten van allerlei snaaiwerk, dan val ik af, langzaam, maar wel duurzaam.
Gewoon 3 normale maaltijden en als tussendoortje een keer een appel ofzo en verder niets. Geen koekjes, geen dropjes, geen stukje kaas, niets! Wel veel water drinken, helpt ook tegen het hongergevoel. De eerste dagen is het eventjes moeilijk, daarna merk je het niet eens meer. Veel meer dan 2 kilo per maand raak ik niet kwijt, maar ze zitter er ook niet binnen een week weer aan!

Nulla tenaci invia est via

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 17:10

Oke nu mijn mening:

Je moet niet op je gewicht letten maar hoe je eruit ziet.....

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 18:42

ja ok,ik vroeg eigenlijk wat anders maar krijg alleen comentaar,ik weet zelf dat minder eten en sporten helpt Haha!
maar ik dacht aan thee,appelazijn,of mischien iets anders natuurlijhks
en tips om een mooi dunne kont te krijgen,zij er tips! Haha! Knipoog

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 18:47

k kom ook telkens kilo's aan k denk dat k van af morgen geen tussendoortjes meer ga eten maar dat houd k tog niet vol maar we zullen zien!

~Be as you are~

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 20:50

veeeeeeel water drinken, 3 maaltijden per dag eten en niet snoepen dan gaat het snel genoeg

maar waarom moet je afvallen dan?????? Verward Je bent 1.70 dan mag je 70 kilo wegen volgens zo schaal (even opgezocht)

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 20:54

Gewoon gezond eten, dus matig met vet en suikers. Veel fruit en groente, en magere of halfvolle melkprodukten.Maar wel gezond eten want dit heeft je lichaam nodig. *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 21:17

Tsja natuurlijke middelen. Ik hoor Mayo nog seggen VEEL SEX tsja 1 uur sex staat voor 10 km hardlopen. Haha! Haha! Haha!

Iets anders weet ik niet en voor een mooiere kont moet je stoppen met paardrijden 80 % van de mensen krijgen een hang kont (uitzonderingen daargelaten). Ik ben 51 kg en 1.72m lang en ben redelijk tevreden alleen beetje magertjes plaatselijk Haha!

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 21:20

Meer lichtrijden en knijpen die billen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 21:50

Nog een tip van Tineke Bartels wat ze eenkeer demonstreerde bij een clinic:
Om het te doen lijken alsof je dunnere bovenbenen hebt moet je als je op je paard bent gaan zitten de onderkant van je bovenbeen (onderkant dijen waar je vaak, als je niet supermager bent, een beetje bolling hebt) naar achteren schuiven en dan gaan zitten. Als je dat elke dag zo legt en het regelmatig terug legt gaat je vet zich na verloop van zelf al vanzelf zo zitten. het lijkt dan alsof je dunnere bovenbenen hebt en je zit nog stevig ook Haha! (echt waar, ze vertelde het aan het publiek als tip, heb ik niet zelf verzonnen)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-01-02 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 22:04

appelazijn?? thee?? ik denk niet dat je met zulk soort middelen af kunt vallen, veel sporten? ja, maar je moet daar wel de tijd voor hebben.

kont en benen, bij mij is het keihard door het paardrijden, ik heb echt stevige benen allemaal spier en mijn kont is keihard Haha! ook allemaal spier, zo lijkt het wel alsof ik dikker ben dan dat ik eigenlijk ben maar als ik nu zou stoppen met paardrijden krijg ik slappe vellen op mijn benen en kont (denk ik) dunner zal ik het niet krijgen of ik moet mijn benen breken en in het gips komen dan gaan de spieren weg Haha!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 22:35

hahahahaha die van codi vind ik goed nooit aan gedacht Haha! Haha! Tong uitsteken

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:17

Denk je dat zo`n abtronic geval werkt? dat is zo`n ding wat je bijv om je been doet en dan gaan ze spieren bewegen enzo. denken jullie dat het werkt?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:33

geloof me, een dunne kont krijg je alleen door training. toen ik vroeger veel minder woog en een klein maatje 38 had, had ik echt geen mooie slanke kont hoor. Omdat ik te lui ben om te trainen......

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:46

Inderdaad, trainen, dat is de enige manier op je kont en benen mooi te krijgen.
Afvallen is leuk, maar je wordt er wel slapper van.
Als je erbij traint, krijg je het ook nog eens mooi strak. Lachen