Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

......da's inderdaad niet zo'n geweldige zet. Ik zou denk ik ook behoorlijk gepikeerd zijn. Weet hij al dat je het per ongeluk vergeten bent....? Anders kun je, als hij straks thuiskomt, net doen alsof je hem vanmorgen ff wilde testen of hij er ZELF wel aan gedacht had. Zo voorkom je een zeer gepikeerde man en kan de rest van de dag nog gezellig verlopen. Opbiechten dat jij je inderdaad vergist had.....dat kan altijd over een paar maandjes nog.....
gijsenkim schreef:Ik heb vanmiddag al op zijn voicemail ingesproken......... dat het me erg spijt.........
haha oeps, dus dat is nog erger als jij
maar mijn vader was niet boos dus dat scheelde weer. Ik zou Gijs maar feliciteren van heel bokt, misschien dat dat het ook een beetje goed maakt
lies schreef:Snel de woonkamer versieren, Sanne een spreekverbod opleggen en als ie straks binnenkomt heel hard; VERRASSING!! roepen..
En dan zeggen; "had ik je mooi op de kast vandaag he? Maar natuurlijk ben ik je verjaardag niet vergeten schat, hier zijn je cadeautjes"

gijsenkim schreef:Hmmmm hij komt nu thuis....... das het voordeel van een moturt, je HOORT hem aankomen![]()
![]()
*als je dit overleeft* 
:D)