Heeft er iemand iets te maken met kinderopvang

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Heeft er iemand iets te maken met kinderopvang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 14:53

Ik ben bezig om een kinderdagverblijf/buitenschoolse opvang /jongerencentrum (tot 15 jaar) op te zetten. Werkt er misschien iemand in die branche? Of ken je iemand? Of heb je andere dingen die belangrijk kunnen zijn.

Ik probeer zoveel mogelijk ervaringen te horen van mensen.


lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:08

Ik doe de opleiding Spw en na dit jaar wil ik in een kinderdagverblijf gaan werken.
Vorig jaar heb ik een heel jaar stage gelopen op een kinderdagverblijf. Dus als je daarover iets wilt weten kun je me pb-en

Groetjes Marjolein

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:42

Mijn moeder is orthopedagoge en werkt bij stichting partoer in Leeuwarden zij doet de begeleiding van en regelgeving rond kinderopvang. (beleid) Het was voorheen Stichting Welzijn Friesland. Elke provincie heeft een organisatie voor welzijnswerk, daaronder valt meestal ook de kinderopvang en daar kunnen ze je heel goed voorlichten! Gewoon bellen!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:44

Ik doe ook de opleiding SPW

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:58

ik doe spw, heb vorig jaar in de kderopvang stage gelopen! op de bso! Ik weet dat ze bij ons toen neizg waren om een 24-uurs opvang te starten en om een dagopvang voor jongeren tot 16 jaar op te vangen en bezig te houden!

....

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 21:08

hoi mijn moeder heeft een kinderdagverblijf van 0 tot 4 jaar dus als je iets wilt weten vraag maar raak dan kan ik het altijd aan me ma vragen

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 21:08

Als je nog info wilt hebben van de andere kant Haha! namelijk de ouders, mag je me gerust een PB-tje met vragen sturen.
Ik heb zelf 2 kinderen op het KDVgehad, inmiddels zitten ze op de NSO en ben actief in de ouderparticipatie.
Ik ben lid van de ouderraad en voorzitter van de gebruikersraad. Die laatste raad geeft gevraagd en ongevraagd advies over elke wijziging in het beleid.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Kanjer

Berichten: 188
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 19:13

hoi ik werk ook in de kinderopvang. dus als je wat wilt weten moet je maar even pb
groetjes tara

kanjer is de liefste maar ook de ontdeugendste!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, Ania, anne7, Anomien, ChanelR, Chita, ComscoreBot, DayDream21, ellen05, Evito_06, Fataal, Hanneke137, Happy16, Hhilde, IASCrawler, Indy_Mouse_9, Jussem, Keizerinnnn, Kirrietje, laura22, Miiej, Noor17, OmgiliBot, Rubio, senna21, Sigge, Sjofel, Tigress, Tink89, Vuri, xChanelx, xSannee en 90 bezoekers