MSN taal.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:37

Iedereen die commentaar leverde dat typfouten verbeteren irritant is, dat klopt. MSN taal lezen is dat ook, maar daar wil een aantal mensen hier ook niet mee ophouden. Begrijpen jullie (Angel, Debbie) nu wat we bedoelen?

En Angel, wil je alsjeblieft een spatie zetten in het enorm lange hahahaha woord. Het maakt de rest van de berichten ook onleesbaar omdat jouw berichtje zo breed geworden is. Zonde, als we zelfs daarom elkaars berichten niet meer kunnen lezen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:37

Fonnie schreef:
met hun valt niet te praten, stelletje zeikerds!

Oh, het gaat niet over spellingsfoutjes??? Waarom wordt dan bijna elk bericht verbeterd?? Heel irritant vind ik dat, en het is ook nog eens offtopic.



dat verbeteren dat doe ik niet, ik wil niet dat het onderwerp sluit, of Off-topic gaat. Ik wil alleen iemands mening over msn taal. (oja voor het woord en hoort geen komma, geintje Knipoog )

Vat het allemaal een beetje luchtiger op mensen. Ik wil een discussie, geen ruzie.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:39

Prima"]
[quote="Fonnie schreef:
Prima je maakt zelf genoeg spellingsfoutjes. En zo erg gebruik ik de msn taal niet, lees mijn andere berichtjes maar! En wie is hier a-sociaal en niet-volwassen. Jij toch zeker, want jij zit Debbies topic een beetje te verzieken (pb dan, of vind je het leuk om alles op te hitsen?). Denk trouwens dat je het nu toch niet uitgepraat krijgt, hoe meer jij foutjes verbetert, hoe tegendraadser Debbie word. (denk ik, ik iig wel). Wat heeft dit nu voor zin als ik vragen mag?


Ik maak niet veel spellingsfouten,
maar het gaat hier toch niet over spellingsfouten????


Ook hits ik niets op, mensen laten zich ophitsen. En, uitpraten, ik wil niets uitpraten. ik heb niets (te bespreken) met dit soort taal/mensen.

verder wil ik een stuk bewustwording creeren, zodat niet alles zo makkelijk verloederd. That's it.
[/quote]

en wat is dit dan:

Citaat:
xxxdebbiexxx schreef:

Prima schreef:

. De oudere/wijze hier zijn het met mij eens. ( )



je vindt jezelf heel wat he? wie zeg dat um.....fonnie ofzo niet wijze is dan jou sjonge hoezo eigendunk he


Nee fout. Jij vind jezelf heelwat.

En idd mag ik ben 10 jaar ouder. Ik zal het maar niet hebben over je spelfouten(zie hierboven), want daar heb ik het niet over.


Je zeg laat ik het daar maar niet over hebben maar je heb het er wel over!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:40

Sypheron schreef:
dit topic is zowieso irritant, als iedereen nou eens kapt met zanikken tegen elkaar. Zodra de moddie online is zal der wel een slotje op dit topic komen, ik denk dat dat wel terecht is.


Is Stef niet een moderator?

Maare sypheron, vind je dat iedereen dus wel msn taal hier mag gebruiken?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:43

Misschien iets meer gevoel voor humor voor iedereen? Lijkt me de sfeer hier aardig verbeteren. Angel deed al een leuke aanzet met haar whahahaha versie. Haha! Haha! Haha!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:44

het kan mij niet zoveel schelen! k typ zelf ook vaak msn taal maar daar kan k ook nix aan doen gaat vanzelf.....

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:50

party-girl schreef:
het kan mij niet zoveel schelen! k typ zelf ook vaak msn taal maar daar kan k ook nix aan doen gaat vanzelf.....


Ach party girl sommige mensen geloven dat nou eenmaal niet Misselijk (zie andere topic bij algemeen van mij)
En ik had het net met iemand op MSN over prima en ik en die gene vinden dat lielle zich een beetje aan prima aan het vastklemmen is!
Maar mij boeit het allemaal niet meer ik praat lekker zoals ik wil en ik heb al gezegt dat ik zal proberen ABN's te gaan praten....maar als het mij niet lukt of ik maak een foutje kan dat gewoon gebeuren!En dan heb ik jullie verbeteringen niet nodig, oke als 1 iemand het zegt boeiend maar als gelijk iedereen het zegt......

En over dat msn taal gesproken.....waarom aleen op jeugdhonk ik denk dat het niks helpt want ik ben bang dat dat toch niet mag. Als de mensen er in andere topics al over zeiken waarom zou het dan wel op jeugdhonk mogen??? Verward Verward Verward
Laatst bijgewerkt door _Debbie_ op 04-01-02 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:50

ik ben idd moderator, vandaar dat ik al vroeg of het nou zo erg moeilijk is om je aan bepaalde regels te houden.
Ik kan echter alleen dingen verplaatsen/slotteren/deleten op links

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:52

Sonja schreef:
Is het niet mogelijk dat dat verbasterde taaltje alleen in Jeughonk of hoe dat forum ook heten mag, gebruikt wordt?
En dan in de andere forums gewoon Nederlands?!


Nee!
Dan erger ik me er nog de hele tijd aan...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:53

Ik vind het heel goed van je, debbie, dat je je probeert aan te passen.
Echt waar.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:56

xxxdebbiexxx"]
[quote="party-girl schreef:
het kan mij niet zoveel schelen! k typ zelf ook vaak msn taal maar daar kan k ook nix aan doen gaat vanzelf.....


Ach party girl sommige mensen geloven dat nou eenmaal niet Misselijk (zie andere topic bij algemeen van mij)
En ik had het net met iemand op MSN over prima en ik en die gene vinden dat lielle zich een beetje aan prima aan het vastklemmen is!
[/quote]

ik denk dat lielle oud en wijs genoeg is. Zie het nog maar eens te schoppen tot software ontwikkelaar!!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:58

Nou dat hoef ik nieteens!
Sorry hoor maar is niet echt mijn smaak en ik kan het niet echt een TOP baan noemen, maarja smaken verschillen!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 20:01

xxxdebbiexxx schreef:
Nou dat hoef ik nieteens!
Sorry hoor maar is niet echt mijn smaak en ik kan het niet echt een TOP baan noemen, maarja smaken verschillen!


ach wat weet jij nou van de wereld. Trouwens het is wel een topbaan. doet er verder niet zo toe.
Je zou haar baas eens even (vertaald: ff) moeten zien opkijken als hij/zij een mailtje krijgt van lielle met msn-taal (en veel spellingsfouten) Dat kan dus niet. Hier kan dat dus ook niet. Maar dat je het gaat proberen, dat vind ik al getuigen van veel simheid. Ga zo door en je komt er wel

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:04

Prima schreef:
Maare sypheron, vind je dat iedereen dus wel msn taal hier mag gebruiken?


Ik zei dat ik er geen moeite mee zou hebben als het wel mocht, mag het niet dan heb ik er ook geen moeite mee. Het maakt mij echt niets uit of je nou wel of niet msn taal mag gebruiken. Er moet alleen niet meteen gezanikt worden als iemand een afkorting zoals iig of bijv gebruikt wordt!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 20:07

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Is wel logisch ja. Je bent immers bezig met afsluiten. Met die handeling moet je wel 'starten'

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:07

Ik vind dat MSN-taaltje ook erg irri. Ik ben 11, maar typ geen woorden zoals: eg, Utreg, ennuh, boeiuhh enz. En Debbie, ik vind het knap van je dat je probeert gewoon ABN te typen, het lukt al aardig. Pling En trouwens, ik vind niet dat die MSN-taal op Jeugdhonk alleen mag worden toegestaan, dan kan ik geen berichten meer lezen op Jeugdhonk. Clown Frusty

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:30

xxxdebbiexxx schreef:

En ik had het net met iemand op MSN over prima en ik en die gene vinden dat lielle zich een beetje aan prima aan het vastklemmen is!


Geweldig! Prima, niet te hard lopen anders kan ik me niet meer vasthouden. Haha! Haha! Haha!

Jongens, ik ben echt oud en wijs genoeg om er een eigen mening op na te houden, en toevallig zijn prima en ik het eens, net als bijvoorbeeld Debbie en party-girl. En software ontwikkelaar is een leuke baan, in mijn ogen geen topbaan, dan ben je toch nog wel iets meer. En wat mij betreft hoef je geen ontwikkelaar te worden hoor, doe alleen niet alsof ik te dom ben om zelf iets te bedenken. Ik ga er bij jullie ook vanuit dat je zelf ideeen hebt, ook al ben je het met iemand eens.

Overigens kan ik me al helemaal geen typfouten veroorloven als ik aan het ontwikkelen ben, een compiler ziet verschil tussen:

Naam Nagelbijten / Gniffelen "Lielle";
en
Naam = "Lielle";

Dan leer je dus zorgvuldig werken.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:39

Lielle schreef:

Geweldig! Prima, niet te hard lopen anders kan ik me niet meer vasthouden. Haha! Haha! Haha!



Laat je nog wat voor mij over om vast te houden?????? Haha!

Wat een dom gel.. hier, iedereen die zo hard om aandacht loopt te roepen voor het "geweldige" MSN taaltje voelt zich volgens mij echt persoonlijk aan gevallen!

Geef toe, het is nou niet bepaald goed te lezen.Als je de hele dag hebt gewerkt en daarna op bokt ook nog moeite moet gaan doen om normaal een berichtje te kunnen lezen is het niet leuk meer.

Dus PLEASE, schrijf een beetje duidelijker of start anders je eigen forum om je msn taaltje te spreken!!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:40

He Napoleon, houd je maar aan mij vast. Kunnen we ons elkaar vastklemen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:43

napoleon"]
[quote="Lielle schreef:

Geweldig! Prima, niet te hard lopen anders kan ik me niet meer vasthouden. Haha! Haha! Haha!



Laat je nog wat voor mij over om vast te houden?????? Haha!

Wat een dom gel.. hier, iedereen die zo hard om aandacht loopt te roepen voor het "geweldige" MSN taaltje voelt zich volgens mij echt persoonlijk aan gevallen!

Geef toe, het is nou niet bepaald goed te lezen.Als je de hele dag hebt gewerkt en daarna op bokt ook nog moeite moet gaan doen om
normaal
een berichtje te kunnen lezen is het niet leuk meer.

Dus PLEASE, schrijf een beetje duidelijker of start anders je eigen forum om je msn taaltje te spreken!!!!
[/quote]

GVD je bent de zoveelste!
IK HEB TOCH GEZEGT DAT IK ABN'S GA PROBEREN TE PRATEN!!!!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:47

Oké Debbie.
Mag hier nou een slotje op? Verward

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 21:00

Tjeempie wat doet iedereen moeilijk zeg!.. zucht... Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 21:01