Dag 7

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 09:53

Hoe is het jullie vergaan? Gisteravond wel een handje chippies gehad, verder goed kunnen beheersen. Nog wel een poos staan hoppen en springen op muziek, daarna nog verschillende buikspieroefeningen gedaan. 'k Moest toch wat, had ook al niet paard gereden (moest op crematie, was weer echt oliebol, mijn tante is overleden). Vanmorgen nog niets gegeten. Ga straks kijken of de bolletjes ontdooid zijn, dan eten marc en ik elk 2 bolletjes.... Vanavond zullen we wel weer patat gaan eten, moet ik maar veel bij drinken, heb je minder honger/trek...
Morgen vroeg ga ik me wegen, ik ben erg benieuwd...


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 11:06

ik ga morgen ook wegen...
keb n mega slecht gevoel dat r nix af is!!!

keb nu een kop thee en ene glas yogho op...
ik wacht met ontbijten tot mn moeder terug is van de kerk...
de hele dag thuis...
ik ga nie tveel tussendoortjes nuttigen en vooral drinken!!!!!
vanavond horen jullie meer!!

Lielle

Berichten: 66252
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 11:24

Ik zal me morgen wegen maar vandaag was helemaal niks! Boos! Boos! Frusty Een lekker paasontbijt dat niet echt aan het criterium slank voldeed:

champagne, grapefruitsap, koffie
broodje ham, roomkaas, waterkers
broodje komkommer, mosterd, roomboter, dille
broodje gebakken spekjes, kaassaus

ga straks nog maar even naar de paarden

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 18:19

Nou vandaag mocht ik ff zondigen hoor.. ik had gister paasbal en heb heeel netjes alleen sla, tomaatjes en zalm gegeten van t buffet Pling en maar een klein bakje yoghurtmouse met vruchtjes. Vond ik heel knap Lachen

Maarja vanmorgen paasbrood (met spijs) twee paaseitjes. Vanmiddag bij oma twee toastjes met zalmsalade. Bij tante en oom een stukje slagroomtaart (bad) en op weg daar naartoe een sandwich met zalm en een broodje makreel (zooo lekker) En ohja nog 3 zakjes autodropjes hihi..
Ach valt eigenlijk nog best wel mee toch.. vis is goed, alleen slagroomgebak had ik beter kunnen laten staan. Frusty Ik voelde me ook eigenlijk een beetje misselijk toen ik het op had...? Goed Goed!! hehe afkickverschijnselen??
Nou strax gaan we heerlijk zalm eten en biefstuk (ik heb iets met zalm?!) Vingers aflikken Toetje sla ik maar over.
Meiden, ik ben errug benieuwd naar de weegschaal.. maar als er niks af is dan ben ik nog niet ontevreden, ik heb gewoon goed gegeten deze week en voel me dr lekker bij. Party!! Als ik t zo volhou gaan die kiloos er ooit wel eens af.

Oh ja nog een PSje: Heeft iemand die nivea bodylotion die huidverstevigend is? Denk dat ik daar maar eens mee ga smeren hoop dat dat inderdaad effect heeft anders hou ik straks los vel over Knipoog

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:33

ik heb 1 broodje met ei
en een pasteitje en wat koekjes nie zo heel veel..
en ik heb wat rijst met groenten gegeten en wat ijs toe....
geen paaseitjes tot nu toe!!!!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:55

Nee niet gelukt... Boos! We hadden van dat heeerlijke viennetta ijstaart als toetje..
Helaas dat was wel smikkelen...
Tong uitsteken

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 20:00

ik ben zo bang dat t tege gaat valle als k morgen op die weegschaal ga staan...

nahja...ik ben en blij dit fantastisch leuk meisje!!! *LOL*

..... leeg .....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie