Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ze zeggen dat de rechter die claim heeft toegewezen, maar dat ze 'emotioneel te veel belast' waren om door te zetten.
Citaat:Daarom hebben ze de rechten van de claim inmiddels 'doorverkocht' aan Crisolv, een bedrijf dat zich daar speciaal op toelegt
esther82 schreef:Dan blijft mijn vraag waarom Rob en Sandra dusdanig interessant zijn dat zowel de Revu, de krant en de tv aandacht aan ze besteed?
Ilindra schreef:Ik heb het verhaal in de NR gisteren gelezen en ik neem niet aan dat daarin gelogen wordt over de gerechtelijke uitspraken die in het voordeel van Rijsenbrij/Goudriaan.
Zoals zo vaak zal hier de waarheid ook wel ergens in het midden liggen
vera schreef:Ik weet niet of het je is opgevallen maar hier op Bokt zitten al 5 mensen die "problemen" hebben gehad met dit duo en allemaal gedupeerd zijn.......gaat er nu een belletje rinkelen![]()
![]()
vera schreef:Er zitten dus veel slachtoffer van die lui hier op Bokt
Sammie schreef:Ok ik begrijp het verhaal, maaaaar ik dacht dat Marieke Hemel op Paarden presenteerde en niet Ponyexpres (nog nooit van gehoord btw, maar ik kijk dan ook geen Foxkids) En dan zou zij toch met die Rijsenberg/Goudriaan (denkt aan FindingNemo
) ) te maken gehad moeten hebben
Dus begrijpen doe ik het wel, maar snappen niet
Ilindra schreef:Waarvan er al 2 speciaal voor dit topic een account hebben aangemaakt.
Sammie schreef:Dan zal ik wel de titels door elkaar gehaald hebben, maar ik kon toch zweren dat ik ooit op Bokt eens heb gelezen dat Marieke Hoppa presenteerde.
Sammie schreef:Dat is dat programma wat rtl 4 uitzond op de zondagmiddag? Dat werd door Huisman & co (blond & blond) gedaan?
Sammie schreef:Zo ontzettend gemaakt en dan die 'grappige' bloopers op het eind en dan met een Bekende Nederlander (waarbij ik dus 3 van de 6 afvroeg wie dat dan was) op Snuitje.
Sammie schreef:Maar goed, als ik het dus goed begrijp is dat programma dus gecancelled vanwege eerder geschreven verhaal.
Ik neem aan dat HH niet boos is op 'jullie', maar op die R & G, zouden 'jullie' dan niet beter een 'pact' aan kunnen gaan met HH en co?
Citaat:Door Nikky Huisman en haar man Frank.
(trouwens, ik ben niet blond)