actie voor manege: koop een cake!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

qwinty

actie voor manege: koop een cake!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 20:46

Help manege voorst KOOP een CAKE voor maar 3,75 per stuk..
Manege voorst zit in de problemen door cake's te verkopen kan het een stuk helpen er weer boven op de komen!

Heb je er wat voor over laat het weten..
Anders moeten er manege paarden verkocht worden en er zijn er maar weinig!
Laatst bijgewerkt door Karin op 15-02-05 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

djerada

Re: help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:56

Kunnen ze niet een evenementendag organiseren? Haha!
Met allemaal verschillende dingen die je dan kan doen. Zoals eenpotje anne-maria koekoek voor 1 euro. En dat dan iedereen welkom is! Knipoog
Maken ze gelijk reclame voor hun manege. Ook kunnen ze dan en soort van graaimand maken. Met allemaal leuke paardenspulletjes! Dingetjes verkopen. Meedoen aan een wedstrijd ofzo...
Dat zou toch ook geld op kunnen leveren!! Lachen Knipoog
Maar ehm.... nee dankje, ik hoef geen cake, me ma heeft toevallig vanmiddag en gebakken!! Hij is heerlijk!! Dus nee dankje! Maar hopen dat de manege het red, suk6!! Enne.. misschien is dus mijn idee een tip?!?! Knipoog Ach gut

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:08

djerada schreef:
Kunnen ze niet een evenementendag organiseren? Haha!
Met allemaal verschillende dingen die je dan kan doen. Zoals eenpotje anne-maria koekoek voor 1 euro. En dat dan iedereen welkom is! Knipoog
Maken ze gelijk reclame voor hun manege. Ook kunnen ze dan en soort van graaimand maken. Met allemaal leuke paardenspulletjes! Dingetjes verkopen. Meedoen aan een wedstrijd ofzo...
Dat zou toch ook geld op kunnen leveren!! Lachen Knipoog

Ik denk dat je hier meer geld mee verdiend dan met cake's verkopen. Wie weet houdt de manege er nog wat klanten aan over ook! Lachen

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:12

Ja, en niet iedereen heeft zin in cake. Dat is niet banketstaaf bedoeld hoor! Ach gut Maar een tipje! Knipoog

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:20

how stop!!
dit is geen idee van qwinty!

ik heb op deze manege gezeten en ze hebben nu alles al verhoogd wat ze konden verhogen (stalgeld, lesgeld, prijzen in de kantine, wedstrijd geld enz) verder houden ze al een 'actie-dag' maarjah door 1 actie dag kunne ze niet al het geld ophoesten wat er nodig is... Verdrietig
het is echt zo jammer als ze moeten stoppen. zo gezellig!! ze hebben een bakker gevonden die dus hun willen sponsoren en zo gaan ze nog heel wat geld op proberen te halen. het is opzich een grote manege, als namelijk iedereen 10 caken verkoopt, zijn ze al op de helft!!! er zijn heel wat ex-leden (zoals ik) die ook gewoon mee doen met de actie. hopelijk komen ze eraan. het scheeld dat ik in een kapsalon werk en zelfs daar de caken ga verkopen maar als jullie hulp is van harte welkom! dus koop een cake!!!

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:26

Maar misschien hebben ze die 'actie-dag' niet leuk genoeg gemaakt. En dat te weinig mensen het wisten... Wel jammer Verdrietig

Maar niet bod bedoeld hoor, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat mensen (zonder bedrijf etc.) 10 cakes gaan kopen....hoewel cake wel erg lekker is!! Vork Vingers aflikken

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 22:56

Ze zegt ook niet dat 1 iemand 10 caken moet kopen maar in het algemeen 10 caken verkoopt aan verschillende mensen!
Maar goed we proberen wat we kunnen dus

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:00

veel s6 met je actie en ik hoop voor jullie dat de manege kan blijven bestaan.. Ach gut

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:05

wil er dan niemand een lekkere cake?? Vingers aflikken van de bakker dus niet zelf gemaakt!! liefst wel uit apeldoorn of omstreken anders moet ik hem met me fietsie komen brengen...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 14:46

k wil best n keek, maar om nou helemaal op je fietsje naar Oranjewoud te komen;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 17:04

Ik zit ook op manege Voorst en het is echt zo ongelooflijk jammer als ze ermee moeten stoppen Verdrietig. Het is er heel gezellig en de paarden zijn leuk, goede en leuke lessen. Ik hoop dat we het redden, het is een flink bedrag.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:55

LoutjeLouLou schreef:
Ik zit ook op manege Voorst en het is echt zo ongelooflijk jammer als ze ermee moeten stoppen Verdrietig. Het is er heel gezellig en de paarden zijn leuk, goede en leuke lessen. Ik hoop dat we het redden, het is een flink bedrag.

NEEJ NIET STOPPEN!! cakes verkopen!!!

Ratjetoe

Re: actie voor manege: koop een cake!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 10:27

En wat gaat zo'n lekkere cake kosten dan? Komen jullie ook eventueel in Brummen?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:27

Ik wil best 2 caken kopen hoor, maar ik woon echt aan de andere kant van NL. Boos!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 16:27

Een cake kost 3,75 en we komen overal om hem te brengen ( in de buurt dan ) Tong uitsteken:P

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 18:52

jah...ik zou er ook een willen, mer ik woon net over de grens van nederland, in belgie Huilen
maar toch heeeeel veel suc6!!!!!

doe de paardjes allemaal een knuffel van me!!
liefs joy lover

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 08:43

ratjetoe,
wil je echt een cake?? wil je me dan ff pb'en, ik het voor vrijdag avond weten want dan gaat de lijst weg die ik vekocht heb....