Onderwerp voor Werkstuk Wiskunde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Onderwerp voor Werkstuk Wiskunde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 14:25

Misschien een beetje een domme vraag, maar ik zoek een onderwerp voor mijn werkstuk, voor Winskunde haha het moet te maken hebben met 'verstandig eten' verzin daar maar eens een onderwerp bij.. Ik heb echt geen idee.. kan iemand me helpen? Lachen Ik zoek dus alleen een Onderwerp, geen compleet werkstuk Knipoog het is dus niet huiswerk laten maken Tong uitsteken

Alvast bedankt!

Dioxide

Re: Onderwerp voor Werkstuk Wiskunde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:32

Jullie ook al werkstukken voor Wiskunde... Misselijk Wij moeten hem over een bepaalde schooter doen (merk+type) en daar allemaal stomme sommetjes over maken..

Misschien kan je vergelijkingen gaan maken tussen MacDonalds/Burger King/KFC en een of ander rauwkost-restaurantje (mager eten etc.).
Bijvoorbeeld vergelijkingen maken in kilocalorieen tussen beide?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 14:49

Dat zou wel een goed idee zijn ja, maar waar vind ik zulke tabellen enzo? Ik denk dat ik maar eens moet gaan zoeken op internet, misschien dat ik daar iets wijzer uit wordt..

edit: Wat is KCF ?? (of iets in die richting.. Clown )

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 14:51

En dan heb ik wel een 'onderwerp' maar dan moet ik eigenlijk nog een verkorte versie van het onderwerp hebben, ik kan die hele zin er moeilijk boven zetten Verward

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:54

En toch sluit ik het.

het is niet de bedoeling je huiswerk door anderen te laten maken of verzinnen, alleen als je echt problemen hebt waar je niet met behulp van even zoeken op google oid uit kan komen en je zelf al veel gedaan hebt kan je op Bokt hulp vragen. Het verzinnen van een onderwerp is nou typisch iets dat je wel zelf kan doen.