Het niveau van bokt zakt steeds lager!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 22:13

Het gaat niet alleen om mij! Het gaat om veel mensen in het algemeen, want hoevaak is het wel niet aangehaald. Ik weet van mensen IRL dat ze zich dood ergeren aan een paar mensen op bokt die zich zelf zo perfect vinden en andere alleen maar afzeiken. Het is gewoon zo dat op internet ( dan weer niet specifiek op bokt) bijna alles anders opgevat word dan als je het recht tegen iemand zegt en dus gewoon met die gene oog in oog praat.

Magreet , mij prima. Ik wil gewoon een keer laten zien dat het echt niet aan mij ligt. Dus als je tijd heb. Ik sta B.t.w niet in groeneveld maar in soest. Maar dat ligt er vlak naast!

En ik heb al gezegd van dat in de krul. Okee misschien heb ik het een beetje lomp geformuleerd. Maar dat heb ik toch toegegeven Verward Iedereen maakt wel eens een spellingsfout en toevallig had ik een foute woordkeuze. Had ik er in dit geval dan een Haha! - smiley achter moeten zetten?

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:44

#Ymke# schreef:
Ik weet van mensen IRL dat ze zich dood ergeren aan een paar mensen op bokt die zich zelf zo perfect vinden en andere alleen maar afzeiken.

Dat komt mij bekend voor!!! Hoe zou dat toch kunnen??? *LOL*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:46

Vertel eens Sunnylover? }> Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:47

*knip* Als je niet min. 300 berichten per week neerzet, en nooit langskomt op meetings is het gewoon niet belangrijk om de berichten te lezen die jij heb neergezet. *knip*

Ben ik het niet mee eens. Ik meet nooit, nou ja, op 1x na. Ook zet ik niet 300 berichten per week. Geen tijd voor Haha! (of zou ik wel zoveel posten Verward Haha!) Maar dat heeft er echt niets mee te maken lijkt mij.

Ik zet zelf de laatste tijd vrij veel foto's van Udinde neer. Ik krijg dan ook niet veel reacties. Dat maakt mij niet zoveel uit, want ik weet dat de mensen waarvan ik graag wil dat ze het zien, het wel gezien hebben.
Want watvoor reactie moet je geven op een foto van een paardje, nadat er ook al 5 mensen "Mooi beessie, ze is al groot geworden" getiept hebben.
Ik geef dan zelf ook geen reactie meer. Ik kijk wel en denk zeker wat mooi, maar reply niet, dan blijf ik bezig Lachen

Ik reageer zelf alleen op de dingen waarvan ik denk dat ik iets te vertellen heb. Iets anders. Niet een "me too" reactie. (Soms kan ik me niet inhouden en doe ik het toch Haha! )
Ik denk dat er zo velen met mij zijn, want er wordt zoveel gepost dat je het niet meer bij kunt houden. En dat was in "het begin" natuurlijk anders.
Ik lees nu soms een post en denk ik "He, ik heb iets gemist, wanneer is dat gebeurd?" Dan heb ik iets over het hoofd gezien. Je kunt niet meer alles lezen.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:50

Je bent gewoon precies hetzelfde Ymkje. De reacties van jou doen inderdaad voor alsof jij jezelf perfect vind en anderen afzeikt. Begin eens bij jezelf.

En wat ik verder te melden heb, wat maakt een pennynivo nou uit? Als mensen het er niet mee eens zijn dat hier ook jongere kinderen komen, dan is dat helaas hun probleem. Ik vind dit geen minpuntje, en soms juist wel grappig en lief om te lezen.

En er zijn zo onwijs veel berichten en mensen dat ik alleen de aantrekkelijke titels lees en van mensen die ik een beetje langer ken. Anders zit ik uren hier op bokt en dat is niet wat ik wil.

En verder zeg je dat je nare reacties krijgt op je berichtjes Ymkje, dat zou misschien ook kunnen komen doordat jij erg nare reacties kan geven naar anderen, ze pakken je misschien terug? Zou toch kunnen.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:56

Daar heb je (alweer) gelijk in Manda Lachen

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:10

Ik merk op dat sommige die "heel in" zijn op dat moment de meeste aandacht krijgt. De "andere" worden niet serieus genomen of sommige hebben iets te melden dat niet "zielig genoeg is, vervelend of wat dan ook" is Verward Vaak wordt er ook niet gereageerd omdat zij iets hebben wat de ander niet heeft. Jaloersheid is de hoofdzaak jammer genoeg. Verward Gun iemand anders ook eens wat.

Het struikelen over typefouten heeft nix met een onderwerp te maken. Bij de ene is zijn/haar ABN beter dan bij de ander.
Sommige vallen over het maken van een foto. De ene kan beter foto's maken dan de ander. De ene heeft een camera van 500 euro en de ander van 10 euro. Wat maakt dit nu uit. Het gaat om het plaatje, meer niet. Haha!

Er zijn ook mensen die het leuk vinden om iemand af te zeiken, terwijl ze donders goed weten dat zij fout zijn en het betreffende personen de waarheid spreken. Deze pestkoppen komen zich zelf wel tegen.
En dan de catogorie zeikers. Zij zeiken over het minste geringste wat ze lezen of zien.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:25

Ik heb me echt werkelijk nooit ergens echt aan geƫrgerd hier. Ten eerste komt alles via een forum gewoon harder over dan IRL, ook al is het niet zo bedoeld. Maar verder? Als mij een topic interessant lijkt, lees ik het. Als ik denk dat ik er wat aan toe te voegen heb, reageer ik. En als er op mijn topics weinig gereageerd wordt, jammer dan, volgende keer beter. Ik kom hier voor mijn lol en gelukkig heb ik het nog steeds naar mijn zin hier. Ik denk dat een hoop mensen moeten proberen zich minder aangevallen te voelen en anderen proberen zich iets meer in te houden als ze reageren Lachen

En ruzie maken over internet met mensen die je niet of nauwelijks kent... tsja, beetje jammer eerlijk gezegd. Ik heb in ieder geval wel wat beters te doen!!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:30

#Ymke# schreef:
Magreet , mij prima. Ik wil gewoon een keer laten zien dat het echt niet aan mij ligt. Dus als je tijd heb. Ik sta B.t.w niet in groeneveld maar in soest. Maar dat ligt er vlak naast!


Ik weet dat je niet bij Groeneveld staat, maar dat is denk ik voor ons allebei zo ongeveer halverwege (de kant van de Nijhof in Eemnes dan), helemaal naar de boshoeve is wat erg ver voor mij!
Staat genoteerd. Tijd heb ik wel, maar de bodem moet eerst wat beter worden, met deze baggerbende/keiharde bodem ga ik niet buiten rijden, zeker niet zo'n eind. (Sta in Laren, naast La Place, het vroeger Settler's)
De naam is trouwens Margreet Knipoog

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:37

#ymke#, ik ben het helemaal met je eens
De zogenaamde 'kliek' die jij zo omschrijft vind zich zelf heel wat
Mee eens dus
Groetjes Tamaar

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:42

ik wil nu eigenlijk wel eens horen wie in jullie nu die zogenaamde kliek is? iedereen heeft t er altijd over (hardekern ofzo?). maar nooit worden er specifiek namen genoemd. enja ik voel me ook heel wat maar of ik nu bij die kliek hoor, geen flauw idee. boeit me weinig. op sommige berichtjes reageer ik ook niet. ga niet zeggen leuk of blaat als dat al een paar keer gezegd is. of als ik de zoveelste foto's van een paard zie, zo langzamerhand ken ik de meeste foto's al. op een bepaald moment weet je wel hoe mensen gaan reageren als ik weer vertel hoe knap ailin wel niet is. je moet je niet zo druk maken over dingen. is niet goed voor je stress enzo welvaarts ziektes. niet doen ongezond

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 23:44

[quote] Je bent gewoon precies hetzelfde Ymkje. De reacties van jou doen inderdaad voor alsof jij jezelf perfect vind en anderen afzeikt. Begin eens bij jezelf. [qoute] (manda)

Dit gaat vast en zeker over dat bericht bij ITP van sunnylover.

Ja ik vind mezelf helemaal perfect en geweleldig en ik heb altijd gelijk Haha! Lips are sealed Schijnheilig Sorry hoor maar ik kon het even niet laten.

[qoute]#Ymke# schreef:
Ik weet van mensen IRL dat ze zich dood ergeren aan een paar mensen op bokt die zich zelf zo perfect vinden en andere alleen maar afzeiken.


Dat komt mij bekend voor!!! Hoe zou dat toch kunnen??? [quote] sunnylover!
Ik weet niet hoor, maar ik geef mijn mening bij ITP. Dat zegt niks over jaloezie! Als jij niet tegen kritiek(of meningen) kan, moet je geen foto's op ITP zetten!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:45

Ik kan heel goed tegen meningen en kritiek.
Maar ik had toch duidelijk neergezet dat we bezig zijn met haar wat dikker te maken (d.m.v maismeel) en ja,dan vind ik het een beetje een jaloerse reactie ja terwijl ik een foto van jouw "superknol" heb gezien waar hij er ook niet helemaal top uitziet. Lips are sealed

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:46

Ennuh nu ben je anders aardig op je teentjes getrapt Ymke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:57

ik vind dat shalane helemaal gelkijk heeft hoor ymke , zij plaatst een foto van der pony , een dier waar ze erg trots op is, en dan kom jij zeggen: ik had meer verwacht, is het wel een arabier?? En je doet ook alsof je heel wat bent en dat irriteert de mensen, als je eens heel neutraal je berichten leest zie je dat je denkt dat je een prachtige dressuurarabier hebt die het beste bloed heeft etc ... dat lezen de mensen niet zo echt graag.

Ik vind ook dat die harde kern serieus uit een valt hoor, er is een tijd geweest dat die derwas maar nu vind ik hem echt niet meer.

HEt enige wat ik wel vind is dat marjolein een omhooggevallen troela is die denkt dat ze t is nu ze moderator vant forum is geworden Misselijk Pling

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 00:05

Ik kan heel goed tegen meningen en kritiek.
Maar ik had toch duidelijk neergezet dat we bezig zijn met haar wat dikker te maken (d.m.v maismeel) en ja,dan vind ik het een beetje een jaloerse reactie ja terwijl ik een foto van jouw superknol heb gezien waar hij er ook niet helemaal top uitziet [quote] sunnylover


Hey mij heb je never nooit horen zeggen dat ze te mager is, eerst even goed lezen sunnylover. Ik heb gezegd dat ik haar bouw compact vind, dus lees eerst maar eens goed de berichtjes door voor je onzinnige informatie gaat verkopen. Tja en mijn superknol heeft er een tijd niet uit gezien. Hij is in elkaar gemept *remember* . En het verschil tussen jou geweldige arabier en die van mij is een paar jaar , Schijnheilig

PJ ik zat al op je lieve reactie's te wachten. Je kon het weer niet laten he! Mijn paardje afkraken, het is een hobby van je he Lovers Verward . Waar blijven trouwens de dressuur foto's van je geweldige bonfire de tweede Torino Lips are sealed Want die durf jij ook niet op bokt te zetten. Misschien bang voor kritiek. Lips are sealed Verward

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 00:05

Als jij onhandig formuleert dat je je paard in de krul trekt, dan kun je minder positieve reacties verwachten.
Vertel je daar dan ook nog heel gewichtig bij dat je een paardje traint, en daar komt na veel vragen uit dat je hem een keer in de week rijdt en verder niets over dat paard te zeggen hebt, (en dat noem ik dan geen trainen) dan lok je helemaal kritiek uit. En daar moet je tegen kunnen, of helemaal niets op bokt zetten. Hoe vaak lees je niet dat mensen advies vragen, en als er goedgemeend advies komt, wat ze echter niet willen horen omdat het niet in hun straatje past, komt er een scheldkannonade en word er gedreigd dat ze weggaan. Sowieso kun je met rijtechnische problemen beter bij je instructeur terecht, wij kunnen hier niet zien wat er precies aan de hand is.

Maar zoals er in je profiel staat: je bent eigenwijs...heel eigenwijs zelfs....

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 00:10

Mmm, ik ben sommige dingen wel met je eens eerlijk gezegd, maar ik denk dat wel heel veel mensen ook wel voornamelijk naar de titel kijken. Ik iig en ik kijk niet naar de schrijver. Maar sommige ook wel, we zijn allemaal verschillend Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 00:11

Cassidy schreef:
Als jij onhandig formuleert dat je je paard in de krul trekt, dan kun je minder positieve reacties verwachten.
Vertel je daar dan ook nog heel gewichtig bij dat je een paardje
traint
, en daar komt na veel vragen uit dat je hem een keer in de week rijdt en verder niets over dat paard te zeggen hebt, (en dat noem ik dan geen trainen) dan lok je helemaal kritiek uit. Klopt. Die mensen wijzen mij aan als diegene die haar traint. Ik doe het ook maar voor mijn lol, ben echt geen anky de 2e


Maar zoals er in je profiel staat: je bent eigenwijs...heel eigenwijs zelfs....


Over dat eigenwijs... ik ben helemaaaaaaal nooit eigenwijs Schijnheilig Haha!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 00:50

T is misschien wel waar dat mensen die hier langer op bokt zitten, populairder zijn maar als dat zou blijft hoe kunnen andere bokkers zich dan "bewijzen"?Ik zelf kijk altijd naar de titel, als die boeiend is lees ik hem en als die niet boeiend is lees ik die niet, maar als ik van mensen hier weet dat ze altijd onzintopics plaatsen lees ik ze bij voorbaat al niet want dat is zonde van mijn o zo kostbare tijd, maar dat is toch niet meer dan logisch??
Volgens mij moet je bij bokt eerst een soort van goede naam krijgen.

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 01:00

ja dat klopt. als ik sommige namen zie staan denk ik al bij voorbaat dat lees ik niet behalve als t een pakkende titel heeft dan weer wel. kan toch niet elk topic gaan lezen? ben ik dagen zoet (nu ook al). maar probeer de voor mij zo intressant mogelijke dingen te lezen ga ook niet overal meer op antwoorden.
maarreh ymke (en de rest die dat zegt) wie is nu die kliek die jullie bedoelen? nog geen naam gehoord, zijn namelijk genoeg kliekjes hier op bokt.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 09:58

Ik ben het wel eens met Steef dat het niveau behoorlijk tot penny-level gedaald is en dat komt volgens mij niet alleen door de kerstvakantie.
Zelf reageer ik alleen op berichten die ook daadwerkelijk iets toe te voegen hebben en waarvan ik als lezer iets kan leren.
Ik mezelf erop betrapt dat ik bijna nergens meer op reageer omdat er domweg flauwe topics gepost worden. ''Mijn pony bijt, wat moet ik nu?'' of ''Mijn pony heeft op mijn dikke teen gestaan, zal ik hem straffen???'' Yeah Right! Het zijn de laatste tijd van die onzin berichtjes die gepost worden en de reacties (''ow wat errug voor je'' Frusty ) die gegeven worden liegen er ook niet om. Ik weet niet waardoor het niveau zo ''veranderd'' is maar ik kijk elke dag toch weer even in de hoop op een interessant bericht.
Ik vind Bokt een super initiatief maar er is in een paar maanden tijd toch veel veranderd. Het wordt een beetje zielig allemaal en er wordt veel te veel op elkaar gezeken.

Suzanne F.

Berichten: 49201
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 10:29

Klopt helemaal!! De meest onzinnige dingen worden er gepost, daarom kom ik sowieso niet op ' rijtechnisch' , dat is helemaal sneu af en toe.
Tja en over die vaste kliek..........valt allemaal nog wel mee hoor. Hoor ik er ook bij btw? Haha!
En het is wel zo dat het nivo steeds lager wordt, maar wat doe je eraan? Niets..........er komen er steeds meer bij, dat kan je ze niet verbieden en daar zitten dus ook veel Pennykindjes bij. Nou ja, daar hebben we het kippenhok enzo voor. Als ze maar niet teveel onzin zoals hierboven gaan posten: Mijn pony loopt met zijn hoofd in de lucht wat moet ik nou doen?? antw. Gewoon een slof eraan hangen en flink trekken dan komt alles goed. Frusty

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 10:54

Zwelgje, je hebt gelijk. Ik hobbel pas een paar maanden mee en ik merk zelfs het verschil. En door die onzinnige Polls is het helemaal een bende geworden: wat voor kleur paard vind je mooi en hoe lang is zijn staart. Wenne klets, zouden ze bij ons in het mooie Brabant zeggen. Ik wens voor het nieuwe jaar een Bokt met nieuwe, zinnige en leuke onderwerpen... Knipoog

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 11:15

Ik denk niet dat er hier mensen "populair" en minder populair zijn. Sommigen zijn al heel lang hier actief en daar weten andere bokkers ook heel veel van. Ik weet van sommige bokkers beter hoe hun leven is, dan van mijn eigen familie.

Je hebt ook "populaire" mensen die gewoon heel veel verstand hebben van paarden. Daarvan vind ik het altijd leuk om te lezen wat zij ervan vinden en hoe zij erover denken, zodat ik misschien nog wat kan leren.