ben ik vreemd??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 11:53

allereerst wil ik even mijn beste vriendin bedanken voor deze ongelooflijk lieve reactie, TAMAAR IK HOU VAN JE!!

voor de rest denk ik ook niet dat het slecht is dat ie zich nu zo klote voelt maar ik heb nu even zoiets van, laat me even met rust moet ff nadenken over hoe het nu verder moet. Vanavond en vannacht gaan we weer flink feesten en als ie dan weer pillen heeft geslikt (wat ik overigens niet verwacht na zaterdag) dan merk ik dat meteen en dan is het ook defenitief over,geen twijfel mogelijk. Ik heb nu even een paar daagjes gehad om erover na te denken en tot deze conclusie ben ik gekomen, vanavond heeft ie de kans om zich te bewijzen, geen pillen issie mn schatje weer, wel pillen OPDONDEREN! Is dit het juiste of denken jullie van niet?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:43

Het enige juiste. Heb respect voor je.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 15:14

Om eerst je vraag te beantwoorden: Nee je bent niet gek! Integendeel , je schreef dat je 14 bent en ik vind dat jij voor een meisje van 14 jaar super veel verantwoordelijkheidsgevoel hebt!
Kompliment!
Hoe rot het ook is (zónde van zo´n lieve/leuke jongen!) ik denk dat je beslissing om te kappen (als hij met slikken doorgaat!) heel wijs is! Heb het in mijn vroegere omgeving ook een paar keer zien gebeuren; als ze er niet op tijd mee stoppen (nu!!!!), wordt het alleen maar erger Scheve mond\ , met alle gevolgen van dien (ook voor jou Verdrietig !) Het is op zich wel een goed teken dat hij je laatst niet onder ogen durfde te komen Knipoog , laat hem gerust denken dat je het dan uit maakt! Als ´ie er echt bang voor is, laat ´ie het, zoniet, tja.....
Veel sterkte en ik wens je iig een gezellige oud-en-nieuw!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 22:24

Hij zegt dat ie vanavond met me moet praten en dan zullen we het wel te horen krijgen hoe het verder gaat ik moet zeker goed met m praten en goed nadenken en dan zien we wel weer verder