Hoe gaan jullie oudejaarsavond en nacht doorbrengen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 02:20

voor twaalf uur ben ik gewoon thuis. misschien dat ik na twaalf uur even naar de buren ga en na wat dorpsgenoten. Hier in het dorp is het meestal vrij rustig maar wel gezellig natuurlijk.
ik wens iedereen nog een paar leuke dagen in het oude jaar. en veel plezier en gezondheid in 2002!!!!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 06:19

Ik blijf thuis. In m`n uppie Verdrietig Iedereen is op vakantie en ik wil de paarden niet alleen laten. Ik ga het ook niet vieren ofzo. Mischien ga ik wel oliebollen maken, geen idee hoe dat moet trouwens Haha!

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 10:53

Ik ga 's avonds naar mijn ouders toe... mijn vriend gaat mee, mijn zusje en haar vriend en mijn broertje en zijn vriendin komen ook. Dan ga ik om een uurtje of half 1 naar een feest in Leeuwenhorst. 'Sylvester rebirth' heet het! Het feestje heeft zelfs een internetsite! www.oudjaarsnacht.nl

De gasten van Crazy piano's komen (van die tenten in Scheveningen en Rotterdam.... En in een andere zaal wordt trance gedraaid.

Het enige probleem is nog het vervoer ernaar toe! Want de taxi's beginnen pas weer om 1 uur te rijden. En ik ga toch echt niet in mijn galajurk een aantal kilometer lopen! Verward

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 11:12

Eerst blijf ik thuis.Dan als het twaalf uur is even naar wat kameraden toe om wat te drinken.Daarna de stad in tot diep in de nacht en de volgende dag bij vrienden langs om een nieuwjaarsborrel te halen.
IK wens iedereen een gezegend en gelukkig nieuwjaar !

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 12:09

Wij blijven lekker thuis met z'n tweetjes en de beesten.
We hebben 8 superloten gekocht en ik zou al blij wezen als we dat geld weer terug winnen!!
Maar ja, met mijn 8 loten heb ik natuurlijk meer kans op die 22 miljoen he Tong uitsteken

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 12:14

ik ga met vrienden in mn woonplaats naar de sporthal, dat duurt tot 9 uur s'ochtends en de entree is 35 gulden dan mag je de hele avond gratis zuipen, dus voor mn vrienden word t de hele nacht door zuipen zuipen zuipen en zuipen, voor mij word t net ff iets anders. K ben ziek (waarschijnlijk pfeifer) en dus mag ik niet drinken, maar ik ga er gewoon hard tegenaan met feesten, 1 heel groot voordeel, ik kan de volgende dag iedereen uitlachen om hun domme acties en zij kunnen mij niets wijsmaken want ik weet alles nog Haha! Haha! Haha! Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 13:53

Ik ga naar Humanite! Party!!
Het grootste technofeest met Oud en Nieuw!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:32

ik ga naar grubbenvorst,
crounty-avond met dat line dansen
met die westernlaarsjes enzo, je weet wel
vind het niet echt het einde Misselijk maar om 12 mag ik naar huis

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:54

Wij gaan eerst naar mijn ouders, na twaalven verzamelt de hele buurt zich bij de buren. Daarna naar een feest daar in het dorp (al onze vrienden wonen daar nog).

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 00:16

Jurga schreef:
Mijn Oud en Nieuw vier ik bij vrienden.... voor het eerst eens niet met mijn ouders haha. Ik heb er echt ontzettend veel zin in!!!!! Haha!


Hahah die jurga je mag best zeggen dat je lekker gezelli bij mij O&N komt vieren hoor. Wie de rest is is voorlopig nog een verrassing Lovers .

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 00:18

Prisca"]
[quote="Jurga schreef:
Mijn Oud en Nieuw vier ik bij vrienden.... voor het eerst eens niet met mijn ouders haha. Ik heb er echt ontzettend veel zin in!!!!! Haha!


Hahah die jurga je mag best zeggen dat je lekker gezelli bij mij O&N komt vieren hoor. Wie de rest is is voorlopig nog een verrassing Lovers .
[/quote]

Okee, dan zal ik niet zeggen dat ik ook kom! Leuk Iloon, dat jij er ook bent!!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 00:38

Ik ben thuis, op mijn kamertje, samen met mijn huisgenote en wat vrienden. Daarna naar één of ander feest, want de meeste kroegen zijn dus serieus DICHT hier in Groningen, of je betaalt voor kroegen die wel open zijn 50 piek voor een kaartje in de voorverkoop....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 03:13

Pril schreef:
Ik blijf thuis. In m`n uppie Verdrietig Iedereen is op vakantie en ik wil de paarden niet alleen laten. Ik ga het ook niet vieren ofzo. Mischien ga ik wel oliebollen maken, geen idee hoe dat moet trouwens Haha!


Tja, wij kopen ze altijd...
Ik heb in mijn kerstpakket wel een pakje oliebollen meel gekregen, daar staat ook een gebruiksaanwijzing op!

Het lijkt me alleen niet verstandig om in deze tijd een pakje met wit poeder op te sturen Bloos Haha!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 09:38

Wij blijven eerst thuis...samen met een aantal vrienden lekker eten (grillen)...dus dat gaat nog een hectisch dagje worden want ik mag alles lekker klaarmaken ervoor Haha!
En dan erna waarschijnlijk nog weg hier in de buurt...maar het zal wel gezellie worden...

HAPPY NEWYEAR iedereen

En de dag erna naar de ouders van m'n vriend want die organiseren dit jaar voor de familie het nieuwjaarsdagetenspullieding (het heeft geen naam dus plak ik er maar een op Haha! ) en daar mogen we eten, en helpen natuurlijk...en iedereen nieuwjaar wensen (ga blij zijn als die dagen om zijn, altijd maar die drie kussen...grmpf)

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 00:29

Sjuimpje"]
[quote="Pril schreef:
Ik blijf thuis. In m`n uppie Verdrietig Iedereen is op vakantie en ik wil de paarden niet alleen laten. Ik ga het ook niet vieren ofzo. Mischien ga ik wel oliebollen maken, geen idee hoe dat moet trouwens Haha!


Tja, wij kopen ze altijd...
[/quote]

Maar morgen gaan wij ze bakken bij Merilyn!!! (hopen dat ze wel lekker worden, maar okee.... Haha! )
en die moet jij dan ook gaan opeten, Suus!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 16:05

Het heeft hier de afgelopen 2 nachten giganties veel gesneeuwd Pling , we hebben hier bijna een halve meter liggen!!! (dat is ook voor híer ab-normaal veel!)
Om half 6 gaan we met -bijna- alle buren uit eten, moeten we ca. 2 km heen en terug lopen!
Bij een van de buren hebben de mannen net een grote tent opgezet, die hebben een groot afdak, daar is het het meest tochtvrij Lachen ! We hebben zo´n grote gasbrander-paddestoel georganiseerd dus koud zullen we het niet krijgen. Gisteren, toen we uit Ned. terug kwamen, was de ijs-bar al klaar, errug gezellig Pling !
Ik wens jullie allemaal een hele gezellige avond/nacht toe en natuurlijk het allerbeste voor het nieuwe jaar!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:14

Ik zal wel lekker gaan slapen om een uur of tien! Ik moet namelijk om 8 uur op mijn werk zijn(lang leve de euro!) en ik heb vandaag ook al de hele dag gewerkt. Lekker euromuntjes sorteren en tellen, ik blijf het speelgoedgeld vinden...!
En aangezien ik ook nogal moe ben, waarschijnlijk heb ik pfeiffer, lijkt het me verstandig om te gaan slapen(leuk is anders maar ja...). Anders red ik het morgen gewoon niet Huilen

Verder wens ik iedereen natuurlijk een goed uiteinde en een gelukkig nieuwjaar! *LOL*

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:04

Ik ga eerst thuis met mijn ouders en buren en kennissen oud en nieuw vieren,dan rons een uur of half 1 naar het dorp,lekker feesten en om 3 uur weer thuis.
Iedereen heel veel plezier vanavond en een gezond en gelukkig nieuwjaar!! Party!! Party!!

liefs layla d

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:11

Ik ga eerst lekker oliebollen eten met vriendinnen en me ouders in een restaurant. En om 3 uur neem ik de nachtdienst over in het verpleeghuis en begin ik het nieuwe jaar direct met hetgeen wat ik het liefste doe! Een beter begin is der volgens mij niet!

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:41

Ik blijf ook snielig en alleen thuis. Ik kon ook mee gaan met mijn ouders naar een groep kennissen.. Maar daar vind ik echt niks aan, ik kan sommige van die mensen echt niet uitstaan en dat wordt helemaal niet gezellig dan.
Dus, ik heb lekker een videootje geregeld, bak chips, dalijk nog even als ik honger heb mijn lievelingseten in de magnetron duwen Vork
*mjam* Ik kom de avond wel door hoor

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:52

Ik ga eerst thuis bij mijn moeder, zusje en zusjes vriend zitten en dan ga ik rond een uur of 11 naar vrienden toe waar we blijven tot na 12 uur, dan bij die en die en die in de buurt langs en dan de stad in, kroegje in ofzo.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 08:26

Nou, ik zit nu eindelijk dan ook in 2002. Hing op de bank tv te kijken en kom er net achter dat het al half 1 is. Ach it`s just an other day....

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:19

Ach Pril, Geeft niet hoor, welkom in 2002 Cool !

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:22

ikben naar een mega gezellig nieuwjaars feest gweest, 400 mensen waren er, heb eerst 3 kwartier staan blauwbekken in de kou voordat we naar binnen mochten en natuurlijk een paar jongens vechten, we werden gefoullieerd en onderzocht en toen uiteidnelijk was ik binnen om 2 uur en daar ontzettend gezellig gedaan! hoewel ik de eerste tijd heb dstaan wachten op een vriend, maar toen ik vroeg of er nog mensen naar binnenmochten mocht dat niet en toen ben ik maar gaan feesten!!! en hélemaal niet dronkken geworden geen druppel alcohol op!!!! goed he???? Om half 6 was ik thuis!!! en dus net wakker!!!