Verslagje...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 17:33

Het gesprek is eigenlijk heel goed gegaan. Ik was echt bloednerveus.

We zijn een stukje gaan rijden en flink aan de praat gegaan. We hebben vanalles besproken. We hebben zelfs samen gehuild. Ik heb hem in al die tijd nog nooit zien huilen. Wel 2x tranen zien branden, maar nooit zien stromen. Ik vond 't fijn dat hij huilde, het was voor mij een bevestiging dat hij toch van me houd en ook pijn heeft.

We hebben 't ook natuurlijk over dinsdagavond gehad en de boel uitgepraat. Ik heb hem vervolgens geconfronteerd met de leugens die hij had gemaakt. Hij werd er stil van. Ik heb hem toen ook haarfijn uitgelegd hoe ik me op die momenten voelde. Tot in de puntjes, zelfs hoe 't huilen aanvoelde. Ik wilde hem laten weten dat de pijn die hij dinsdagavond voelde, dat ik die al verscheidene keren door hem had meegemaakt. Hij schrok heel erg, maar heeft 't wel allemaal toegegeven.

We hebben veel herinneringen opgehaald. Veel gehuild (val ik nu in herhaling? Verward ) We waren er allebei over eens dat we elkaar niet kwijt wilden.

Niet schrikken hoor. Ik ben sterk geweest. We hebben besloten om niet met elkaar verder te gaan. Hoe moeilijk 't ook was. We waren 't erover eens, dat 't zo niet ging. Dat onze harten aan elkaar verbonden zijn, maar dat bij elkaar blijven onze harten uit elkaar zou drijven.

Vervolgens hebben we besloten dat we niet uit elkaars leven willen verdwijnen. De laatste tijd hadden we tussen alle problemen door, een hele close vriendschap. Die willen we voort zetten.

We zijn na 't praten gaan snookeren en hebben veel lol gehad. Toen zijn we naar m'n huis gegaan en hebben we nog even met m'n ouders gepraat. Nog even wat gedronken en een sigaretje gerookt. Toen was de tijd aangebroken dat hij wegging.

Gatver dat was echt moeilijk, toen hij de deur uitliep was het net alsof de deur naar m'n hart werd afgesloten. Het voelde ineens heel leeg. Ik heb toen ook weer flink zitten janken. Toen ben ik maar naar bed gegaan.

We houden wel contact en hebben afgesproken dat we gewoon nog leuke dingen gaan doen, maar dan als vrienden. We waren gisteren echt al als maatjes, ook al hadden we er veel pijn onder.

Ik heb 't vertrouwen dat die vriendschap wel gaat lukken. Het is heel raar dat we nu geen relatie meer hebben. Maar 't is beter zo.

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, jullie interesse en jullie steun.

Dikke knuf Mayo


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 17:36

Nog even een toevoeging.

Hij heeft z'n excuses aangeboden voor alle dingen die hij dinsdagavond gezegd heeft. Ook zei hij dat voor alle tijden dat ik pijn heb gehad, dat 't hem heel erg spijt. En ook dat ik altijd goed voor hem ben geweest. Dat voelde toch heel fijn.

Knuf Mayo

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 17:43

Fijn dat je zo goed heb kunnen praten.....raar eigenlijk dat het altijd wel kan als het eigenlijk te laat is Verdrietig
Misschien word het verwerken nu ook wel iets makkelijker voor je. Knipoog

Veel sterkt toch nog gewenst......en ga maar veeeeeeeel leuke dingen doen Vork

Groetjes van Jacqueline

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 17:44

Dat is toch wel een mooie afsluiter toch...
ookal was het heel moeilijk en ookal deed het veel pijn, je kan het nu afsluiten. Het verdriet achter je proberen te laten.

Goed zo meid!!!!!!!!!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 17:45

Tja, berouw komt altijd na de zonde. Wel heel fijn dat hij niet ontkent, dat hij inziet dat hij fout is geweest en dat ook toegeeft. Maar het is allemaal al gebeurd en de tijd draai je nou eenmaal niet terug.

Ben blij voor je dat je nu dat gesprek achter de rug hebt. Nu kan jouw verdriet pas een plekje krijgen. Heel veel sterkte meisje, en stort je hart hier maar uit hè!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 18:30

fijn voor je dat het zo is gelopen en niet met een boel prutsmuts.
wens je veel sterkte en wijsheid
groetjes
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 19:33

t is goed dat t zo gegaan is, echt heel fijn!! ik hoop dat jullie goede vrienden kunnen blijven
knuffie Maaike

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 19:34

Als jij het zo wilt en je er goed bij voelt is het oke.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:21

mayo ik vind het echt goed van je!! (dat je met hem durfde te praten) je bent suuuper

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 21:41

Heerlijk dat het zo goed is afgelopen. Ik denk dat dit uiteindelijk beter is voor jullie beide.

Maar wie weet ooit in de toekomst is het anders.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 16:19

Hartstikke goed om te lezen... En wij bokkers zijn er voor iedereen...
*toet*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 18:03

Ik denk dat je een heel verstandige beslissing hebt genomen, en dat je het heel goed gedaan hebt.
En inderdaad kunnen jullie misschien als vrienden wel leuk met elkaar verder. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet geschikt om elkaars partner te zijn, maar soms is er wel een mogelijkheid om hele goede vrienden te blijven?zijn/worden.
Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Bart en Heike!

Goed gedaan meissie!
Dikke zoen,
Sonja.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 16:14

Thanx voor jullie lieve reacties. Het heeft me echt goed gedaan.

Knuf Mayo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, abbij, Besje, Callisto04, F_Orumster, Frummel01, Galaika, Googlebot, Kimberley_, Lau07, PlukenKrul, Sky_As, Xanthippe en 53 bezoekers