Welk dier vind je fascinerend?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 11:29


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 12:05

Ik vind echt heel veel dieren leuk en mooi.
Maar het mooiste toch echt olifanten, ik spaar ook olifanten knuffels en beeldjes en alles. Heb nu ongeveer 200 olifanten dingen Lovers Ze zijn gewoon zo mooi, groot, mooi, groot en mooi *LOL* Ze zijn gewoon geweldig! Ik heb ook een olifantenfilm gezien in een bioscoop waar het scherm helemaal rondom je heen is. Zo mooi!!!

Verder vind ik tijgers, wolven, honden (mijn hond heet ook Wolf Haha! ) en orka's ook heel erg stoer!!!
Prairiehonden vind ik ook heeel mooi!
Laatst bijgewerkt door Spirit op 30-12-01 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:46

Ik ga mee met alle tijgerfans!
Ik ben een echte tijger liefhebber, en mijn hele kamer zit er helemaal vol mee (geen echt natuurlijk Haha! )!!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:38

De meest fascinerende dieren vind ik katten en dan met name de roodharigen en schildpad uitvoeringen. Ze zijn ondoorgrondelijk, hebben letterlijk heel wat te vertellen en ik vraag me telkens weer af wat er in die koppies van ze omgaat.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 20:03

Ik houd het gewoon bij paarden hoor!
Hoe ze bewegen en denken, en wat ze van je vinden, kan ik úúúúúúúren over denken Haha!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 21:40

Slangen komen dan bij mij op de 2e plaats, wij hebben er momenteel 14 in huis waarmee gekweekt wordt.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 16:23

Tijgers, zwarte panters en paarden vind ik het mooiste, orka´s en dolfijnen erg aandoenlijk Lachen .
Maar ik denk dat ik slangen het fassinerendste vind, alhoewel ik er doodsbang voor ben Verward . Mijn zoontje van 7 is, sinds hij bij de zwager van mijn broer 2 slangen heeft gezien, die hij ook mocht vasthouden (brrr...), helemaal gek van slangen ("ach toe mama, mag ik asjeblieft een slang?!"). Hij kreeg dit jaar voor kerst een prachtig boek over slangen, met schitterende foto´s.
Het zijn toch wel heel aparte beesten hoor!