Terugblik op 2001 wat vonden jullie ervan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

aanvulling op iets wat ik eerder geschreven heb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 22:08

Dennis schreef:
M'n geluk begon op 2 jan!!!!!!!!!!!! Dat was de dag dat ik voor het eerst bij Dennis en Tammy geweest ben Lovers . Daar onwijs veel opgebouwd. En nu daar gewoon bij de inboedel horen *LOL* *LOL* *LOL* .
Met Dien naar de club mogen!
Geslaagt voor m'n mavo met 7 vakken op D.
Ongeluk gehad met Dien en 2 maanden niet mogen rijden Huilen Huilen Huilen . Maar wel doorgaan met de paarden en er iedere dag meebezig zijn.
Nieuwe opleiding begon iets later maar is wel heel leuk.
Dit zijn de echte hoogte punten en dan nog alle kleine dingen die net zo veel waard zijn als deze.


En de laatste tijd is het gewoon beroerd gegaan. Dit waren alleen positieve dingen omdat ik in een top humeur was. Maar......
Tamara's opvang hondje is dood gereden.
En ons wereldwondertje Max is af gelopen zaterdag in de sloot gevallen en verdronken. Ik kan het nog steeds niet vatten en het is nog zo onwerkelijk.
Dit zijn echt de 2 ergste dingen(samen met mijn ongeluk met Dien) die dit jaar niet zo positief.
En er is wel weer iets anders positiefs bij gekomen. Ik heb Dennis gekocht en dat is nu mijn eerste eigen pony. Maar ik kan het gewoon nog niet vieren. In 1 weekeind onwijs verdriet en intense vreugde. Dat is echt heel vreemd en onwerkelijk.