Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kon ik 2 uur in de rij staan bij Air France, omdat zij mij op Boston hadden 'afgeleverd'. Eenmaal geholpen te worden, werd mij verteld dat ik weer naar de KLM moest gaan, omdat zij de vervolgreis deden. Heb toen jankend gezegd dat ik dat niet ging doen, omdat ik anders weer van voor af aan kon beginnen en dat ik nu een oplossing wil hebben. Air France heeft me uiteindelijk omgeboekt met Lufthansa naar Frankfurt en vanuit daaruit ging ik naar Amsterdam. Mocht toen ook even mijn moeder bellen en kreeg etensbonnen, omdat mevrouw er van uit ging dat ik geen geld bij me had
Vanuit Boston naar Frankfurt met Lufthansa zat ik dus Business Class. Kon niets vinden, wou niet eten (ik snapte de menukaart niet omdat alles in duits was) en zat alleen maar tussen zakenmensen.
Wmijn schreef:Als je als kind (ik geloof onder de 12) wilt vliegen zonder begeleiding dan moet daar iets speciaals voor geregeld worden en moet je ervoor zorgen dat er iemand is die het kind ophaalt van het vliegveld. Gewoon even navragen bij de maatschappij waarmee gevlogen gaat worden. Boven de 12 (als ik die grens goed heb) is het geen probleem.
Ik heb in mijn leven al zeker 25 keer gevlogen en vanaf mijn 13e een aantal keer alleen. De eerste keer alleen vloog ik naar Atlanta (US) en toen werd er wel wat begeleiding geregeld maar dat was niet verplicht en voor mij ook niet écht nodig (had al veel vliegervaring). De voornaamste reden om het tóch te doen was voor de hulp bij de immigratiedienst van de US.