sjit! Rot Word!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

sjit! Rot Word!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 17:53

Zat ik iets te tikken, en ik vond het zelf nogal geniaal, besluit mijn word om een of andere duistere reden te gaanhangen. Moest ik het programma afsluiten zonder op te slaan. Nu is mijn heel getik voor niks geweest! Maar goed, ik zoeken hoe je bestanden kan herstellen met reservekopieën enzo, heeft mijn paps dat uitgeschakeld, dus t is echt WEG. Ik balen, maar nou komt het gekke, nu staat het bestand nog ergens open op de comp, want als ik m wil openen dan krijg ik de melding dat hij nog open staat. Hoe kom ik daar nu weer bij? Is er niet ergens een knopje: openstaande files en programmas? Ik ga iig de computer niet uitzetten voor ik mijn tekst weer teruggevonden heb. Ben nogal eigenwijs...

Iemand enig idee hoe ik het weer terugkrijg? Ben een pagina of 2 KWIJT, dus dat vind ik niet zo heel erg leuk eigenlijk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 18:02

Heb je onder start bij documenten gekeken? Daar heb ik wel eens iets teruggevonden. Normaal gesproken komt word weer op de proppen met niet goed afgesloten documenten als je word opnieuw opent, heeft je vader dat uitgeschakeld??

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 18:06

als ik m op start zegtie niks. Als ik het document wil openen zegt hij dat het wordt gebruikt door mij, en vraagtie of ik een kopie wil maken. De kopie is de laatst gesavede versie, waar dus een heel stuk mist. Ik save expres mijn files heel vaak, maar nu lijk ik m dus echt kwijt te zijn, want via documenten stelt hij dezelfde vraag.... Huilen


Yessss, ik heb het asd bestand gevonden, maar nu is de vraag, hoe kan ik die nou openen? Iemand? Het is de goede versie, want 3 sec later explodeerde word.... Ik hoop maar dat ik m nog kan herstellen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 18:10

Je kunt word nog een keertje sluiten, misschien vraagt ie dan of je het document wilt opslaan?
Klinkt tricky, maar als je machine toch al denkt dat ie m open heeft staan....

Wordt een slow chat zo Laui.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 18:16

heb alles geprobeerd, behalve comp uitzetten want dan ben ik het echt kwijt. Maar goed, ik ga nu kijken of ik in notepad kan zien wat het asd bestand is (eerst kopieren zodat ik t origineel nog heb). En dan kijken of ik het nog kan herstellen.

Ik hou je op de hoogte.... krijg echt ruzie met word zometeen, dan save ik alles en dan sla ik m z'n harsens in!

UPDATE: alles is weer helemaal Cool . Toch de computer opnieuw opgestart waarna hij dacht leuk te zijn en helemaal crashte. Het asd bestand deed het nog, en het was gewoon álles, dus ik ben niks kwijt. Heb wel geluk gehad en heb gelijk in word alles aangepast zodat ik in t vervolg iets makkelijker de boel terug krijg. Fiew... Ik is weer helemaal Vork
Laatst bijgewerkt door Laui! op 23-12-01 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 18:46

Computer uitzetten maakt waarschijnlijk niet zo heel veel uit..

je kan ff kijken wat er gebeurd als je dat .asd ding copieerd naar een .doc wie weet werkt het gewoon?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 19:56

na t opnieuw opstarten werd dat .asd filetje een Word Reservedocument en kon ik m gewoon in Word opstarten, en nu doet alles het dus weer.
Mijn vader denkt dat er een filelock op Word zat. Omdat Word al gecrashed was wordt hij dan als instabiel gezien en kun je de originele file niet nóg een keer openen in Word. Na het opnieuw opstarten gaf hij die foutmelding ook idd niet meer, en toen kon ik de .asd file ook gewoon openen.
Hij kent deze comp beter dan ik, dus ik geloof hem gelijk! Ben allang blij dat alles het weer gewoon goed doet... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 22:45

ooooh, dus hij maakt wel gewoon reservekopien? Dan is er dus niks aan de hand.