ik heb nieuw werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

ik heb nieuw werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 13:47

Ik werk voor deze vakantie in een fabriek op zich is het geen leuk werk alleen het verdient heeel goed. Ik moet dan weer aan de lopende band ergens 1 wortel bij leggen dan weer sta ik bakjes in kratten te doen en een ander moment doe ik een hoop je sla en een hoopje komkommer ergens bij. Maar nou hadden ze mij gevraagd of ik dat voor de zaterdag vast wil doen Verward maar dan heb ik helemaal geen vrijetijd meer zo onderhand. En dan kan ik niet meer op zaterdag rijden. (dan zou ik van 7uur tot 6uur werken) Het is ook zwart werk en ik weet nog helemaal niet hoeveel ik dan ga verdienen (daar gaat het wel om bij dit werk omdat het niet leuk is) Als het hetzelfde is als nou dan kan ik moeilijk nee zeggen (20,- per uur en ik ben 15 dus heel veel voor mij)


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 15:17

Je verdient misschien wel goed, maar je houdt dan wel erg weinig tijd over voor je paardje enzo!
Ik zou het niet doen, je maakt dan ook best lange dagen als ik het zo lees.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 15:49

Ja klopt ik houd erg weinig tijd over. En het zijn lange (vermoeiende) dagen. Maar daar moet je natuurlijk ook aan wennen.

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 10:53

Als ze je zo graag willen hebben en mensen nodig hebben, kan je misschien ook voorstellen om op zaterdag een halve dag te werken. Ben je om 12.00 uur klaar en heb je nog de hele middag voor je paardje!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 11:31

het lijkt me heel erg zwaar!!! ik werk op de manege en dan verdien ik een 10tje per uur en ik vind het ook nog is superleuk werk!!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DeGelukkige4, Facebook, GoogleAdsense, HorsePhoto, Kashmino, LouLi, MarinkeB, Patriesje, senna21, spatter, Vernon, vikawiek, waikiki_6 en 145 bezoekers