Hoe vier jij thuis kerstmis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 00:06

ik moet werken
niet echt gezellig dus

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 09:21

Wij gaan altijd 1 avond Gourmetten, 1 avond Fondueën en 1 avond eten we K'nijn. Misselijk Ik niet want dat lust ik niet..
En verder gaan we 1 dag naar m'n oma geloof ik verder niks speciaals..

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 20:55

1 avond gourmette. En de tweede avond gaan we uit eten met mijn oma. Niks speciaals eigenlijk. 's Ochtends wel uitgebreid ontbijt etc maar daar blijft het dan ook wel bij Lachen

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 20:57

Lees nu pas de reactie van Nath en het lijkt wel alsof ik zowat haar tekst heb gekopieerd Bloos Maar had het gewoon zo opgeschreven en toen pas de andere reacties goed gelezen Lachen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 21:16

wij gaan 1ste kerstdag gourmette en pakjes doen. best wel gezellig, vind ik.. Lachen de andere kerstdagen niks byzonders.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 21:27

Eigenlijk nix speciaals.
's Ochtens uitgebreid ontbijt (denk ik Bloos )
Alleen met oud en nieuw met een hele hoop kenissen naar één kennis. Clown Das altijd wel heel gezellie. Denk ook nog naar mijn oma's enzo... Party!!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 11:50

wij doen cadeautjes onder de boom en ontbijt op het bed van mijn moeder. verder doen we overdag ook nog leuke dingenn...

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:05

Wij gaan uit eten met de familie en oma komt ook nog, joepie...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 22:22

kerstavond kadootjes en een snelle hap, eerste kerstdag ontbijten bij mijn paps en mams, savonds met oma + vriend en ome + tante uit italie gourmetten en weer kadootjes Haha! Die avond naar mijn vriend crossen om de volgende dag bij hun te gaan ontbijten, dan familie bezoekjes gok ik dan eten en weer wat kadootjes Haha! hihi erg he *LOL*

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 18:05

Kerstavond: Helemaal niks Haha! Ja, ik ga een film kijken in mijn uppie, maar verder niks Lachen (en hopen op een witte Kerst)
1e Kerstdag: 's Morgens een uitgebreid ontbijt met een kerststol (denk ik *LOL* ), dan komen mijn opa en oma hier en doen we de cadeautjes na een tijdje. 's Avonds een 'kerstdiner', we gaan als voorgerecht rundercarpazzio eten ( Verward ), als hoofdgerecht struisvogelbiefstuk ofzo (:r ) en dan nog waarschijnlijk Dame Blanche als nagerecht (:~ )
En 's avonds na het eten ga ik lekker (alleen natuurlijk) 2 films kijken, Gremlins en Gremlins II (vanaf 20.00 uur op RTL 4 (dacht ik))
2e Kerstdag: 's Morgens denk ik een uitgebreid ontbijt weer, maar niet zo uitgebreid als 1e Kerstdag. Geen cadeautjes. En dan gaan we naar een kennis en ik heb alvast beslist dat we daar The Lost World gaan kijken Schijnheilig *LOL*. 's Avonds gaan we gourmetten, en ik heb zo'n idee dat we daar tot een uurtje of 1 zullen blijven Gaaaap (zoals altijd Lachen )

Dat was het denk ik wel