Een verjaardags kadootje van.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Een verjaardags kadootje van.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 22:28

Vanmorgen waren Henk en ik gewoon aan het mesten. Henk had ineens haast Verward . Ik snapte er nix van, maar ik dacht hij zal wel boodschappen willen doen en nog wat klussen of zo Verward .

We hadden net 1 box leeg en toen stond Julke, Naoompje en Paardengek voor mijn neus. Van de week belde Wjerdo en Henk nam toevallig op. Henk zei later dat hij een kado moest kopen namens de Limbo's. Henk wist natuurlijk dat ze kwamen Boos! Huis was een zooitje, nog geen kerstboom, dus nog helemaal geen kerstsfeer hier. We wilde vandaag een boom kopen en het huis versieren. Na hulp van Julke, Naoompje en Paardengek hebben we snel gemest en snel naar binnen voor wat warms.

Ik wilde nix hebben, maar daar namen ze natuurlijk geen genoegen mee. Ze hadden een heel mooi groen sjabrak gekocht (voor Bep) en de naam LISENKA erop geborduurd.

Het was echt een hele verrassing Lovers .
Jul, Naoomi en Paardengek, bedankt voor de leuke fijne dag.

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 19:30

Haha!
Hee phi het was weer ouderwets gezellig.
Blij dat Henk zo goed heeft Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed . was de verrassing tenminste echt, en de lol voor ons groter.

Von het trouwens tof om te zien hoe goed Bep op die weken dat ik haar niet heb gezien weer vooruit was gegaan joh, super!!!!

Naoom was zwaar onder de indruk van je overheerlijke sinas Schijnheilig Frusty Tong uitsteken , hahah kon wel spraakwater in hebben gezeten lol.

Wil de volgende keer dus echt wel een kerstboom bewonderen he Schijnheilig , anders hebben we dat ook op ons geweten Cool Huilen Haha!

bedankt voor de gezellige dag, enne we zien ons wel weer een keer.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:24

Wat een leuke verrassing, zeg! Lachen

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 22:54

De kerstboom staat er. We hebben er zelfs 2 *LOL* 1 binnen en 1 op stal natuurlijk.
We zullen de volgende keer "andere" sinas kopen voor Naoom. Haha!