Christmas???? Humbug!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Christmas???? Humbug!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 00:34

Ik heb nog nooit een kerstkaart verstuurd. Ik doe het dit jaar ook niet. Christmas!!! Humbug!!! Knipoog Ik hoop dat nu de drie geesten van het kerstfeest mij een bezoek komen brengen. De geest van het verleden kan me dan laten zien hoe gezellig de kerst vroeger was. Ik geloof zelfs dat ik mijn broertje een kus heb gegeven bij de kerstboom (toen ik een jaar of vijf was geloof ik Lachen ). Ik kan me nog herinneren hoe het voelde als het weer kerst werd. Dat gevoel is nu een beetje verloren gegaan maar ik hoop dat de geest van het heden me dat gevoel een beetje terug kan geven. Als ik zo naar buiten kijk en ik zie de sneeuw op ons erf liggen dan heb ik het gevoel dat het dit jaar weer een witte kerst wordt. Het is voor mij zo lang geleden dat ik een witte kerst heb meegemaakt. Ik kan het me niet eens meer herinneren. Nu zullen jullie zeggen "we hadden afgelopen jaar nog een witte kerst!! Niet voor mij, toen zat ik in de brandende zon een zonnebrand op te lopen in Nieuw Zeeland Haha!. Op dit moment is de geest van het heden mij geloof ik goed gezind en geeft me iig een beetje van het kerstgevoel terug dat ik vroeger had.

Tja.... en dan de toekomst. Ik wou dat ik daar iets over kon zeggen. Ik hoop dat het gevoel van vroeger weer terug komt (behalve het zoenen van mijn broertje! Haha! ). Wie weet... als ik later zelf kinderen heb dat zij mij dan het gevoel kunnen uitleggen. Ik denk dat ik het ze maar eens ga vragen en vraag dan de geest van de toekomst om af en toe even langs te komen om mij eraan te herinneren dat ik die vraag moet stellen aan mijn eventuele kinderen. Ik hoop dat door deze vraag mijn kinderen altijd aan het fijne van kerstmis blijven denken en nooit bezoek nodig hebben van de drie geesten van kerst.

Christmas humbug???? Ik denk het niet... het is toch wel een fijne tijd met of zonder kerstkaarten!!

Merry Christmas everybody and a happy and fruitfull newyear (and may all your christmasses be white!!! Party!! )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 01:43

Ben je helemaal gek?????? Verward Verward Verward Niks witte kerst!
Vorig jaar liep ik ook al over de dik ondergesneeuwde zandpaden met een paard met klompen onder. Niks geen lol aan hoor????!!!!!