ik wil nou niet meer op vakantie...

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ireen_

ik wil nou niet meer op vakantie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 21:44

snikk.. voel me echt klote.. morgen gaan we op vakantie voor een week en dat is wel hardstikke leuk, maar ik wil niet weg van hier vanwege mijn lieve oude kat van 19 jaar Verdrietig
ze wordt altijd heel onrustig als we weg gaan, en als we weg zijn dan wil ze soms niet meer eten enzo, omdat ze zo alleen is.
ze is de laatste tijd al wat ziekjes enzo, heeft een dieet vanwege haar nieren haar vacht ziet er slecht uit (maar dat heeft ze altijd al een beetje gehad). En als ze alleen is 's nachts gaat ze heel hard staan miauwen altijd, de laatste dagen heel erg omdat ze wel door heeft dat we wer weg gaan.. 's nachts kan ik er niet van slapen.

De buren verzorgen ze allebei, maar ik ben zo bang dat ze doodgaat als we op vakabntie zijn! ik wil haar nog lang niet missen, ik ken haar al mijn hele leven en vroeger ging ik altijd bij haar liggen als ik verdrietig was ofzo.. ze was echt m'n vriendinnetje Verdrietig

wat zal ik nou doen, dat de buren ons opbellen op vakantie als er wat gebeurd is of dat ze dat niet doen?? (maar dan komen we thuis en dan is ze er ineens niet meer)
k weet het niet hoor Verdrietig

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 21:47

misschien is het beter om je lateer er van te laten weten want ja... anders verpest het je vakantie Verdrietig
maar je wilt het natuurlijk wel weten, tja moeilijk
hopen dat er niets gebeurd!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 21:55

je kunt beter er pas achter komen als je terug bent van vakantie want anders is je hele vakantie verpest want je kunt dan toch niks doen. Dat had ik afgelopen vakantie ook, ik kwam toen thuis en toen bleek mijn konijn een gezwel te hebben, gelukkig waren we er op tijd bij en is hij nu weer helemaal gezond maar ik bedoel als mijn vriendin had gebeld dat er iets mee aan de hand was, dan was mijn hele vakantie verpest geweest.

Sometimes there's justice. Sometimes there's just us

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie