over roken (reactie op Chrico)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

over roken (reactie op Chrico)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 13:48

Chrico ;
inderdaad... zo zou ik het ook moeten gaan doen... voor mij is het idee dat ik nóóit meer mág roken VERSCHRIKKELIJK....
Ik heb me ook voorgenomen dat áls ik wil stoppen (en dat wil ik natuurlijk helemaal niet) dat ik dan het beste kan gaan minderen... want dan heb tenminste nog het idee dat als ik écht niet meer kan... en het leven niet meer zie zitten, ik er toch 1 op kan steken...
Met het idee dat ik dus nooit meer kan of mag of wil roken, richt ik mezelf te gronde...
en dat is zwak en dat geef ik dan vervolgens ook nog toe.. .zo van : ja ik ben zwak nou en... en ik ga roken ...nou en
(pffffff) Boos!
Er schijnt ook weer iets "nieuws" te zijn op het gebied van "stoppen met roken", 1 verhaal van iemand die al zo'n 40 jaar (!!!) rookt en nu gestopt is, zonder moeite... (ja...ja...zal wel, hihi)...
Nu wil mijn zus dit ook gaan doen v.a. 1 januari.. ze probeert mij & mijn andere zus mee te krijgen... maareh... ik dus niet, he.
Ik zei : als het écht zo'n wondermiddel is en jullie zijn ook succesvol gestopt, dan geloof ik er pas in.
Maar goed, we zien wel... goh, wat zou mijn man er blij mee zijn, zeg, als ik er vanaf zou zijn.
In ieder geval: veel succes, sterkte en ga door, ik ben trots op jullie, ook al ken ik jullie niet eens, maar ik wéét hoe zwaar het is !
Ik wilde dat ik zo'n sterk karakter had..
groetjes Knipoog

[Edit] ff titel aangepast Lachen [/edit]

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 13:59

HALLO kan je niet gewoon post reply doen ofzo

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 14:11

Ach ja felice, iedereen maakt wel eens een foutje.
Maar colinda, proberen kan geen kwaad en zo sterk ben ik nu ook weer niet. Ik vind het knap dat mensen zo maar ineens die sigaret kunnen laten staan. Jammer dat ik mezelf daar niet onder kan scharen, maar we gaan met goede moet verder.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 14:18

Ja maar dit heeft ze net ook al gedaan bij het "topic" 'yep' en toen had ik ook al gereageerd.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 15:44

Eeehhh.... heb ik een topic gemist Verward . Colinda, heus er komt een dag dat ook jij stopt Cool , dat wat jij daar schreef, kan mijn verhaal zijn en toch rook ik nu al ruim 3 weken niet meer Lachen !Ooit.....!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

sorryyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 21:21

sorry hoor allemaal... ik kreeg gelukkig ook al een PB-tje, anders had ik het nog niet in de gaten...
Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe bokt !!!
Nogmaals sorry... ik heb het nu door
hoop ik, :lol: Haha!
groetjes Knipoog