Een dure kerstboom

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Een dure kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 23:24

Ik heb vandaag echt mijn dag niet. Allereerst: een niet zo'n leuke, nog niet opgeloste, ruzie met mijn moeder. Kost veel energie moet ik zeggen. Vervolgens moest ik nog een kerstboom halen tussen de bedrijfen door. Dit deed ik samen met iemand anders. Dus wij hebben twee mooie bomen uitgezocht. Deze voorzichtig in mijn nieuwe octavia geschoven en gezorgd dat we niet de beige bekleding bevuilde. Dit alles lukte prima in het donker. Ik rij de kerstbomen eerst naar Lunatic d'r huis, om hem vervolgens daar eruit te slepen. En daarna naar huis. Maar na 50 meter te rijden en mijn achterklep open (dus waaschuwingslampje plus interieurverlichting brand), hoor ik opeens een erorme knal. Ik zie aanvankelijks niets om mij heen. Dus ik stop de auto en kijk naar evt. schade. Wat bleek: stond mijn rechter achterportier nog wijd open. Wat gebeurde er dus: De deur knalde dicht bij de eerste de beste geparkeerde auto waar ik langs reed. Flinke deuk in de deur en schade aan die andere auto. Vevolgens, na 2 uur schade afhandeling en nog niet gegeten, komt mijn vriendin thuis en willen we weg gaan naar het paard. Net op het moment dat ze de deur dichtvalt realiseer ik me dat ik de sleutels van het huis niet op zak had. Dus een ladder geregeld bij mensen die we niet kende, en via een raam en naar binnengedoken.

Nu ben ik eindelijk thuis en heb nog niet gegeten. Ga ik dus nu maar doen. Daarna maar naar bed toe en morgen verder de ruzie bijleggen en het schade bedrijf opbellen.

Oja heb ook nog gehoord dat ik voor een schaarse nieuwbouwhuis waarschijnlijk niet de hypotheek rond ga krijgen.

Het was me dus wel een dagje......

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:31

Jij leeft graag je onderschrift na zo te lezen....
Pffffff vermoeiend dagje lijkt me.
Sterkte met de ruzie bijleggen en de papieren van de verzekering en het garage-gebeuren, vergeet vooral niet de kerstboom op te tuigen Lachen
Enneh, geen ballen laten vallen he....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:36

O, gadver, dat zijn zo van die dagen dat je het liefst in een heel donker hoekje zou willen kruipen waar niemand je kan zien...
Ik hoop van harte voor je dat morgen de zon weer een beetje schijnt. Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 23:38

hehe idd. Maare die kerstboom is mijn vriendin aan het doen. (en ik ben twee bak-camenbertjes aan het maken met cranberry saus (jummie!)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 08:36

Zachtjes gezegd zat het je dus niet mee. Dan denk je aan het eind van de dag, was ik maar in bed blijven liggen....
succes

:evaw:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 09:33

Wat een rotdag zeg! Het zat je inderdaad niet mee. Ik heb ook wel eens van zulke dagen gehad, gelukkig komen ze niet vaak voor. Als een ding dan misloopt, schijnt gelijk alles mis te moeten lopen. Je incasseringsvermogen wordt er overigens wel groter door hoor. Elke keer dat je zo'n dag hebt, ga je minder hard balen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 09:43

Dat klopt desiree, ik onderging het maar gewoon allemaal. ik kwam er wel achter aan het einde van de dag dat ik vermoeider was als normaal. Met name die deuk in mijn auto vind ik zonde, aangezien hij 2 maanden oud is (skoda octavia). Vandaag nog maar ff achter die hypotheek aan, ik kan me namelijk ook op een app. van 70m2 inschrijven en dat is een ton goedkoper. Maar heb het liefst die van 100m2! 70m2 is net te klein met ons tweeen denk ik. (maar er zit wel een tuin bij)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 10:05

Het is toch ook belachelijk eigenlijk dat mensen klein behuisd moeten zijn, ondanks 2 inkomens. Het wonen in Nederland is veel te duur, vooral voor starters. Gelukkig is het een goede investering. Ik hoop dat je het allemaal rond krijgt.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 10:19

ja triest he? (gelukkig berekenen ze het niet door in de hypotheek, dat we een paard hebben!!)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 10:27

Nee, dan werd de kans nog eens kleiner, hahahaha! Ik zou mijn mond daar maar over dicht houden hoor!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 17:05

Och jeetje, nee.... het zit je idd niet mee Verdrietig ,maar.... één voordeel heb je: het kan alleen maar beter worden Lachen !
Sterkte en ondanks alles: gezellige feestdagen!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie