Ging letterlijk en figuurlijk op m'n bek...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lonnebol

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-11-01

Ging letterlijk en figuurlijk op m'n bek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 21:19

Mijn vriendin riep me toen'k bij mijn kluisje was en ik kwam er aan. Toen zag ik dat die jongen er stond en ik wilde snel nog even naar het roosterbord. Schijnheilig Schijnheilig
Ik draai me om, maar het zijl was net gelegd en erg glad, dus ik glij eerst vooruit een stukje, en viel toen achterover. Gelukkig kon ik net mijn evenwicht houden, maar anders.... Bloos Bloos Bloos Bloos

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:34

Haha, oeps sorry! Haha! !
Had niemand het gezien?

Tessa_Marco
Berichten: 78
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 10:09

Haha, heb ik ook wel eens gehad, in de 1ste, een vriendin rende achterme aan, en ik ging zo op me bek, ik viel over een drempel, tsjaaa, blond he...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 10:39

das idd minder. Maar ja niets aan te doen.

1 van mijn eerste herinneringen gaan over hoe ik ben gevallen! Ik was drie jaar en had zwemles. Maar ik gleed uit in de douches recht op mijn gezicht. En ik had al zo een hekel aan dat zwemmen en die kou, ik werd dus heel erg boos. Liep toen naar mijn moeder en spuugte zo mijn twee voortanden uit. Mijn moeder wist niet wat ze zag.
Doordat mijn voortande vroegtijdig "wisselde", werd mijn tandvlees bij mijn voortanden harder als normaal bij mijn voortanden, waardoor mijn normale tanden pas kwamen toen ik 8 was. Dit kort nadat de tandarts er twee sneetjes in had gemaakt (onder plaatselijke verdovig).

Lonnebol

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 20:11

Auw....

Er zijn denk ik wel die mijn blunder zagen, maar Hij zag het niet. Ja... Ik ben blond. (Donkerblond, maar wel erg blond) Haha!

Vandaag, nog zo'n ramp!!! Bloos

We kwamen die jongen tegen in de gang en Mijn vriendin trok me opzij naar hem toe. Zij gleed uit over het zijl, (Nog steeds nieuw en glad) En trok mij mee. Vlak voor z'n neus! Alweer! Ik ben errug vallerig tegenwoordig! Haha!

Als hij nu nog niet weet dat ik 'voor hem val' dat weet'k het ook niet meer!!! Frusty Frusty