Wat is jouw lievelings huisdier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat is jouw lievelings huisdier?

Een hond
26 (100%)

Totaal aantal stemmen: 26


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 19:04

mijnes een vogel omdat ik zelf een lief pukkietje heb. heel stoer (dwergpapegaaitje)
Boerenkool genaamd.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 19:11

ik heb niet echt een lievelingsdier. Ik vind heel veel dieren leuk.
Maar als ik moet kiezen: EZEL Lovers
Omdat anita het allerpoeperigste schattigste beestje ter wereld is Lovers

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 19:11

Een hond, omdat we al bijna heel mijn leven honden hebben. Toen ik geboren was hadden we een Hollandse Herdershond Boy, die is helaas in 1995 overleden Verdrietig
Sinds 1997 hebben we nu weer een Hollandse Herdershond Wolf. Die is nu 4 jaar Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 19:29

knijn omdat ik ze al 5 jaar heb en ze je nooit in de steek laten. bovendien zijn die van 5 knuffels en ook nog es heel mooi Lovers

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:54

Hallo mensen , wat denken we van een paard??
Of wordt dat niet tot huisdier gerekend?

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:34

iets anders.. een paard natuurlijk Lovers
of tellen die hier niet tot de huisdieren??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:40

Het allergekst ben ik van (grote) honden, maar helaas, wij hebben een maisonettewoning (dus trap af om in het woongedeelte te komen --> hd) en werken allebei fulltime, dus dat kan niet.

Gelukkig ben ik ook leip van katten; daar hebben we er dan ook drie van. Een rood-witte (Dicky-Dick), een grijze Cyper (Tommie) en een zwarte met rood schildpad en een caramelkleurig streepje op de neus, caramel pootje en staartpuntje (Grover)

En dan nog ons Superkonijn: Poesie! Beetje vreemde naam misschien, maar heel praktisch. Als ik thuiskom roep ik enthousiast "Heeeee Poesieeeeeee" en dan zijn ze alle vier blij!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:24

he hallo
wij hebben 2 honden (jack russels) en 4 katten (huis tuin en keuken katten)
dat zijn mijn lievelings beesten
o'ja de paarden natuurlijk ook
groetjes

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 11:08

nee, een paard is geen huisdier. Ik heb mijn paarden tenminste niet in de woonkamer, zoals mijn guppies, konijn en hond (en vroeger ook katten). Dus dat is een behoorlijk verschil. Ik mag al blij zijn als ik mijn paarden al ooit AAN huis heb i.p.v. op een pensionstal. Ik ga absoluut voor de hond. Ik ben met honden opgegroeid en heel vertrouwd. Ik hou veel meer van honden dan van mensen, ze doen mij veel meer. Het doet mij ook heel erg pijn als het ergens een hond niet goed vergaat. Mijn hondje Polleke is altijd bij mij, en als ze er niet is, dan mis ik haar al.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 12:16

katten zijn geweldig.
Ik heb er 4 in alle soorten. Ze zijn zo lekker eigenwijs, laten zich niets vertellen en gaan juist op schoot zitten als het net niet uitkomt. Mijn noorse boskat is trouwens mijn favoriet.
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die bang zijn van katten.
Ik heb ook een hond, maar die is me lang niet zo lief als de katten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 12:21

Oh ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Als je niet vertrouwd bent met dieren, bv doordat je er niet mee bent opgegroeid, en je bent dus een beetje huiverig ervoor en je komt bij ons binnen, dan gaan ze je alle drie heel doordringend aan zitten staren. Met een beetje pech gaat Dicky-Dick dan ook nog 'lollig' doen en over hun hoofd heen op de achterkant van de bank springen enzo.
Ik kan me best voorstellen dat dat wat bedreigend overkomt, als je ze toch al niet vertrouwt...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 12:27

Ik ben niet bang voor katten. Ik vind ze alleen zo onverschillig. Kattenliefhebbers noemen dat eigenwijs. Honden zijn trouwer, lopen ook minder vaak weg dan katten.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 13:54

Desiree schreef:
Ik ben niet bang voor katten. Ik vind ze alleen zo onverschillig. Kattenliefhebbers noemen dat eigenwijs. Honden zijn trouwer, lopen ook minder vaak weg dan katten.


ze zijn inderdaad onverschillig. Zolang je ze eten geeft vinden ze je wel aardig. Mijn schoonvader beweert dat zijn katten dol op hem zijn. Ik ben het daar niet mee eens. Een kat is alleen dol op zichzelf. Ze zijn gewoon zo gewiekst dat ze je laten denken dat ze je leuk vinden. Vooral als ze zin in een hapje hebben. Ik vind dat wel grappig.

Sonja, mijn vriendin is bang voor katten. Waarom kan ze niet uitleggen. Toevallig hebben we het er gister nog over gehad. Ze is bang voor de nagels Verward
Maar toen ik haar vroeg of ze ooit gekrabt was antwoordde ze dat dat niet zo was. Dus begrijp ik het niet echt.
Katten moeten inderdaad wel altijd diegene hebben die ze niet leuk vindt. Dus wellicht voelen sommigen zich dan inderdaad bedreigd.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 14:07

Een kat. een lekker dikke rode kat......

Ik smelt als ik mijn katten zie.....

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 14:15

paarden, varkens en ratten Lachen

paarden ik ben der helemaaaaal gek op, vakers het zelfde, en rattten ook. Lachen

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 15:48

kat en hond en tja ik heb wel geen eigen paarden maar dat zijn toch wel me lievelingshuisdieren!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 16:32

Mwah, mijn paard staat toch bijna in huis Lachen Ik kan haar NU zien!
Maar goed, als we het dan over huiskamerdieren (LOL) hebben, dan ga ik voor de kat.
We hebben er twee - een zwart-witte, Jup (vernoemd naar, ja) en een tijgerkat met witte pootjes, Snibi (waar dat weg, oeps, vandaan komt, weet ik niet). Snibi is een beetje leip, zit een steekje aan los, Jup is onze grote jager.

Honden moet ik dan weer niet zoveel van hebben, iedereen hier in de buurt heeft eigenlijk wel een hond maar ik vind het maar niks. Die vertrouw ik gewoon niet.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:40

ik ga voor de konijnen, ik heb er zelf 4 en ze zijn hartstikke lief! vooral als ze eten krijgen, dan gaan ze helemaal tegen de tralies van het hok staan Lovers

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:43

ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ben gek op alle beesten. Alleen ik heb het niet zo op muizen, die wonen in mijn zadelkast Extreme duivel .

Lachen later als ik groot ben... neem ik als de ruimte het toelaat, zeker weten een hond!