Pasen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 19:43

Wat doen jullie nou met Pasen? Hebben jullie vrij en vieren jullie het ook een beetje ofzo.
Ik voel me een beetje ehm nou ja. Weet niet hoe ik me voel. Beetje verdrietig misschien.

Vroeger hadden we altijd iets extra's bij het eten. Er waren gekleurde eitjes en chocolaatjes. We gingen met zijn allen wandelen ofzo, of eieren rollen van de duin, kijken wie zijn ei het verste kwam.
Ik vond dat altijd heel speciaal.
Dit jaar zit ik alleen. Nou ja, niet alleen, mijn vriend is er wel, mijn oom en tante met mijn 2 nichtjes zijn op het eiland. Dus niet echt alleen, maar wel alleen thuis.

Heb wel lekkere dingetjes gekocht, maar mijnvader is aan het werk, dus eet ik ze alleen. Vroeger was pasen iets speciaals. Niet omdat het pasen was, maar omdat we gezellige dingen gingen doen thuis enzo. En nu is alles anders geworden... Verdrietig


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 19:57

ja vroeger gingen we eieren schilderen enzo maar dat vond ik zelf niet zo leuk dus heb ook zoiets van pffff kanz elf doen wat ik wil. nu pas ik eerste paasdag op de boerderij.
Ik had het wel heel erg met koninginnendag gingen we elk jaar ergens heen nu zijn we 'te ' groot dus doen onze ouders dat niet en Mike vind dat erg onzin dus ook dit jaar zal ik weer balen omdat ik iets wil doen maar ik weet niet wat en met wie?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 19:57

Wij vierdenhet ook altijd met een lekker ontbijt of met een brunch. Vorig jaar vertelde ik bij het ontbijt dat ik verliefd was op Maurice. Mijn mams wist toen nog niet of ze dat serieus moest nemen of niet. Nu vier ik dus paden met Maurice omdat we samenwonen. Het is wel anders maar ik wil ook met hem gezellig en lekker ontbijten.
Waarom maak je geen paasontbijt voor je paard, ga je het gezellig met je vriend en Trees in de stal opeten. Party!! Party!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 20:06

he, das best een leuk idee. Geef ik Isolda, Berber en Trees lekker hooi en wat lekkers erbij, brood ofzo. En dan ga ik tussen hun drietjes in zitten.

Maar ik denk dat ik stiekem wel een beetje weet waar het aan ligt. Ik bedoel ik kan ook bij mijn vriend thuis gaan eten. Of gezellig wat gaan doen met mijn zus en mijn nichtjes. Dat gebeurt denk ik ook wel. En dan is het op de dag zelf ook best gezellig. Ik denk alleen dan van te voren vaak aan hoe het vroeger was, vroeger toen mijn moeder er ook was. Een beetje nostalgie en dan ben ik soms eenbeetje verdrietig.....

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:15

das toch ook normaal? maar eigenlijk is dat juist een hele mooie herinnering pasen met je moeder was zo'n mooie ervaring dat het eigenlijk niet beter kan toch?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:48

Een beetje verdriet is niet verkeerd hoor, dat betekent dat je nog heel goed weet hoe fijn het was. Koester de herinnering, en probeer daarna wat leuks te gaan doen. Je moeder zou niet gewild hebben dat je die dagen sip zou zijn.... Maar ik begrijp het wel hoor, met zulke dagen is het gemis het grootst.......

Knuf, Sonja.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:54

wij gaan met pasen met de familie van mn moeders kant brunchen op 1e paasdag en op 2e paasdag houden we t altijd simpel, maar zijn wel met de hele familie bij elkaar. Grommmm ik wou dus eerste paasdag naar een optreden van Jovink maar dat mag dus niet.... kan t wel begrijpen maar toch jammer...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:56

om het toch een beetje gezellig te maken kan je een paastak versieren met nep eitjes of wat er tegenwoordig ook is (goed voor de economie)chocolade eitjes met een touwtje eraan die kan je dan ook in de tak hangen ,vandaag toevallig ook nog chocolade haasjesmet een touwtje eraan gekocht bij de kruidvat waren niet duur (1.69) maar staat o zo gezellig in huis

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 22:47

ik zou op vakantie gaan met me paard met pasen, gaat niet door dus. volgende keer beter. nu ga ik lekker niks doen, lekker lui zijn, naar paard, internette enzo enzo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Ann_Pam, Celiien, ChanelR, ComscoreBot, Condor, Dido2316, egnie, fro, haasje20, joyce83, Julimy, Kairos, kosseh, LiDi, lotte_dl, MarJon, mokkaboon, Mrskiwi, Nikkii026, Nonnetje18, pjer, posje, purny, rocky_1995, Rose94, Rupser, Saartjuh_b, sandra1312, Sanet, Tatjanaa, tiwi1969, wemkelover, WendyKtH, xAlice, XxxAnouk98 en 80 bezoekers