gelukkig

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 17:51

ik heb net de boerin aan de telefoon gehad.
ze wachten nog steeds op de ontruiming, maar met de paarden is alles goed. mag er nog steeds niet komen, maar ze zei al dan kom je gewoon langsfietsen en dan zet zij quinto in de bak, zodat ik hem kan zien. lief he.
met quinto gaat het verder heel goed. hij is nu apart gezet, want hij onderneemt nu echt pogingen om te dekken. *LOL* wat een lievie is het toch *LOL* .
helaas zijn er nog geen veulentjes, maar zowel thirza als elvira krijgen nu wel aardig uier.
dus nog ff afwachten.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 18:01

Heel lief hoor, die boerin Party!! Echt heel tof dat ze ook nog zo met jullie meeleeft dat ze je paardje buiten wil zetten zodat je hem ff kan zien terwijl ze toch een hoop ellende aan haar hoofd heeft! Echt super, is vast een vreeeeeeselijk aardig mens akerna!!! Leuk hoor, je paardje staat daar ongetwijfeld goed! Party!!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 18:04

ja ze is ook heel aardig. heb het op zich ook wel naar mijn zin daar. af en toe niet. maar straks al die veulens maakt vast een hoop goed.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 18:35

met britta gaat het ook zo slecht.....
het is echt 1 en al elende ook voor frank en brigitte hopen trouwens dat de andere kinderboerderijen wel mogen blijven......

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, IASCrawler, Koekie_186, komone, Lanoca, loveslimpie, Mo_86, Muronia, nimbletje, Poety, Punz, Roosch, Snippergroen, x_spekkie_x en 42 bezoekers