aparte kerst..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

aparte kerst..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 14:42

Nou, wat mijn ouders nou weer bedacht hebben..Terwijl iedreen onder de kerstboom kadootjes zit uit te pakken gaan wij verhuizen Frusty Juist ja, op de dag voor kerst en eerste kerstdag. Nou weet ik wel dat ze niet van die gezelligheidstypes zijn, maar hoe kan je nou beter je kinderen een jeugdtrauma aansmeren!(OK, denk aan Friends....Chandler wint *LOL* )
Ach ja, het is weer eens wat anders he. Kan ik wel het nieuwe jaar in het nieuwe huis inluiden. Hmm..zie ik ook niet zo zitten eigenlijk, in the middle of nowhere. Maar ik sleep mijn vriendinnen wel mee om te helpen en maak er een aparte kerst van!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:37

aaaaahhhhhhh, vond je zo zielig dat nog niemand hier had gereageerd.. dat ik het dus maar ff doe.. pff.. ben veel te goed voor jou Knipoog Schijnheilig

maar euh.. mag ik niet eens komen Marg?! Verdrietig Boos!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 12:38

ga je nou weer beginnen? Ik ga er niet eens op in...dankejwel voor de reactie Bartje! Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:47

Dat is idd een heel bijzondere kerst. Waarom hebben je ouders er voor gekozen om juist met de kerstdagen te verhuizen? Dan heb je ook geen kerstboom waarschijnlijk. Lijkt me wel vrij kaal, kerst zonder boom.
Maar veel geluk in jullie nieuwe huis, Margje

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 12:57

Tja, waarom. We doen nooit echt iets aan kerst en het kwam toevallig zo uit. Kerstboom is natuurlijk het eerste wat ik in het nieuwe huis ga zetten Knipoog