op school aan kerst

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

op school aan kerst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 19:44

doen jullie op school aan kerst?
wij hebben op school een kerstboom met allemaal wenskaartjes erin geschreven door leerlingen en we hebben een kerstviering maar die is altijd saai dus
Gaaaap moet iedereen een melig kadootje kopen voor 5 gulden en die in een ton en dan dobbelen met een dobbelsteen en dan bv als je 6 gooit erin uit pakken en als ze allemaal uitgepakt zijn bv 6 is omwisselen met iemand anders enzo
echt heel leuk!
Lachen maar nu gaat waarschijnlijk door een stom kind een andere klas ons na apen, zijn we niet meer super orgineel maarja

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:53

wij doen op school niet zoveel met kerst, we hebben alleen een kerstluncht volgende week vrijdag. maar dan heb je het ook wel gehad

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:57

Wij hebben helemaal niets, saaie school, alleen een adventskrans met kaarsen Boos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:24

Wij hebben vanavond Kerstbal op school, maar ik ga er niet heen. BORING!
Echt zooo saai, heb verschillende verhalen gehoord, en bijna iedereen vond het saai. Nou mooi niet dat ik dan 14 gulden (overdreven duur, normaal is het veel goedkoper!) ga besteden aan iets wat niet eens leuk schijnt te zijn. En dan moet je nog apart drinken kopen!!!

Verder doen we niks aan Kerst op school, maar we hebben volgende week vrijdag wel het eerste uur vrij en veertig minuten rooster omdat de leraren kerstontbijt en -diner hebben Party!!

We hebben wel in de grote aula een kerstboom staan met versiering enz. En in de stilteruimte ook. Voor de rest is er geloof ik (niet echt op gelet) niks versierd.

[edit: Stukje van de kerstbomen erbij getypt]

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, Binau, MaiMai, Michelleex, mika11, perdjes, Sandyislief, SentiBot, x_Jeanine_x, xkmmtjeee en 159 bezoekers