Ylva gaat 3 maanden naar Ysland, Wens haar hier wat toe

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:21

Hé, wat leuk zeg! Ga je daar nog voor de kerst heen Verward Nee toch... ??!
In ieder geval heel veel plezier, maar dat zal je wel hebben als je daar met paarden gaat werken Knipoog ! Is het bij jullie ook zo koud op het moment? Het is nu (20.20 uur) al -12 C bij ons en ze voorspellen - 20 -25 C !! Als het bij jullie ook al zo koud is, kan je alvast wennen *LOL* !

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:25

Joh wat gaaf! Heel veel plezier in IJsland en met de ijslanders (ponies!). Overigens wel lekker koud nu, zou niets voor mij zijn.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:41

heej mied heel veel plezier dar in t koude ijsland. wat ik me nu afvraag: kon je niet beter met lippizaners gaan werken. kun je lekker in een warm land werken. neem je bont jas mee en natuurlijk je laptop want we willen wel alles blijven horen. veel plezier daar en veilig weer thuis.en we zullen goed voor joost zorgen Schijnheilig Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 22:29

Ylva.... ik zal er persoonlijk zorg voor dragen dat Joost zich de komende 3 maanden zal gedragen!! *LOL* Maar zoals hij zaterdag over jou sprak tegen mij dan zit dat wel goed.

Heel veel plezier daar in IJsland en heel veel plezier als hij je daar misschien op zou komen zoeken. Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat hij dat doet. Je had hem moeten horen zondag toen hij mij even had geholpen spullen naar mijn auto te brengen. "Wat is het koud!!!!!!!" *bibber*. Pfffff.... watje!!!! Knipoog

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 23:20

Yl gaat zaterdag om 13.20, dan vertrekt haar vlucht.

En ik ben erg blij dat jullie allemaal op mij gaan letten Lovers k kan t kennerlijk zelf niet Knipoog Verward Lachen

En natuurlijk helpt Maaike ook mee!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:22

Tja met de -10 die het vannacht kan worden kan ze alvast een beetje wennen aan het klimaatje daar. Maar iig heeel veel plezier en veel suc6 in IJsland!

Ineke2

Berichten: 33138
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:37

Naar Ijsland wat gaaf!!! Heel plezier daar in de koude landje (wat ben ik blij dat ik in nederland zit, ook voor het eerst Schijnheilig *LOL* ) en veel foto's maken hoor, ben erg benieuwd!!
Ik wist niet dat jullie wat hadden, gaaf joh hihi, sterkte hoor Joost! Leuke actie van je Party!!

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:29

Veel plezier! We zien de foto's wel tegemoet!

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:26

Ontzettend veel plezier!!!! Party!!

Maar ik begreep van Joost dat hij ook nog een weekje naar IJsland komt!!??

Nou dan weten wij bokkers wel hoe jullie samen Lovers warm blijven in dat koude land Schijnheilig

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Iedereen heel erg bedankt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:18

Voor de lieve reakties, en Joost voor het lieve initiatief Lovers
Ik zal proberen om jullie jullie op de hoogte te houden desnoods dmv een tussenpersoon, he, Joost??
En wat die zogenaamde kou betreft, op IJsland, de temperaturen zijn daar ong. gelijk aan die van Nederland, zo tussen de 10 en de -5 graden, op dit moment is het er zelfs iets warmer dan hier geloof ik!
Tot over 3 maanden dan maar!
Liefs Y.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:49

Sorry, ben een beetje laat, maar ik wil je ook nog ff heeeeeeel erg veel plezier wensen daar in het koude IJsland!
En ga Joost maar niet teveel missen, want wij letten wel op hem!
En doe alle IJslanders (de pony's heb ik het dan over Haha! ) de groetjes!!

Tot over 3 maanden!
(kun je wel zo lang zonder BOKT????)

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:59

Heel veel plezier op ijsland Ylva! Ik hoop dat je je een beetje kunt beheersen en niet met een ijslands paard terugkomt. Of eigenlijk...waarom zou je je ook beheersen..

Gaby
Berichten: 3396
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:09

ik hoop dat je het heel erg naar je zin zult krijgen in IJsland. veel foto's maken en vertel ons alles over IJsland als weer terug bent Lachen .
doe de ijsjes daar de groeten ! Lachen Lachen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:11

Heeeeel veel plezier in IJscoland!
En wie zorgt er nou voor jou lieve paardje? Staat hij nog bij Bert het Hert of heb je hem zolang ergens anders staan? (Ik ben met Gery 2x bij jou geweest, maar toen kende ik Bokt nog niet.)

Goeie reis! Knipoog

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 22:02

ben alleen in t weeknd on..
dus ik lees t nu pas!!

Maar veeel plezier meisje!!!!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 18:38

Huh... ik had al eerder een bericht geplaatst maar dat is niet overgekomen... ofzo... Verward of ik ben Cool

Iig: vergeet vooral je BADPAK niet voor in de hotpot! Dat heb je echt nodig na een dag "werken". Mocht je een camera meenemen, voldoende batterijen mee, want ze gaan erg hard met die kou!
Groet & veel plezier (maar dat ga je echt krijgen)
Een ex-ijsland-ganger (die volgend jaar weer gaat!)

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Iedereen heel erg bedankt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 18:44

ylva schreef:
En wat die zogenaamde kou betreft, op IJsland, de temperaturen zijn daar ong. gelijk aan die van Nederland, zo tussen de 10 en de -5 graden, op dit moment is het er zelfs iets warmer dan hier geloof ik!


Nou, maak je borst maar nat!
Ik weet niet waar je zit, maar toen Cowgirl en ik begin september in het noorden waren, was het below zero compleet met sneeuwstorm en ijzel brrrrrrrr! Maar ja.. aan de andere kant was het vorig jaar januari 19*C boven nul! En je weet het op IJsland; het weer verandert iedere 5 minuten.
Bless!

Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 19:30

Vergeet ook geen reispillen!!!!
Mocht je eens met een klein vliegtuigje weggaan dan zijn reispillen geen overbodige luxe. Ook niet als je in een auto zit en alle ramen zijn beslagen Haha!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 19:41

Reispillen heeft ze geloof ik niet nodig (ook niet meegenomen).

Dat van die baterijen is een goede.....helaas te laat, ze is vanmiddag vertrokken. Maar als t donker is dan gaan ze minder lang mee dat klopt.

Maar ze is iig veilig aangekomen, de vlucht was zelfs iets sneller gegaan dan geplanned. Wel viel haar op dat alles meteen wat duurder was dan verwacht/verteld, maar daar komt zij (en Sponsor Daddy) wel overheen Knipoog

Als ik meer hoor dan hou ik jullie op de hoogte!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 19:53

en mis je haar al joost!!!!!!