Wat is jullie favoriete drankje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:21

ik drink (nog) geen alcohol maargoed.. ik ben ook nog maar 12 jaartjes Schijnheilig
I Lovers fanta pomelo
en ice tea RULEZ ook Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:26

euh...................cola Haha!
Voor de rest ben ik geheelonthouder!!

In mijn jongere jaren heb ik genoeg alcohol gedronken, ben vaak genoeg kotsmisselijk geweest, vaak genoeg overgegeven of kermis in mijn bed!!
Gelukkig verleden tijd voor mij Haha!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:28

Rode vodka - red bull is wel erg lekker vind ik Lachen wel prijsig.. betaal je al snel een 10tje voor... maar jah, geld moet rollen zeg ik altijd maar Schijnheilig

wel 1 voordeel, als de euro er is, dan lijkt het goedkoper Lachen

biertje voor 1 euro
Rode vodka - red bull voor ongeveer 4 euro 50

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:30

Ja hier gaat een biertje ongeveer 2 euro kosten! afzetters!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:36

rode vodka-red bull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAS ZO LEKKAH!!!!!!!!!!!!!!!
en een biertje natuurlijk ook altijd

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:43

'Vroeger' was ik nogal into die zoete drankjes, passoa-jus, safari etc. Momenteel liggen er een aantal flesjes bier, een paar flesjes breezer (limoen & perzik Vingers aflikken ) en uiteraard het belangrijkste: BESSEN in de koelkast! Nu Coebergh, maar liever Hooghoudt (jaja, op en top Groninger hè Knipoog ) Bessen vind ik puur dus ook echt lekker Lachen

_________________
<font color="#295D20" size=2 face="verdana"><b><i>"Nothing to win and nothing left to lose"</b></i></font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Naz op 2001-12-13 20:45 ]</font>

Girlly20
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 22:38

Eerst waren het breezers, maar nu heb ik Smirnoff iCe ontdenkt en das echt jammie! Alleen errugh duur Verdrietig Maar goed kijk als de vriend van je zusje er perse op staat om steeds rondjes te geven en helemaal niets terug wil hebben........tja Schijnheilig Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:24

Ik kan een goed glas schotse Whisky wel waarderen. Mijn absolute favoriet is een Scapa van 16 jaartjes jong. Deze Whisky komt van de eilandengroep Orkney en ligt ten noorden van de Schotse kust.

Vroeger (back in the old days) dronk ik nog wel eens van dat zoete spul zoals pasoa en amaretto (neeeeeeee, lau.... geen AmEretto Haha! ) maar dat kan ik niet meer door mijn strot krijgen Misselijk (sorry, is de eerste keer dat ik deze smiley gebruik! *LOL* )

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:26

Een goed glas port (wit of rood) vind ik heel erg lekker. Anders een droge witte of een volle rode wijn.

Ik ben ook wel een fan van aparte biersoorten: Hoegaarden, Wiekse Witte of een Kriek...

En als ik lekker heb gegeten: als toetje Irish koffie, met lekker veel whisky en slagroom. Mhmmmmm!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 00:09

Ik drink in de zomer graag een koel glas bier en in
de winter hou ik het op een citroentje of een cola Tic. Ach en weet je ik drink met Joshua ook graag een goed glas wijn.Vinden we altijd even gezellig Ben trouwens een matige drinkster want ik krijg er altijd koppijn van.

_________________
Macilda en Biretta voor altijd

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: greetje op 2001-12-13 23:14 ]</font>

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:42

Ben geen "zoete" drinker!! Drink graag een goede, koude droge witte wijn of een volle rode wijn en dan met stokbroodje en kaasplankje... onderuit op de bank, goede film en lekker samen thuis... paardje gereden en verzorgd op stal... Maar goed dat het bijna weekend is Knipoog

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:57

Absoluut Baileys Clown!!! En op een doordeweekse dag een colaatje of juutje (hoe schrijf je dat???).
Enne dat stokbroodje met het kaasplankje hoort er zeker bij, samen met een goed gesprek of een goede dvd.