*update* wat zouden jullie doen?alsnog aangifte gaan doen?re

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

zouden jullie het alsnog aangeven?

ja
29 (100%)

Totaal aantal stemmen: 29


marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

*update* wat zouden jullie doen?alsnog aangifte gaan doen?re

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 20:35

ik ben dus in juni of juli weet niet meer mishandeld door een meisje voor het verhaal pb je maar!
maar op school is er niks aan gedaan en ik word er elke dag nog aan herinnerd!
dat meisje heeft namenlijk het hele verhaal omgedraaid in haar voordeel!
als het zo doorgaat wil ik wel dat er iets gebeurd!
ik zie elke dag weer voor me wat er gebeurd Verdrietig
sorry voor weer een probleem maar ik wil zekerheid!
op school is er niks gedaan haar ouders zijn niet eens gebeld!
omdat de school dan bang was dat de school een probleem kreeg Frusty maar dat gaat ten koste van mij!
als ik bij sira ben dan gaat nadia welles met opzet achter mij aan als ik even lop en dat vind ik al eng!
wat moet ik nu gaan doen?
marije
Laatst bijgewerkt door marije b op 14-12-01 19:24, in het totaal 3 keer bewerkt

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:38

Wat ontzettend vreselijk voor je, Marije. banketstaaflig dat dat meisje alles omdraait. Ik hoop dat je er met iemand over kunt praten en dat je er weer helemaal bovenop komt.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:39

Ga met de directie praten dat dat meisje alles omdraait, en neem je ouders mee. Je hebt het ze toch wel verteld he? Doet de school der nog niets aan dan kun je ook nog aangifte doen (kun je sowieso nog doen). veel sterkte!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:50

Hebben jullie geen ouderraad? Daar moet je het aan melden. Eigenlijk is dit pure pesterij van dit meisje, en dat kan dus niet. Daar moet wat aan gedaan worden. Wij hebben deze problemen ook gehad maar de leraren deden er niets aan. Viel wel mee zeiden ze. Wij hebben het toen laten onderzoeken en toen bleek dat 80% van deze klas gepest werd door 2 jongens die de hele boel terroriseerden.Wij hebben Sundancer toen een poosje thuis gehouden, wat natuurlijk niet mocht, maar door hem thuis te houden werd de boel wel mooi even uitgezocht. Marije ik hoop wel dat je ouders deze zaak gaan nachequen, ze moeten dit voor jouw doen, het is in jouw belang. Jouw toekomst is ermee gemoeid en dit gaat zo niet goed. Als ze aan mijn kinderen komen begin ik te briesen en wordt ik heel erg boos!!!!!!!!!!!!!!!.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 23:18

Ben het helemaalmet mijn mamsie eens.Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee,maar het lijkt mij echt verschrikkelijk.Elke dag weer met tegenzin naar school gaan is maar niks.Ik wens je veel sterkte toe.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:08

Aangifte doen, ook tegen de school die zich aan z'n plicht heeft onttrokken z'n leerlingen te beschermen tegen dit soort dingen. Ze zijn dit namelijk bij wet verplicht. Heb je een rechtsbijstandverzekering? Zo ja, ook daar melding maken en desnoods een proces aanspannen tegen dat kind.
Je mag de Disco wel lenen om haar te chassishalen, alleen vrees ik dat dat niet zo heel veel oplost, dus denk ik dat je er beter voor kunt kiezen om de rechterlijke weg te bewandelen.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:11

Ik ben het helemaal met ikke eens
En dat van de Rechtsbijstandverzekering is zeker een goeie tip hoor!!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:26

Zeker doen wat de anderen al gezegd hebben. Je raakt anders alleen maar steeds verder in de put, en je hebt het al niet zo gemakkelijk, geloof ik.
Ik vind het echt schandalig dat de school jouw verhaal niet serieus heeft genomen. Ontzettend frustrerend.
Vroeger op school heb ik ook het een en ander meegemaakt, en ik ben nog steeds blij dat ik toen aktie heb ondernomen!
Sterkte ermee!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 18:47

ook al is het een half jaar geleden? moet ik het dan alsnog doen? ik heb nog een probleem want als ik dat doe dan krijg ik haar vrienden bende achter me aan terwijl ik nu al verrot word gescholden!
dan word het alleen maar erger!
maar die tr*t die is er nu goed van af gekomen! ik weet het echt niet meer hoor!
marije

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:21

gewoon met de directie gaan praten , ook al is het een half jaar geleden.

naar school gaan met tegenzin is niet leuk en dat wat er nu gebeurd is kan je enorm dwars blijven zitten. ik heb ook eens zo iets mee gemaakt en er toen niks aan gedaan. daar heb ik nu nog hele erge spijt van.
niet bang zijn voor haar vriendinnen. als je het niet oplost , blijf je er waarschijnlijk last van hebben Verdrietig .
maar wat je doet , dat blijft jouw keuze.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:45

Ik heb in je profiel gekeken maar kan niet zien op wat voor school je zit. Is het geen optie om eerst van school te veranderen en dan aangifte te doen? Op die manier hoef je niet bang te zijn voor represailles maar kan je er toch iets aan doen. Ik denk dat het heel belangrijk voor je kan zijn om het er niet bij te laten zitten, je gevoel van eigenwaarde zal er onder lijden als je niets doet. Je kan inderdaad ook de school aanklagen en dat zou ik ook zeker doen. Volgende keer gebeurt dit een ander en dat kan jij misschien voorkomen door ze de ogen te openen. Ook al draait het niet op een "veroordeling" uit, als iemand opstaat om voor zijn rechten op te komen is dat waarschijnlijk al genoeg.