Is er een dokter in de zaal?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 12:04

Update!

Ik ben gisteren toch maar naar de dokter geweest en hij heeft uitgebreid mijn oren bekeken en kwam tot de conclusie dat ik oorontsteking heb gehad en dat het nu helemaal over was! Ik voel me vandaag ook alweer een heel stuk beter en als het zo doorgaat ga ik morgen weer lekker werken!!!! Thuis zitten wordt je op een gegeven moment ook zo zat!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 12:08

Mooi zo. Ik wilde eigenlijk vandaag ook weer naar school gaan, maar ik heb vannacht weer weinig geslapen en ik heb nog wat hoofdpijn maar verder is alles wel goed. Dan ga ik morgen maar weer naar school. Ik verveel me ook kapot hier thuis, ik zit de heledag ofwel achter de pc ofwel achter de tv.

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 12:12

Je kan het maar beter helemaal uitzieken, want anders komt het gewoon weer terug! Ik ben in een spannend boek begonnen en de rest van de tijd ben ik aan het bokken!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 12:13

Ja precies dat ben ik nu ook aan het doen, maar mn moeder zit de hele tijd te zanikken dat ik achter de pc vandaan moet komen omdat ik daar juist koppijn van krijg en verder heb ik niets te doen! IK VERVEEL ME DOOD HIER! sorry als jullie nu doof zijn Scheve mond\

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 13:41

volgens mij is heel bokt ziek!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bianca_v_s, cissy, fleurtjeuh, Hollyleaves, Jennii92, Kairos, laran, Leo, limagirl, maessie, Missy_, Mo_86, Nathachou, Nicjuh_, Sanne_zepp, Steenbok12, Sterrendief, Telpeva en 179 bezoekers