Mijn kat is ziek...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-01 20:47

Een dag voordat mijn oma overleed hoorden we van de dierenarts dat Mientje kanker had en zo gespreid dat er niks meer aan gedaan kon worden. Binnen een paar weken zou het afgelopen zijn. Behoorlijk poedersuiker dus, met het verlies van mijn oma er achteraan Huilen
Nou is dat ondertussen iets van 6 maanden geleden en Mien is beter dan ooit.. ze is gek als een jonge kitten, rent door het huis, eet hardstikke goed.. Dus stiekum had ik gehoopt dat op een wonderbaarlijke manier de kanker verdwenen was. Nu aaide ik haar net weer en voelde ik twee dikke bobbels op haar buik.. Boos! Zucht had eigenlijk gehoopt dat het over was ofzo.. ik heb een hekel aan afscheid nemen en vooral als je niet weet wanneer het moment kan komen. Frusty

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:04

Die knobbels, zitten di ebij de melkapkketten? Dan zou het evt nog wel te opereren kunnen zijn... Heeft ze ook de poezepil gebruikt? Langdurig gebruik van de poezepil (en ook de hondeprikpil) geeft een verhoogde kans op melkkliertumoren op latere leeftijd. Mischien een waarschuwing voor andere katte/honde bezitters! Als je geen nestje wil: sterilisatie!